Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sulla on melkein aina vapaapäiviä"t.ammattivalittaja

Vierailija
27.03.2015 |

Miksi sä et käy töissä? tekisit jotain muuta työtä kuin isä. Isä on aina töissä,miksi sä et ole. Tuollaisia kysymyksiä pojalla tänään eikä mulla ole niihin vastauksia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että olet liian sairas töihin. Paitsi toimistotöihin isän firmassa, mutta ulkopuoliselle. Kai lapsi tajuaa, että rollaattoria käyttävä äiti ei olisi kovin hyvä jumppaope tai lentoemäntä...

Vierailija
2/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:19"]

Kerro että olet liian sairas töihin. Paitsi toimistotöihin isän firmassa, mutta ulkopuoliselle. Kai lapsi tajuaa, että rollaattoria käyttävä äiti ei olisi kovin hyvä jumppaope tai lentoemäntä...

[/quote]

Mä en käytä rollaattoria ja muitakin töitä on maailmassa kuin esimerkkisi.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:24"]

[/quote]

[/quote]

Ai sä et enää käytä rollaattoria? Kiva jos olet paranemassa lukuisista sairauksistasi. :)

Vierailija
4/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:24"]

[/quote]

[/quote]

Ai sä et enää käytä rollaattoria? Kiva jos olet paranemassa lukuisista sairauksistasi. :)

[/quote]

En mä paranemassa ole. Ei noista sairauksista voi parantua. Vein rollaattorin pois koska en sitä kehtaa käyttää,autolla pärjää kyllä.ap

Vierailija
5/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sä voit kertoa, että Suomessa on hyvin paljon työttömiä, kaikille vain ei riitä työtä, opiskele sinä muru kunnolla, ettei sulle käy samoin, niin ja muuten, kesällä pääsen töihin.

Vierailija
6/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:30"]

Kaipa sä voit kertoa, että Suomessa on hyvin paljon työttömiä, kaikille vain ei riitä työtä, opiskele sinä muru kunnolla, ettei sulle käy samoin, niin ja muuten, kesällä pääsen töihin.

[/quote]

Aina se ei opiskelukaan auta. Mieskin joutui aikoinaan työttömäksi vaikka oli paljon opiskellut mutta toivottavasti opiskelee ahkerasti.ap

Vierailija
7/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille pojalle, että äiti on siks kotona, kun iskä on aina töissä. Täytyyhän kodista ja lapsesta jonkun huolehtia. Oon ollut 20v kotosalla pullantuoksusena talkkarina ja munkin mies on perheyrityksessä töisssä. Juu, eikä ole lomia miehellä, silti en valita. T: 4 äiti ja 3 mummi

Vierailija
8/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:40"]

Sano sille pojalle, että äiti on siks kotona, kun iskä on aina töissä. Täytyyhän kodista ja lapsesta jonkun huolehtia. Oon ollut 20v kotosalla pullantuoksusena talkkarina ja munkin mies on perheyrityksessä töisssä. Juu, eikä ole lomia miehellä, silti en valita. T: 4 äiti ja 3 mummi

[/quote]

Ei se nyt ihan noin mene.ap

Vierailija
9/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:40"]

Sanot, että sulla alkaa työ puhelinmyyjänä x. päivänä x. kuuta ja sen jälkeen olet aamusta iltaan töissä koko kesän ilman vapaita. Eikös se näin ollut?

[/quote]

Kesän olenkin töissä mutta eipä puhelinmyyntiä voi juuri työksi kutsua.ap

Vierailija
10/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt olen kotiäiti ja kesällä teen puhelinmyyntiä". Oliko vaikeeta? Ja todellakin on kovaa työtä puhelinmyynti, ainakin henkisesti.

Vierailija
11/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:43"]

"Nyt olen kotiäiti ja kesällä teen puhelinmyyntiä". Oliko vaikeeta? Ja todellakin on kovaa työtä puhelinmyynti, ainakin henkisesti.

[/quote]

Onhan se kovaa työtä henkisesti.ap

Vierailija
12/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä vastaan pojalle?

Vierailija
13/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet työtön. 

Vierailija
14/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sulla alkaa työ puhelinmyyjänä x. päivänä x. kuuta ja sen jälkeen olet aamusta iltaan töissä koko kesän ilman vapaita. Eikös se näin ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi