mikä ongelmana on seepra mekossa päiväkodissa töissä
Eli miksi ihmisiä voi haitata jos päivä kodin työntekijä on seepra mekossa?
Että vähän on antavampi kaula-aukko mutta muuten ihan siveellinen.
Kovasti tuntuu ongelma joillekin etenkin äideille olevan kun katsovat kuin halpaa makkaraa???!!!!
Kun kuitenkin on seepra mekon kanssa sukka housut jalassa.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:37"]
Apukoulu käyty? On tuo kielenkäyttö sulla ap vähän haasteellisen oloista. Kyllä mäkin ihmettelisin, jos mekkoon pukeutunut seepra olisi päiväkodissa töissä.
[/quote]
Luulen että ap on seepra itse, eikä seeproilla tunnetusti ole kaksiset oikeinkirjoitustaidot.
[/quote]
ymmärtäähän se, koeta itse kirjoittaa kavioilla. ei nimittäin ole ymfczxopmpmm.p2 (koetin kirjoittaa nyrkillä xD )
-m35
Ja nykyäänhän lapsilla on paljon allergioita, voi olla myös seepra-allergiaa. Oireita tulee vaikka seepra oiskin verhonnut itsensä mekolla.
No tota, riippuu varmaan hirveästi, että minkälainen mekko. Ja eikös nyt ole vähän kylmä ilmakin mekoille? Ei kuvaa olis siitä sun mekon mallista?
Leopardi tuubitoppi, seepra mekko, mitäs seuraavaksi? Kiva, tyylikäs lateksi korsetti seurakunta kahvioon?
Riippuu niin mekosta mutta jo kuvailitkin että antava kaula-aukko. Itse en seepra mekkoa laittaisi. Miksei farkut ja kiva neule/paitapusero kelpaa sinulle?
Seepra mekon kanssa ja vielä sukkahousut jalassa päiväkodissa töissä? Kyllä minäkin katsoisin pitkään :o
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:27"]Riippuu niin mekosta mutta jo kuvailitkin että antava kaula-aukko. Itse en seepra mekkoa laittaisi. Miksei farkut ja kiva neule/paitapusero kelpaa sinulle?
[/quote]
Mutta kun tykkään seeprasta ja jotenkin tuntuu että tuo seeprakuviointi on koko ongelman ydin.
Että seeprassa olisi jotain hutsumaista tms.
Kyllä meidän päiväkodissa on ohjeet henkilökunnalle. Kesällä ei pikkushortseissa ja kaula-aukot kuriin. Miehet ei ilman paitaa ulkona ym. Ei tartte vanhempien kuolata henkilökuntaa.
Onko sulla muina päivinä siellä mukana leopardi tuubitopissa?
Apukoulu käyty? On tuo kielenkäyttö sulla ap vähän haasteellisen oloista. Kyllä mäkin ihmettelisin, jos mekkoon pukeutunut seepra olisi päiväkodissa töissä.
Kyllä pitää saada olla seepra mekossa! Ne hutsut on vaan katellisia sulle, kun niihen avio miehet kuolaa sun seepra kuosille ja kaula aukolle hakijessaan lapsia sieltä lasten tarhasta! Varsinkin jos on sukka housut jalassa, asia on aivan ok. Ja onhan sulla sentään rinta liivit siellä alla, että mitä se kaula aukko haittaa? Käytätkö seepra mekon kanssa muuten pikku kenkiä vai jumppa tossuja (niinku sisä tossuina)?
Lähtökohtaisesti päiväkotiin ei pitäisi palkata eläimiä, vaikka niillä olisi vaatteet päällä.
Jos mammat on bonganneet seepran vaikka viikonloppuna kaupungilla sekoilemassa ja nyt katsovat kieroon.
Hassua että jotkut eläinkuosit ovat muka hutsumaisia. Mitä ihmettä? Miksi? Kertokaa!
Seepra, leopardi, tiikeri, pantteri.
Eläimiähän ne ovat.
Lähtökohtaisesti päiväkotiin ei pitäisi palkata eläimiä, vaikka niillä olisi vaatteet päällä.
Jos mammat on bonganneet seepran vaikka viikonloppuna kaupungilla sekoilemassa ja nyt katsovat kieroon.
Seepra mekossa, virtahepo olohuoneessa, mies sukka housuissa ja mitä näitä nyt onkaan.
Onko sulla muina päivinä siellä mukana leopardi tuubitopissa?
[/quote]
Ja talvisin lammas turkissa :)
Minusta seepramekko on just sopivan lapsellinen ja hauska päiväkodin työntekijälle. En ymmärrä miten joku voi nähdä siinä jotain hutsumaista/seksikästä.
[/quote]
Luulen että ap on seepra itse, eikä seeproilla tunnetusti ole kaksiset oikeinkirjoitustaidot.
pic or didn't happen!!!