Olemme SM-henkinen pari, haluatko kysyä jotain?
Kaikenlaista harrastellaan ja on kokeiltu, paljon on vielä kokeilematta.
Seksiä on paljon ja monenlaista.
Piiskaaminen, sitominen, peppuseksi, kuvaaminen, lelut, paljastelu... you name it.
Kysy jos haluat, saatan vastata.
Kommentit (43)
Useita vuosia ollaan harrasteltu, alkuaikoina vähemmän mutta nykyisin aika säännöllisesti.
Vaimoni on se alistuva osapuoli ja minulle jää toteuttajan ja ideoijan rooli. Joskus kyllä toisinkin päin. Sopii minulle mainiosti.
Mitään ihan extremeä ei harrasteta. Takapuoli kyllä kuumenee ja punoittaa säännöllisesti ja aamulla saattaa olla mustelmilla mutta ei sen rajumpaa. Sitomisesta saattaa jäädä jälkiä myös ja nipistimistä arkoja paikkoja.
Aika perinteistä siis.
Tämä on meille vaan kiva yhteinen harrastus.
Mestaruuslaji(t) jääköön salaisuudeksi.
Käytättekö turvasanaa? Harrastatteko fistausta tai muuta täyttämistä? Kuristatteko? Lähteekö koskaan lapasesta?
N31
Helibor indeksi kirjoitetaan väliviivalla.
Turvasanaa ei olla käytetty tai tunnettu tarvitsevamme. On aika helppo huomata jos/kun toinen on tosissaan eikä halua enää/kovempaa.
Kuristaminen tai nyrkkihommat ei kuulu ohjelmaan enkä usko että kuuluvatkaan. Kuka tietää?
Ei ole lähtenyt lapasesta. Rakkaudesta tätä tehdään ja tekemisen ilosta.
Pidän alistamisesta, mutta en leikkimisestä. Ja leikkiähän sm/bondage on. Yleensä suututan mieheni, jos haluan kovemmat otteet. Olisiko vinkkejä miten tätä voisi toteuttaa ilman teatraalisuutta tai miehelle v**tuilua? Tiedän vain mistä pidän, mutta miten siihen mielentilaan pästään, onkin hankalampi juttu...
Kivun ja nautinnon raja, leikkiminen ja kovat otteet. Ei ihan helppo yhtälö mutta selkiintyy jos/kun vakiintuu.
Oppilas/opettaja tai pomo/sihteeri -kuviot ymmärrän hyvin ja ovat kiihottavia - ajatuksen tasolla.
Jotenkin se vaan on niin kaukaista, se teatraalisuus, omasta elämästä.
Ennemmin hoidetaan samat skenaariot jotenkin muuten, kuin näyttelemällä.
Mitä jos annatte toisillenne "vallan" vaikkapa viikonlopun ajaksi? Se on aika kiva juttu se.
On aika helppoa ajatella, että se jolla on valta tekee mitä haluaa.
Mutta jos annatkin osaksi aikaa täyden vallan kumppanillesi silloin omalla vuorollasi.
Se jos mikä kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Mitä mahdat tarkoittaa kovemmilla otteilla ja teatraalisuudella?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:41"]Mitä mahdat tarkoittaa kovemmilla otteilla ja teatraalisuudella?
[/quote]
No perinteinen bdsm puuhailu tuntuu niin teatterilta. Ei mies oikeasti halua mulle antaa ansioni mukaan vaan leikkii. Ei mulla ole sidottuna mitään syytä nöyrtyä tai tuntea häpeää. Mutta, jos olen juuri haukkunut miehen katkaravuksi niin saan kyllä todella tuntea, että ei ole katkarapu ja olla häpeissäni sanomisistani, rukoilla ettei mies mua pahasti satuta. Siitä kiihotun. Kuinka päästä tähän sopivaan mielentilaan ilman vittuilua? Että ei tuntuisi teatterilta.
Taidat kaivata sen verran kovia otteita, että en ala opastamaan.
Häpeän ja nöyrtymisen tunteet, katkaravut ja muut. Ei kiitos
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:41"]Mitä mahdat tarkoittaa kovemmilla otteilla ja teatraalisuudella? [/quote] No perinteinen bdsm puuhailu tuntuu niin teatterilta. Ei mies oikeasti halua mulle antaa ansioni mukaan vaan leikkii. Ei mulla ole sidottuna mitään syytä nöyrtyä tai tuntea häpeää. Mutta, jos olen juuri haukkunut miehen katkaravuksi niin saan kyllä todella tuntea, että ei ole katkarapu ja olla häpeissäni sanomisistani, rukoilla ettei mies mua pahasti satuta. Siitä kiihotun. Kuinka päästä tähän sopivaan mielentilaan ilman vittuilua? Että ei tuntuisi teatterilta.
[/quote]
Meillä tuo toimii niin ettei sitä edes ajattele rankaisuna, vaan enemmän paineiden purkuna ja rajojen etsintänä. Mies kokeilee, mistä kaikesta pääsee kun koira veräjästä, minä sisuunnun enkä anna periksi eli minkäänlaista äkäisyyttä ei tarvita. Mutta meillä periaatteessa touhut on painottuneet enemmän hallintaan, rajoittamiseen ja käytettävänä olemiseen. Kivulla ei niin voimakkaasti etsitä sietokyvyn rajoja, mutta kyllä se sietokykyä muunlaiseen alistamiseen madaltaa. Sellainen riittävää vitutustakin aiheuttava kipukin syö vastarintaa aika tehokkaasti. Meilläkään ei ole rooleja eikä turvasanoja samasta syystä. Tuntuisi vaan omituiselta. N27
Mietin miten te sen aloititte. Minulle on kauhean vaikeaa ajatella alkaa ehdottelemaan mitään.
Tykkään tosi paljon kun mua viedään mutta että itse ehdottelisin niin ei onnistu.
kerro lisää
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:41"]Mitä mahdat tarkoittaa kovemmilla otteilla ja teatraalisuudella? [/quote] No perinteinen bdsm puuhailu tuntuu niin teatterilta. Ei mies oikeasti halua mulle antaa ansioni mukaan vaan leikkii. Ei mulla ole sidottuna mitään syytä nöyrtyä tai tuntea häpeää. Mutta, jos olen juuri haukkunut miehen katkaravuksi niin saan kyllä todella tuntea, että ei ole katkarapu ja olla häpeissäni sanomisistani, rukoilla ettei mies mua pahasti satuta. Siitä kiihotun. Kuinka päästä tähän sopivaan mielentilaan ilman vittuilua? Että ei tuntuisi teatterilta.
[/quote]
Meillä tuo toimii niin ettei sitä edes ajattele rankaisuna, vaan enemmän paineiden purkuna ja rajojen etsintänä. Mies kokeilee, mistä kaikesta pääsee kun koira veräjästä, minä sisuunnun enkä anna periksi eli minkäänlaista äkäisyyttä ei tarvita. Mutta meillä periaatteessa touhut on painottuneet enemmän hallintaan, rajoittamiseen ja käytettävänä olemiseen. Kivulla ei niin voimakkaasti etsitä sietokyvyn rajoja, mutta kyllä se sietokykyä muunlaiseen alistamiseen madaltaa. Sellainen riittävää vitutustakin aiheuttava kipukin syö vastarintaa aika tehokkaasti. Meilläkään ei ole rooleja eikä turvasanoja samasta syystä. Tuntuisi vaan omituiselta. N27
[/quote]
N27 tietänee parhaiten rajat ja sitokyvyt. Kirjoitin tänne vaimoni ja minun bdsm touhuni, mutta minut tyrmättiin. Enkä ala enää ketään tässäasiassa nuvomaan, uskoisin että n 27 ja n31 voisivat vinkkejä antaa. Itse olen niistä avoimesti kertonut ja se oli virhe, ei täällä saa olla yliaktiivinen seksin suhteenM50+.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:49"]
[/quote]
[/quote]
N27 tietänee parhaiten rajat ja sitokyvyt. Kirjoitin tänne vaimoni ja minun bdsm touhuni, mutta minut tyrmättiin. Enkä ala enää ketään tässäasiassa nuvomaan, uskoisin että n 27 ja n31 voisivat vinkkejä antaa. Itse olen niistä avoimesti kertonut ja se oli virhe, ei täällä saa olla yliaktiivinen seksin suhteenM50+.
[/quote]
Tuskinpa minunkaan neuvoja kovin hyvällä otetaan vastaan... Kun olen kanssa liian irstas, pervo ja aktiivinen. Noh, eikös me todettu, että antaa tuomitsijoiden tuomita:)
N31
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 07:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:53"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:41"]Mitä mahdat tarkoittaa kovemmilla otteilla ja teatraalisuudella? [/quote] No perinteinen bdsm puuhailu tuntuu niin teatterilta. Ei mies oikeasti halua mulle antaa ansioni mukaan vaan leikkii. Ei mulla ole sidottuna mitään syytä nöyrtyä tai tuntea häpeää. Mutta, jos olen juuri haukkunut miehen katkaravuksi niin saan kyllä todella tuntea, että ei ole katkarapu ja olla häpeissäni sanomisistani, rukoilla ettei mies mua pahasti satuta. Siitä kiihotun. Kuinka päästä tähän sopivaan mielentilaan ilman vittuilua? Että ei tuntuisi teatterilta. [/quote] Meillä tuo toimii niin ettei sitä edes ajattele rankaisuna, vaan enemmän paineiden purkuna ja rajojen etsintänä. Mies kokeilee, mistä kaikesta pääsee kun koira veräjästä, minä sisuunnun enkä anna periksi eli minkäänlaista äkäisyyttä ei tarvita. Mutta meillä periaatteessa touhut on painottuneet enemmän hallintaan, rajoittamiseen ja käytettävänä olemiseen. Kivulla ei niin voimakkaasti etsitä sietokyvyn rajoja, mutta kyllä se sietokykyä muunlaiseen alistamiseen madaltaa. Sellainen riittävää vitutustakin aiheuttava kipukin syö vastarintaa aika tehokkaasti. Meilläkään ei ole rooleja eikä turvasanoja samasta syystä. Tuntuisi vaan omituiselta. N27 [/quote] N27 tietänee parhaiten rajat ja sitokyvyt. Kirjoitin tänne vaimoni ja minun bdsm touhuni, mutta minut tyrmättiin. Enkä ala enää ketään tässäasiassa nuvomaan, uskoisin että n 27 ja n31 voisivat vinkkejä antaa. Itse olen niistä avoimesti kertonut ja se oli virhe, ei täällä saa olla yliaktiivinen seksin suhteenM50+. [/quote] Tuskinpa minunkaan neuvoja kovin hyvällä otetaan vastaan... Kun olen kanssa liian irstas, pervo ja aktiivinen. Noh, eikös me todettu, että antaa tuomitsijoiden tuomita:) N31
[/quote]
Kiitos tuestasi n31. Minulla on tämän palstalaisista tullut eräänlaisia käsityksiä. Eräät pitävät täälläkin jonkinlaista kateutta yllä, jos poikkeamme joistain tutuista seksiasioista niin olemme outoja ja tosiaankin irstaita pervoja aktiivisia. Keltä se on pois jos esimerkiksi minä ja vaimoni irstaillaan?.
Jotkut hässivät pimeässä peitonalla ja tulevat tänne arvostelemaan ja heittämään provoja. Jolleivat muuhun pysty niin pysykööt poissa.
Me olemme kaikki erillaisia ei ole samaa yhtä kaavaa miten sekstaillaan, eiköhän se ole jokaisen oma-asia.
Se mikä minua säälittää. Kun tulee mahdollisesti joku uusi palstalainen ja kysyy jotakin, niin sille vittuillaan ja provoa tulee. Lopettavat kirjottamisen tämänvuoksi.
Ei pidä olla tiukkapipoinen. seksi on iloinen miellyttävä ja halpa harrastus. Niinkuin tämä SM seksi, niinkuin n27 mainitsikin se on rajojen kokeilua. Jotkut tyytyvät normiseksiin, toiset vähän tuhmempaan. Se on ok
Mutta me jotka nautimme kovasta irstaasta pervosta seksistä olemme kummajaisia. Toivotan AP:een tervetulleeksi meidän "outojen" pariinM50+.
No joo, me ollaan niin sinut itsemme ja seksuaalisuutemme kanssa,
että kuka vaan saa kommentoida mitä vaan.
Jos vaimoni tykkää kun sidon hänet ja kuvaan kun piiskaan ja
teen mitä haluan, niin ei se ole minulta pois jos joku sitä paheksuu.
Lähinnä vaan huvittaa ajatella miten yksioikoista seksi voi joillakin olla.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:33"]
Käytättekö turvasanaa? Harrastatteko fistausta tai muuta täyttämistä? Kuristatteko? Lähteekö koskaan lapasesta? N31
[/quote
Tuota fistausta kannattais kokeilla mitä N31 ehdotti. Nainen sa yllättävän suuren orgasmin siitä kokemusta onM50+.
Ei onnistu fistaus, on kokeiltu. Ihan liian tiukat paikat,
muutama sormi on tarpeeksi eikä tarkoitus ole
rikkoa paikkoja ja satuttaa liikaa. Sopivalla leikkikalulla
saadaan kyllä lakanat kastumaan.
Kuinka ovat roolinne jakautuneet?. Oletteko harrastaneet kuinka pitkään?. Kuinka rajua meininkiä teillä on?M50+.