Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis uskaltaako ennä lentää oleenkaan?

Vierailija
27.03.2015 |

Kun kaikenmaailman pipipäitä niitä koneita ohjailee? Pelkkä ajatus puistattaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas uskaltaa kun se itsemurhasyöksyjä ei ole enää puikoissa.

Vierailija
2/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaisi pelätä vaarallisia asioita, kuten vaikka hermoheikkoja miehiä autonratissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:28"]

Ennemmin kannattaisi pelätä vaarallisia asioita, kuten vaikka hermoheikkoja miehiä autonratissa. 

[/quote]

MIESVIHA lortto bongattu.

Vierailija
4/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäämistä siinä on? Todennäköisempää on jäädä auton alle.

Vierailija
5/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina pelännyt paljon enemmän lennonjohdon sähläämistä maissa, joissa ei ehkä ole niin korkeatasoisia laitteita, ja myös ehkä lennonjohdon kielitaito on puutteellista. En lentämistä sinänsä, vaan laskeutumista ehkä jossain määrin kaoottisille kentille.

Vierailija
6/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, jos käy huonosti, ni sitten se on menoa, kuollaan me täältä pois kuitenkin. Minä en pelkkää lentämistä tuon vuoksi, että joku päättää tehdä samoin, mä pelkään ihan muuten vaan lentämistä . . . rajoittaa elämää ikävästi.

Vierailija
7/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa kaikki kiristyvät turvatoimet, vituttaa olla perse kipeänä kaikissa turvatarkastuksissa tuntitolkulla.

Vierailija
8/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lentäminen on suhteessa esim.autoiluun paljon turvallisempaa kun miettii montako lentoa vuodessa maailmassa lennetään ja montako lento-onnettomuutta tapahtuu.Niitä on on kovin vähän ja yleensähän ne on niitä vanhoja romuja jotka ei saa edes esim.euroopassa enää edes lentää.

Vierailija
9/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä joskus huvikseen katsomassa FlightRadarin sivuilla, että mikä määrä koneita on tälläkin hetkellä ilmassa vaikkapa Saksan yllä. Voitte yllättyä, eikä takuulla pelotakaan yhtä paljon enää.

Vierailija
10/13 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redbullilla.

Vierailija
11/13 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5D dokumentti klo. 22.00. Brittidokumentti tutkii lentoturvallisuutta mm. lentoyhtiöiden onnettomuustilastojen numeroiden valossa.

Siinä käsitellään myös tätä viimeistä onnettomuutta.

Vierailija
12/13 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun ihmetellä, jos lentäminen herättää pelkoja. Etkö tajua pelätä niitä asioita, jotka on paljon isompia riskejä elämässäsi?

Vierailija
13/13 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:52"]

En voi kun ihmetellä, jos lentäminen herättää pelkoja. Etkö tajua pelätä niitä asioita, jotka on paljon isompia riskejä elämässäsi?

[/quote]

En minä pelkää lentämistä, jos tuo oli siis minulle esitetty kysymys. Laitoin tuon siksi, jos jotain kiinnostaa sen perämiehen toimet/taustat, en lentopelon takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi