Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikiö kunnossa vai ei?

Vierailija
27.03.2015 |

moikka kaikki!

osaaako joku kertoa että kuinkahan pahasti sikiöni on voinut saada jonkun kehityshäiriön tms. kun olen viikoilla 5-7 juonut alkoholia runsaita määriä kuten kirkkaita noin 2-3 viikonloppuna?

en tiennyt olevani raskaana ja nyt pelottaa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:45"]Tottakai nyt jokainen ihminen niitä muuttaa kun raskaudestaan saa tietää? Ei kai kukaan toivon mukaan ainakaan niin välinpitämätön ole että rellestää menemään, tekis ennemmi sitten abortin jos ei osaa olla rellestämättä!! Neuvola on onneksi olemassa kuin myös lääkärit, suosittelen ennemmin keskustelemaan heidän kanssaan, ammattilaisia kun ovat niin osavat todennäköisyydellä kertoa faktoja!
[/quote]

Mä olen ollut päihdekuntoutuksessa ja nähnyt siellä narkkariäitejä ja huumevauvoja, jotka ovat luojan kiitos olleet terveitä huolimatta siitä, että äidit on tunkeneet piikkiä suoneen viimeisille viikoille asti, eli surullista kyllä mutta valitettavasti näitäkin tapauksia on. Olen itse raitistunut alkoholisti ja ensimmäisillä raskausviikoilla join kahtena päivänä yhden siiderin, kun en vielä tiennyt raskaudesta, mutta neuvolan mukaan ei haittaa. Kun sain tietää, ei olisi kyllä tullut mieleenkään ottaa tippaakaan enkä ole ottanut, mieskin lopetti jopa tupakoinnin.

Vierailija
22/24 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei olla ennustajia....

Vierailija
24/24 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alkio vielä tuolloin saa ravintonsa ruskuaispussista ja istukka on vielä kehitysasteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme