Elokuvaohjaaja Aki Kaurismäki haukkuu hävittäjäkauppojen tekijät: ”Idiootit”
Minä en puolestani tiennyt, että Kaurismäki on itse idiootti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e2129573-1083-442a-83f2-4062521c2…
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Josko hävittäjädiiliä joudutaan vielä harkitsemaan, että oltaisiin viisaampia.
Minkälainen sää on tänään Pietarissa?
Nuorekas ja raikas 55+ mies, joka menee kolmevitosesta?
Hyviä leffoja mutta pimeitä ultrasolidaarisia ajatuksia vailla hajua realiteeteista.
Tuo voisi olla yhtä hiljaa kuin näyttelijät elokuvissaan
Ei kaikkien tarvitse olla kaikesta samaa mieltä.
Jahas. Somekansa kohahti.
Mitä väliä mitä se taas tiuskii?
Vähempikin hävittäjämäärä olisi riittänyt jos oltaisiin Natossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tiennut, että Kaurismäki on vielä hengissä.
Umpisurkeita elokuvia ja paljon ehti haaskata veronmaksajien rahoja elokuvatekeleisiinsä.
Juu, Spede oli parempi.
Ei ku..
Miksi ei koskaan, siis koskaan, konsultoida näitä kapakoiden nurkkapöytien asiantuntijoita? Ne tietävät kaikesta kaiken.
Jaa että iänikuisilla rynnäkkökivääreillä puolustettaisiin eu:n liittovaltiota?
Kansainvälisesti palkituin suomalaisista ohjaajista. Oikeus mielipiteisiin kuten kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen känniääliön purkaus, jossa nimittää yhteiskunnan tukipilareita idiooteiksi.
Paljonkohan tuonkin taskuihin on yhteiskunnan rahoja upotettu että ukko saa leikkiä elokuvaohjaajaa.
Aki nyt ottaa mallia ranskalaisista älyköistä ja haukkuu kaikkea, mikä liikkuu, erityisesti sotilaita ja poliiseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen känniääliön purkaus, jossa nimittää yhteiskunnan tukipilareita idiooteiksi.
Paljonkohan tuonkin taskuihin on yhteiskunnan rahoja upotettu että ukko saa leikkiä elokuvaohjaajaa.
On kumminkin niitä harvoja elokuvaohjaajia Suomesta joka tunnetaan maailmalla.
Miksi? Itse en tunne Kaurismäen kantoja, niin pienet perustelut voisi olla tarpeen. Nyt vain en keksi mikä kaupoissa hiertää. Amerikka? Perusteluja Aki. Olen nuori, en tunne häntä (paitsi leffat)
Suomi on Venäjän naapuri ja joutuu siksi panostamaan enemmän puolustukseen. Skandinaavit nyt rökittäisi vaikka vasemmalla kädellä.