Onko nuoruus jo 25 vuotiaana ohi?
Mietin vaan kun toi tuntuu olevan sellainen vedenjakaja- ikä, jonka jälkeen ei enää voi tehdä hauskoja nuorten juttuja kuten bilettää
Kommentit (30)
Psykologien mukaan on ohi. Lääkäriseura Duodecimin mukaan nuoruusikä ajoitetaan yleisesti ikävuosiin 13-22. Mutta voit sä silti toki bilettää, et vaan voi kutsua itseäsi nuoreksi. Toisaalta miksi edes haluaisit kuulua samaan nuorison ryhmään kuin jotkut 13-vuotiaat?
Marin on 35 vuotias ja käyttäytyy kuin teini. Joten ei se lapsellinen käyttäytyminen riipu numerosta, vaan henkilöstä itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko vaan sopia, että kaikki 20-80 vuotiaat on ihan vaan aikuisia? :D
Säästyttäisiin turhilta ikäkriiseltä, että kuka nyt on nuori, nuorehko, nuori aikuinen, keski-ikäinen, täti, setä, vanhus, yli-ikäinen, ikivanha ja ties mitä.
alle 13 lapsi
13-19v teini
80+ vanhus
Itelle ainakin passais. Aikuisuus kesti ihan liian vähän aikaa, kun 35-vuotiaana lääkärikin alkoi kutsua jo keski-ikäiseksi. Miksi aikuisuus on vain joku 10 vuoden mittainen aika ja keski-ikä ja vanhuus kestää ikuisuuden?
Ei ole! Minulla on babe-paita, olen 55 ja minulla on 20 v rakastaja, jonka kanssa suunnittelen häitä! Käytiin Lintsilläkin!
On ehdottomasti. Ei muuta kun alat katsomaan sopivaa rollaattoria vaan...
Eliniän odote on toki noussut, mutta tyhmän teiniyden ikä on noussut vielä huomattavasti enemmän. Säälittävää katsoa Helsingissä joitain "elämänsä kevättä" eläviä mummeleita, joita harmittaa menneet 20 vuotta piereskelevän suomijuntin kanssa. Nyt sitten otetaan "kaikki irti" :D Maanantaina sitten ehkä vähän fitnessiä! :D
Vierailija kirjoitti:
Voisko vaan sopia, että kaikki 20-80 vuotiaat on ihan vaan aikuisia? :D
Säästyttäisiin turhilta ikäkriiseltä, että kuka nyt on nuori, nuorehko, nuori aikuinen, keski-ikäinen, täti, setä, vanhus, yli-ikäinen, ikivanha ja ties mitä.
alle 13 lapsi
13-19v teini
80+ vanhus
Kannatetaan!
Käyttäjä2108 kirjoitti:
On. Jos olet vakava ja haluat sijoittaa tulevaisuuteesi.
No mulla on talous kunnossa, ura, perhe, sijoituksia, säästöjä ja ihmissuhteet kunnossa, silti biletän edelleen.
N:45
Siis mitä ihmettä?! Tulkaa nyt herranjestas ulos niistä peräkammareistanne ja huomatkaa että ihminen on parhaassa iässa 30+ vuotiaana.
30+ on parasta aikaa bilettää, kun voi juoda sitä mistä tykkää eikä sitä mihin riittää rahat.