Käykö valkoinen amaryllis osanottokukaksi?
Kommentit (10)
voi antaa valkoisia kukkia. itse ilahduin aikaan osanotto kukista.
Kerää naapureiden nimiä adressiin se riittää.
Minusta käy, mutta leikkaa kukan sisältä ne heteet pois. Kun niiden siitepöly kypsyy, se varisee ja värjää pöydänpinnan tai liinan.
Vie liköörikonvehteja ja pullo votkaa. Pitäkää kunnon muistelot.
Ei joulukukkaa surukukaksi. Sehän on kuin alleviivaisi naapurin joutuvan olemaan jouluna yksin leskenä. Kamala ajatus.
Kukkakaupasta voi löytyä amarylliksen tyyppisiä liljoja leikkokukkina. Valkoiset neilikat olisivat kauniita ja neutraaleja.
Vierailija kirjoitti:
Kissaperheeseen ei, ellet kohta halua ottaa osaa myös lemmikin menetyksen sijasta. Liljat myös vaarallisia.
Tosin omaisen menettäneenä kukkien saanti kyllä rehellisesti v-tutti. Pöytä oli täynnä ankeita surullisia kukkapuskia jotka vain alleviivasivat että täällä on joku KUOLLUT ja kohta KUOLEE rekkavaunullinen kalliita leikkokukkia eikä ruokapöytääkään voinut käyttää kun se oli täynnä niitä pirun maljakoita kalmakukkineen. Viikon päästä nekin sitten roskiksessa samoin kuin vasta äsken kotona elänyt perheenjäsen siellä kylmän haudan pohjalla. Pöh.
Itse lähettäisin adressin.
Oho, itselleni perheenjäsenen menettämisestä on ainoana hyvänä muistona aika kaukaiselta sukulaiselta yllättäen saatu surukukkakimppu, jonka valkoiset freesiat tuoksuivat suloisesti monta päivää.
Risuja jotka koristeltu kuusen koristeilla.
Kukat piristi ainakin minua, kun läheinen kuoli.
Kissaperheeseen ei, ellet kohta halua ottaa osaa myös lemmikin menetyksen sijasta. Liljat myös vaarallisia.
Tosin omaisen menettäneenä kukkien saanti kyllä rehellisesti v-tutti. Pöytä oli täynnä ankeita surullisia kukkapuskia jotka vain alleviivasivat että täällä on joku KUOLLUT ja kohta KUOLEE rekkavaunullinen kalliita leikkokukkia eikä ruokapöytääkään voinut käyttää kun se oli täynnä niitä pirun maljakoita kalmakukkineen. Viikon päästä nekin sitten roskiksessa samoin kuin vasta äsken kotona elänyt perheenjäsen siellä kylmän haudan pohjalla. Pöh.
Itse lähettäisin adressin.