Musta saippua - täysin turha tuote!
Kävin suihkussa ja pesin kainaloni mustalla saippualla ja kuorivilla hanskoilla. Haisen edelleen hieltä. Vittu mitä paskaa. Ei ihme, että hipit löyhkäävät.
Kommentit (8)
Musta saippua. Ekologinen tuote. Ap
Minä taas tykkään tuosta paljon. Hiusten pesuun ihan paras tuote myös. Ei minulla kyllä jää tuolla pesemisen jälkeen mitään hienhajua iholle.
No mulla jää. Hiuksiin en halua edes kokeilla. Varmasti olisivat entistä paskasemmat sen jälkeen. Haiseekin ihan mäntysuovalta. Hemmetti. Ap
No eikö se nyt jo ole vanha totuus, että monet ekologiset tuotteet ovat niin ekologisia, että niillä ei ole juuri minkäänlaista tehoa. Samaa olen kuullut jostakin pyykkipulverista.
Riippuu vähän millaista mustaa saippuaa olet ostanut, kaikki mitä mainostetaan mustana ei ole sitä aitoa. Ja ehkäpä kehossasi on jotain vialla, jos haiset pesun jälkeen hielle, olit sitten pessyt itsesi millä saippualla tahansa.
6, tuotteen teho, perustuu sen vaikuttaviin ainesosiin, teollisilla kemikaaleilla saa toki tehokkaan vaikutuksen, ja kuormitat kehoasi aika monella aineella.... doven suihkusaippuoissakin on alumiiinia, tosi terveellistä.
Mikä on mustasaippua ? Mäntysuopa kyllä puhdistaa ja eikä hiki haiset !
Niin mikä oli?