Tämä asia saa minut raivon partaalle. Kerro omasi.
Mua raivostuttaa se että kun pääsen perjantaina töistä kotiin, niin olkkarin sohvalla istuu lauma kakaroita ja riekkuu. Tekis mieli huutaa "kaikki jotka ei tässä kämpässä asu, häipyy nyt heti".
Kommentit (168)
Yhdyssanavirheet ja näiden sankareiden puolustuspuheet sen jälkeen kuinka ei olla äidinkielentunnilla.
Ei nyt ihan raivon partaalle, mutta ärsyttää tämä sosiaalisen toiminnan muoto: Joku kertoo leiponeensa/ostaneensa herkkuja tms. Siihen kommentoidaan: lähetä vähän tännekin! Tai: Tuun teille syömään! Siis miksi, miksi ei voi vain sanoa, että kuulostaa hyvältä. Miksi pitää sanoa tuo ennalta-arvattava, tylsä, mukavitsikäs "lähetä mullekin" kun se on vaan niin lattea ja kypsä "murjaisu". Sitten siihen kuuluu vastata "joo paljonko laitetaan" tms. Ehe ehe ehe saatana!
Klikkihuoraus sai minut raivon valtaan. Katso mitkä 7 asiaa sinua juuri nyt vituttavat!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:04"]
Kun 3 ja 5v. lapset eivät mene nukkumaan vaan kirkuvat ja riekkuvat vielä klo 23:00 huoneessaan. Herään joka aamu klo 05:00 töihin, klo 23:00 mennessä olen umpiväsynyt ja kiukkuinen.
[/quote]
Ööö, pennut nukkumaan ajoissa? Miten olisi jo 8-9 aikoihin mieluiten?
Tää vuodenaika ja se, että rattaita on pakko säilyttää sisällä. Imuroin/lakaisen joka päivä ja silti kämppä täys hiekkaa ja kiviä, joita lapsi sitten syö. Aaargh!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:01"]
Veljen vaimo saa mut raivon partaalle. Se on aivopessyt mun ihanan veljeni ja pilaa sen elämän.
[/quote]
Tätä mieltä minunkin mieheni sisko valitettavasti on. Välit ovat menneet, vaikka kaikkien muiden ihmisten kanssa sujuu.
[/quote]
Minun mieheni sisko tunki nokkansa asioihimme ja vielä aiheuttaen lisää hallaa välillemme. Se on semmoinen tyyppi että faktoilla ei niinkään väliä, melskataan vaan aiheen sivusta tai siitä mitä tiedetään ja loput keksitään itse. Toiset naiset ovat simputettavia, nuoremmat pojat ovat hyyssättäviä hänen mukaansa. Mieheni sisko edustaa muutenkin naiskuvaa josta en suuremmin välitä ja josta mulla on jo kouluajoista asti ollut hirveän isot ongelmat - ja niin kävi tässäkin.
banaanivitunkärpäset. Loppukesästä syksyyn. Voi vitunperkele. Valmiiksi jo verenpaine tapissa.
Ihmiset jotka käyttää vilkkua väärin liikenneympyrässä . ARGH.
Nykyisin tuo "huora" käsite on Jo aikas läpinakyvä. Ja raja on häilyvä.
Nykyisin tuo "huora" käsite on Jo aikas läpinakyvä. Ja raja on häilyvä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:30"]Yliherkät. Esim hajusteherkkyys, sori mut uskon et ainaki suurin osa feikkaa. Tiiän parikin jotka aina vierailla valittaa tuoksukynttilöist mut kotona sit saattaa roihuta vielä voimakkaammalle tuoksuvat kynttilät. [/quote] Ärsyttää sun kaltaiset ihmiset. Se että sulla ei ole tälläistä yliherkyyksiä ei tarkoita etteikö muilla voisi olla. Itsellä on mm ääniyliherkkyyttä ja se todella pilaa elämäni. Kiitos vain myötätunnoista juntti. Kannattaa käydä paikkaamassa tuo ahdasmielinen pääsi. [/quote] onks sulla luetun ymmärtämisessä vikaa? Enkö kirjoittanutkin tuohon ihan esimerkkejä todellisesta elämästä, ja että SUURIN OSA(huom EI kaikki) feikkaa? [/quote] Mistä vitusta sä tiedät että SUURIN OSA feikkaa? Miksi kukaan haluaisi feikata omaavansa jonkin yliherkkyyden? Että sä olet vajaa ja itseäs täynnä oleva. [/quote] Voi sun jeesuksensanonkomikä.. Anna olla, vaikutat tyypiltä jolle ei voi selittää omaa kantaansa asiasta kun sun totuus on ainut totuus. [/quote] Sun totuus on että suurin osa ihmisistä feikkaa yliherkkyytensä. Just joo. Sähän sen tiedät. Jos sulla olisi omaa kokemusta asiasta olisit varmasti eri mieltä. Et varmaan usko mt-ongelmiinkaan? Mitenkäs syövät? Astma? Onko nekin vaan feikkaamista? [/quote] Mies kärsi mt-ongelmista, kahdella serkulla astma, setäni ja tätini kuolleet syöpään. Riittitkö? Hyvää viikonloppua sulle [/quote] Noniin. Tuo kommenttisi juuri kertoi sen että et usko sellaiseen mitä et ole kokenut tai läheisesi eivät ole kokeneet. Ahdasmielisyys sua vaivaa ei mikään muu.
[/quote]
Riikka?
Fitness- ja proteiinibuumi! Miksi niitä pitää joka paikassa toitottaa.
Itse liikun pitääkseni itseni kunnossa ja syön monipuolisesti. En siltikään kuuluta kaikelle kansalle melkein jokaista treeniäni kuvan tai tekstin muodossa. Enkä myöskään ole meuhkaamassa lisäproteiinin tarpeesta.
Pomo ei puhu mitään alaisilleen. Välttelee vaikeita aiheita tai kehittämisideoita. Välttelee ylipäätään kaikkea. On turvaton olo, kun ei tiedä, kuinka toimia: oman pääni mukaan vai yrittää sopia ensin pomon kanssa.
Raivon partaalle mut saa piittaamattomat minä-minä-kuskit liikenteessä, siis ne jotka ajavat puskurissa kiinni, ohittelevat ja kaahailevat mielipuolisesti, välkyttelevät suunnilleen valoja jos edellä ajava noudattaa nopeusrajoituksia esim. käynnissä olevalla tietyöalueella, jossa on jyrkkiä mutkia yms.
Välinpitämättömät ja itsekkäät ihmiset raivostuttaa muutenkin. Ilman heidän itsekkyyttään maailma olisi paljon parempi paikka. Esim. nykyisin ei kukaan auta sairaskohtauksen saanutta tai pahoinpideltyä, vaan kaikki kulkee nenä pystyssä ohi eivätkä ole huomaavinaan. Jos he auttaisivat, he joutuisivat itse vaikeuksiin joutumalla väkivallan uhriksi tai oikeuteen todistamaan. Tai jos soittavat häkeen, kukaan ei kuitenkaan tule. Koska ihmiset pelkäävät, he päättävät olla puuttumatta. Se on kaamea suuntaus.
Lapset ja nuoret, jotka mollaavat niitä, keillä ei ole esim uusinta iPhonea tai muita "trendijuttuja". Etenkään kun nämä mollaajat eivät usein ole edes omilla rahoillaan näitä maksaneet.
Myöskin lapset, jotka tahallaan rikkovat esim juurikin vanhempien maksaman puhelimen saadakseen uudemman mallin. Ja vahinkojahan voi käydä kaikille, mutta tarkoitan tässä nyt siis ihan oikeasti tahallaan rikkomista.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:31"]
Ei nyt ihan raivon partaalle, mutta ärsyttää tämä sosiaalisen toiminnan muoto: Joku kertoo leiponeensa/ostaneensa herkkuja tms. Siihen kommentoidaan: lähetä vähän tännekin! Tai: Tuun teille syömään! Siis miksi, miksi ei voi vain sanoa, että kuulostaa hyvältä. Miksi pitää sanoa tuo ennalta-arvattava, tylsä, mukavitsikäs "lähetä mullekin" kun se on vaan niin lattea ja kypsä "murjaisu". Sitten siihen kuuluu vastata "joo paljonko laitetaan" tms. Ehe ehe ehe saatana!
[/quote]
No miks pitää kehua leivoksilla, jos ei edes aio tarjota niitä??
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:04"]
Kun 3 ja 5v. lapset eivät mene nukkumaan vaan kirkuvat ja riekkuvat vielä klo 23:00 huoneessaan. Herään joka aamu klo 05:00 töihin, klo 23:00 mennessä olen umpiväsynyt ja kiukkuinen.
[/quote]
Ööö, pennut nukkumaan ajoissa? Miten olisi jo 8-9 aikoihin mieluiten?
[/quote]
Milläs saat ajoissa nukkumaan, jos ovat nukkuneet 2 tunnin unet päikyssä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:57"]
banaanivitunkärpäset. Loppukesästä syksyyn. Voi vitunperkele. Valmiiksi jo verenpaine tapissa.
[/quote]
Mitä jos pitäisit ulko-ovea kiinni. Ovesta ne tulevat.
Ei mikään. Asioista on turha kouhkata. Kerran täällä vaan ollaan. Ota lungisti.