Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset ottavat kaiken itsestäänselvyyksinä

Vierailija
17.12.2021 |

Valitetaan koko ajan, mutta mistään ei tunneta kiitollisuutta.

Siksi en pidä teistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat säälittäviä juntteja, juoppoja ja nistejä. Vastaan jo valmiiksi itselleni tyypillisen suomalaisen vastauksen: painu sit v uun täältä!!

Vierailija
2/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen se Suomen kansa on. Läpimätä kermaperse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat säälittäviä juntteja, juoppoja ja nistejä. Vastaan jo valmiiksi itselleni tyypillisen suomalaisen vastauksen: painu sit v uun täältä!!

Olen alaikäinen. Ulkomaille muutto on tässä iässä hivenen hankalaa.

- ap

Vierailija
4/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraanvaraisia täällä ollaan tulijoita kohtaan.

Vierailija
5/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta, mutta uskon, että tämä koskee kaikki länsimaalaisia. Ollaan totuttu järkyttään yltäkylläisuuteen eikä mikään enää riitä. Nyt esim korona-ahdistuksessani olen ajatellut, että ehkä tämä on ihan reilua, että mekin joudumme kohtaamaan todellisia vaikeuksia, jotka eivät kylläkään ole murto-osaakaan oikeasti kärsivien intian slummien ihmisten hankaluuksista. Koitan, jos terveenä saa joulun olla, todella keskittyä kokemaan kiitollisuutta esim konvehdeista, mitä joka joulu tulee ällötykseen saakka liikaa.

Vierailija
6/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en pidä sinusta, koska valitat siitä, kun minä en kiittele ääneen ja julkisesti kaikesta siitä hyvästä, mitä minulla on.

Vierailija
7/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alaikäinen. Ulkomaille muutto on tässä iässä hivenen hankalaa.

- ap

Voithan sinä alkaa jo tekemään selvitystyötä sen osalta, mihin maahan haluaisit muuttaa, ja mitä siellä tekisit. Ja kun 18v napsahtaa mittariin, ei muuta kuin menoksi.

Sisareni tytär lähti ulkomaille 18v syntymäpäivänään. Ja on siellä edelleen.

Vierailija
8/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en pidä sinusta, koska valitat siitä, kun minä en kiittele ääneen ja julkisesti kaikesta siitä hyvästä, mitä minulla on.

Ei sinun tarvitse julkisesti kiitellä ääneen, mutta kaikesta ei tarvitse valittaa. Esimerkiksi tuon koronapandemian rajoitukset ovat täysin siedettäviä. Kukaan ei syömistä kieltänyt, vaikka ravintolaan et aina pääsekään.

- ap