Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

breite! :)

15.09.2006 |

Laitoin hakuun sanan nivuset, jotka alkoivat mulla muutama päivä sitten särkeä (Nyt Kp21/28), ja löysin kirjoittamasi viestin viime kuulta joissa kerroit samanlaisen kivun alkaneen noin viikkoa ennen menkkojen alkua. Laitoin sen jälkeen hakuun nimimerkkisi siinä toivossa että saisin tietää olitko raskaana, ja taidat olla! Onnea sinulle ja toivottavasti tämä nivuskipu tarkoittaa täälläkin päin samaa.

-Jeanel-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Jeanel!

Millaista sinun särkysi on? Onko se sellaista jomotusta/särkyä, vai sellaista ihan kuin nivuset olisivat liikunnasta tms. kipeänä? Itse olen miettinyt tässä nimittäin ihan samaa! Kp 22/29 on nyt menossa... ja puuhailtu on o-aikoina, aika paljonkin :o) kylläkin kondomi ollu loppuvaiheessa aina mukana...

Rinnat on olleet pari pv vähän kipeät ja armoton palelu ja lämpö koholla 37,3. Onko sulla muita oireita? Mulla muutenkin alavatsa jotenkin " kireänä" , sellainen vähän menkkamainen kipuilu, vaikkei kyllä pitäisi vielä viikkoon alkaa ja kun esim. yskäisee, välillä nippaa ihan kunnolla.

Tuleekohan sitä vainoharhaiseksi ja alkaa kuvitella oireita...?

Niin ja maha on ollut " löysällä" , jonka myös luin joillain ihan alkuvaiheen oireiksi...

Tsemppiä ja toivotaan että olet päässyt toivomaasi " tilaan" ja kaikki on siellä hyvin :o)

Vierailija
2/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tuntui vähän siltä kuin olisi tullut liikunnasta nivuset kipeiksi, mutta se taas ei ole mahdollista... Välillä särkee häpyluun kohdaltakin, välillä säteilee jotenkin. Vaikea selittää ;) Alaselkä on myös kipeä, nännit aristaneet (kylmää) oviksesta asti ja on ollut muutenkin kylmä. Eilen illalla jalat tuntui oikein jäätyvän. Ja sitten olen tässä varsinkin viime päivien aikana valittanut, kun on niin " läskiintynyt" olo, koko ajan pakko pitää nappi auki housuista ym. Tietysti olen ihan oikeastikin lihonut muutaman kilon lähiaikoina, voi olla ihan vaan sitäkin.

Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä sitä siemennestettä tulee puuhailun aikana ennen varsinaista siemensyöksyäkin! Millainen tilanne teillä on, olisiko vauva ollenkaan tervetullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, raskaana ollaan, joten ainakin mulla se nivusiin säteilevä vihlonta/kipuilu oli selvä raskausoire!!!

Toivottavasti myös sulla=)!!!!!!

Sen jälkeen alko tosi veemäinen menkkakipu, tuntu että megamenkat alkaa justiinsa!! MUtta eipäs alkaneetkaan...

Tuu kertomaan kuin kävi, peukkuja!!

-breite rv7+1

Vierailija
4/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meidän tilanne, noh, meillä on lapsia jo ennestään jokunen, joten tilauksessa ei ole, mutta mä ajattelen niin, että jos ehkäisystä (vaikkakin vähän ehkä " heikosta" ) huolimatta pienokainen alkunsa saa, niin saa tulla :o) Sitten se on varmasti niin " tarkoitettu" . Mutta todellakaan ei ajankohta paras mahdollinen olisi, sillä mm. työasioiden vuoksi hän ei asu tällä hetkellä kanssani, vaikka parisuhde toimii kyllä ihan loistavasti ja rakastamme toisiamme. Mutta ehkä enemmän mies olisi suoraan sanoen kauhuissaan jos pieni nyt ilmoittaisi tulostaan. Vaan kyllähän se niin on, että kun on jo äiti, ymmärtää ehkä paremmin kuin silloin nuorena, että lahjahan jokainen pienokainen on.

Mulla taas nivuskivut voivat hyvin johtua urheilustakin, olen aina ollut kova urheilemaan, mutta en kylläkään ole tehnyt mitään " uutta" urheilua, joten se kyllä vähän ihmetyttää. Mutta aikaisemmissa raskauksissa ei koskaan ole nivusissa tuntunut mitään, joten siinä mielessä uusi juttu olisi tämä. Jotenki en usko, että olen raskaana, mutta eiköhän se viikon sisällä selviä, kuten lienee sullakin.

Oletko varsinainen " kuumeilija" eli onko teillä ollut tilauksessa pienokainen jo pidempään?