Olemme SM-henkinen pari, haluatko kysyä jotain?
Kaikenlaista harrastellaan ja on kokeiltu, paljon on vielä kokeilematta.
Seksiä on paljon ja monenlaista.
Piiskaaminen, sitominen, peppuseksi, kuvaaminen, lelut, paljastelu... you name it.
Kysy jos haluat, saatan vastata.
Kommentit (43)
Kirjoitat aika kivasti. Olen ollut jo kauan seesteisessä liitossa, jossa kaikki on periaatteessa hyvin. Jotain on kuitenkin puuttunut, tiedämme kumpikin sen. Syykin on tässä vuosien varrella selkiintynyt, seksistä on kadonnut se jokin. Se oli aikoinaan ihan taivaallista, nykyään lähinnä tarpeiden tyydyttämistä, puolin ja toisin. Tällaisia juttuja ja palstoja lueskellessa olen yhä vakuuttuneempi että jonkinlainen "tuhmempi juttu" kiinnostaa ja haluaisin kokeilla kaikenlaista. Se vaan vaatii aika tavalla uskallusta ja sitä minulla ei oikein ole.
Toivoisin että tämäkin keskustelu pysyisi asiallisena ja saisin selkiinnytettyä omia mietteitäni ja kanavoitua ne niin, että vielä jonain päivänä rohkenen ehdottaa tai lähteä mukaan... kaikkeen mahdolliseen.
En ole osannut ajatella että anaaliin tai suuhun naiminen olisi jotenkin outoa. Uutta se oli ja outoakin enkä tykkää niistä ihan kauheasti mutta ne kuuluu asiaan ja tiedän mieheni olevan tyytyväinen. Siihen on ollut aika paljon helpompi tottua kuin piiskaamiseen. En vaan jotenkin osaa olla rennosti kun pitää olla milloin missäkin asennossa kuvattavana ja kohteena. On siihenkin jo tottunut ja tavallaan ehkä siitä tykkäänkin. Hankalinta on varmaan edelleenkin olla koko sen kaveriporukan edessä ja siirtyä toiselta toiselle. Sattuukin se läpsiminen ja kaikki muu mutta enemmän nolottaa kun huomaavat että kiihotun ja jatkavat aina vaan.
Kyllä se taitaa olla ihan arpapeliä tavata toinen samanhenkinen. Tietysti jos käy jossain klubeilla tai hengailee palstoilla niin sitten se on eri juttu. Mutta normitapauksessahan tavataan jossain baarissa tai vaikka kaupan kassalla. Ihan ekana ei kai kysytä tykkäisitkö jos sidon ja piiskaan sinua?
Meidän tapauksessamme ainakin näin. Olen kyllä tiennyt tykkääväni vähän erikoisemmista jutuista jo pitkään, ihan teinivuosista lähtien. Vaimolleni tämä on uudempi juttu. Minä siihen pikkuhiljaa johdattelin eikä olla kaduttu, päinvastoin. Kovasti tuntuu kiinnostavan ja tykkää kokeilla melkein mitä vain.
Se kai alkoi jostain puolivillaisista kommenteista ja pyllylle läpsäisyistä. Joskus myöhemmin sitten muutaman viinilasillisen jälkeen otin polvelleni ja läpsyttelin pyllyn punaiseksi. Hän kiihottui siitä tosi paljon ja sen jälkeinen seksi oli ihan mahtavaa. Ei tosiaankaan jäänyt viimeiseksi kerraksi.
Paljonko meillä sitten on "normiseksiä" ja paljonko muuta? Sanoisin, että puolet ja puolet. Joskus menee pitkiäkin aikoja hellästi rakastellessa, joskus se on aika rajuakin ja sitten on ne kerrat kun puuhastellaan kaikenlaista. Ihan fiilisten mukaan mennään. Se normiseksi on ihan yhtä mahtavaa, emme todellakaan kaipaa siihen automaattisesti mitään muuta. Toisinaan ennemminkin päinvastoin.
Kuten aiemmin kerroinkin, niin mistään ihan extremestä ei tykätä ja vessa-asiat hoidetaan tavanomaisesti. On minulla mustelmia ollut ja vaimollani useamminkin. Istumalihaksiin ne tuntuvat syntyvän, jos minnekään ;)