THL: 5-11-vuotiaiden koronarokotukset alkavat
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tämä maailma on sairas 😭 viattomat lapset laitetaan agendan vuoksi vanhuksien suojakilveksi vaikka rokote ei edes estä tartuntoja ja tauti ei ole lapsille vaarallinen 😭
No miksi osa aikuisia ei ota rokotetta. Antavat mieluummin lasten ottaa kuin itse ottavat. Itsekkäät p**kat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maailma on sairas 😭 viattomat lapset laitetaan agendan vuoksi vanhuksien suojakilveksi vaikka rokote ei edes estä tartuntoja ja tauti ei ole lapsille vaarallinen 😭
Ai senkö takia rokotteen kehittämisestä odotettiin 2 vuotta että nämä pienet lapset toimisivat koekaniineina tässä rokotteiden antamisen joukkomùrhassa?
Pfizer:n koronarokotteen testi päättyy 2023 kesällä. Voi ihan kuka vain hakea suunnitelman netistä. Tällä hetkellä mennään vielä testivaihetta.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Tämä on rikollista. Kuuntelin eileen videon aiheesta ja lapsille tulee ikuiseksi elämäksi solujenmuutoksia, tytöille ongelmia kuukaustisten takia, pojat saavat sydänpussitulehduksia ym.
Eikä tule. Vai että oikein video? Julkaisija YouTube? Te, jotka ette usko tieteeseen ja tilastofaktoihin, uskotte juutuubiin?! Anna mun kaikki kestää.
Voi jumal... mitään piikkiä ei mun lapseen pistetä. Miettikää nyt ihmiset. Moni pieni on sen jo sairastanut tietämättään lievänä. Joka viikko tulee koulusta koronailmoituksia, mutta lapsia ei testata jos perheessä muut rokotettu ja perusterveitä. Mitä se rokote aiheuttaa, jos tauti onkin jo sairastettu? Se piikki on tarpeeton. Omikron on lievä. Miksi lapset halutaan silti rokottaa? Tässä asiassa on vakavasti jotain vialla! Älkää rokotuttako pieniä lapsia.
Korona rokoitteet ovat joukko mur ha. Lukekaa Russia Todaysta em muista enään mikä artikkeli oli kyseessä mutta sen kommentti osiossa kerrottiin koko totuus ,
Rokotteen keksijä piti hyvän puheen, vetosi nimenomaan siihen että lapsia ei rokotettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Korona rokoitteet ovat joukko mur ha. Lukekaa Russia Todaysta em muista enään mikä artikkeli oli kyseessä mutta sen kommentti osiossa kerrottiin koko totuus ,
Siis voi luoja nyt. Kommenttiosiossa ja juutuupissa.
28, mikä olisi suo lähempänä oleva infokanava, Seiska lehti ?
Ai senkö takia rokotteen kehittämisestä odotettiin 2 vuotta että nämä pienet lapset toimisivat koekaniineina tässä rokotteiden antamisen joukkomùrhassa?