Suomalainen nainen ja aasialainen mies
Tuli tässä vähän aikaa sitten nähtyä sellainen pari, jossa suomalainen nuori nainen oli yhdessä aasialaisen nuoren miehen kanssa. Mies oli ulkonäön perusteella jostain sieltä Kiinan, Japanin tai Korean suunnalta kotoisin. En kyllä voi ollenkaan ymmärtää, mitä kaunis vaalea nuori suomalainen nainen näkee sellaisessa nuoressa aasialaisessa miehessä. Tällä suomalaisella naisella olisi varmasti ollut mahdollisuuksia löytää suomalainenkin mies itselleen. Se aasialainen mies tuskin oli edes tätä suomalaista naista pidempikään, eikä muutenkaan vaikuttanut miltään rotevalta miehekkäältä mieheltä. Kaiken lisäksi ihan julkisella paikalla kävelivät käsi kädessä ja suutelivat.
Osaatteko naiset sanoa miksi näin?
Kommentit (24)
Osaan hyvin sanoa miksi näin. Kaikki pitävät erillaisista ihmisistä ja kaikki ihmiset ei ole nii kuin sinä. Jos sinulla on tuollainen kuva, että kaikki haluaa juuri suomalaisen rotevan miehen niin suksi kuuseen.
Aasialaiset on ahkeria ja tunnollisia, mikä jottei voisi kelvata. Peniksen koosta miehen massan perusteella ei kannata tehdä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:34"]
Miehet vastailee...
Mistä arvasit? :) Mä vastasin ja esitin naista vaikka olen mies. Aasialaisten pienistä kikuleista on hauska vitsailla.
Ai mitenniin esitit naista? :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:34"]
Miehet vastailee...
[/quote]
Mistä arvasit? :) Mä vastasin ja esitin naista vaikka olen mies. Aasialaisten pienistä kikuleista on hauska vitsailla.
[/quote]
Miksi sinua miehenä kiinnostaa toisten miesten vehkeet?
Ai sen rapun poikia...
No ei se mitään. Eiköhän tästä maailmasta joku mies sinullekkin löydy.
[/quote]
Aika ontuvaa vittuilua. Melkein loukkaannun kun homoksi haukutaan:)
Musta se on vaan niin hauskaa, kun jollakin on pienempi kuin minulla.
[/quote]
Eli sulla täytyy itselläsikin olla aika pieni, kun muuten ei varmaan muitten kullin koko kiinnostaisi?