Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuoruus jo 25 vuotiaana ohi?

Vierailija
17.12.2021 |

Mietin vaan kun toi tuntuu olevan sellainen vedenjakaja- ikä, jonka jälkeen ei enää voi tehdä hauskoja nuorten juttuja kuten bilettää

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo. On henkilökohtaista. Mutta ei sitä aikuistumista kannata jättää ihan loppumetreille.

Vierailija
2/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta yli kolmekymppistä bilettäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ohi

Vierailija
4/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni alkoi vastuullinen aikuisuus ja työnteko silloin.

Vierailija
5/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä millaista elämää vietät ja kenen kanssa. 

Vierailija
6/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot kehittyvät 25v asti. Eli sen jälkeen saattaa olla ettet ole enää fyysisesti keskenkasvuinen.

Vierailija
7/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä enää hauskoja juttuja.... Ööööömmm..... :D

Kyllä mä teen ainakin 30-vuotiaana ihan samoja juttuja kun vaikka 20-vuotiaana. 

Tosin biletyksestä en ole koskaan tykännyt.

Vierailija
8/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heti kun täytin 26v aloin käyttämään kävelykeppiä ja heräämään kello 5 aamulla. Aamu alkaa korpun kastamisella kahviin. Aikaa riittää kun on eläkkeellä, jaksaa hyvin kuunnella radiota.

Vierailija
9/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisilla naisilla se on kriittinen ikä. Sen jälkeen alkavat markkinat kaventua. Miehet haluavat nuorta.

Vierailija
10/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiukkapipoisilta tylsyyden huipentumilta kysytään, niin edes 24vee ei saa enää mennä kavereiden kanssa baariin, vaan pitää olla kotona ja viettää villasukkahissukka-elämää, koska se on "aikuista". Ite oon kohta nelkyt, enkä aio alistua villasukkaan vielä pitkiin aikoihin! 

Vierailija
11/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, heti kun täytin 26v aloin käyttämään kävelykeppiä ja heräämään kello 5 aamulla. Aamu alkaa korpun kastamisella kahviin. Aikaa riittää kun on eläkkeellä, jaksaa hyvin kuunnella radiota.

Näin on. YLEn merisään jälkeen siirryn kiikkustuoliin virkkaamaan pipoja.

Vierailija
12/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pm on 36v, eikä hänenkään mielestä nuoruus ole vielä ohi, vaikka onkin jo keski-ikäinen ja pienen lapsen äiti.

Vierailija
13/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kyllä mä biletän vielä nyt viiskymppisenäkin, en tosin yhtä ahkerasti kuin nuorena mutta useamman kerran vuodessa kuitenkin. 

Olen siis ihan vastuullinen urallani menestynyt perheellinen äiti-ihminen, mutta kyllä mä edelleen teen kaikkea kivaa. Harrastan mieluisia asioita, reissaan kavereiden kanssa (ennen koronaa toki), käyn leffassa ja kulttuuririennoissa, shoppailen kauniita vaatteita (harvemmin ja laadukkampia kuin nuorena tosin), mulla on mahtava ystäväporukka jonka kanssa ollaan tunnettu lukiosta asti ja joiden kanssa reissataan, juhlitaan ja pistetään maailma järjestykseen.

Ja mikä parasta, nyt siihen kaikkeen kivaan on enemmän varaa kuin parikymppisenä,tei tartte arpoa lähteäko baariin vai ostaa jääkaappi täyteen, kun voi tehdä molemmat ja lisäksi vielä ostaa uuden bilemekonkin. 

En keksi oikein mitään mitä en voisi tehdä nyt ja jota tein parikymppisenä. 

Vierailija
14/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenjakaja kenelle? En ole kuullut moisesta.

Itse olin tuon ikäisenä Aasiassa reppureissaamassa ja bilettämässä. 

Vierailija
15/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu viitekehyksestä. Yliopistolaisilla ei välttämättä, koska valmistuminen vie vuosia. Jossain peräkylien vakiintuvissa ympyröissä ehkä joo. Toki jos olet saanut lapsia, se on ohi. Silti mielestäni moi hieman yli 30 on aivan samalla tasolla kuin 25-vuotiaskin. Vanhenemisessa on se hyvä puoli, ettätajuaa nämä jutut. Vaikka siis ulkoisesti toki rupsahtaakin. 

Vierailija
16/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pm on 36v, eikä hänenkään mielestä nuoruus ole vielä ohi, vaikka onkin jo keski-ikäinen ja pienen lapsen äiti.

Keski-ikä on 40-60v. kvg.

17/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos olet vakava ja haluat sijoittaa tulevaisuuteesi. 

Vierailija
18/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt täti tai setä. Elämä ohi.

Vierailija
19/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PaLa Huutista

Vierailija
20/30 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko vaan sopia, että kaikki 20-80 vuotiaat on ihan vaan aikuisia? :D

Säästyttäisiin turhilta ikäkriiseltä, että kuka nyt on nuori, nuorehko, nuori aikuinen, keski-ikäinen, täti, setä, vanhus, yli-ikäinen, ikivanha ja ties mitä.

alle 13 lapsi

13-19v teini

80+ vanhus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi