Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Neurologinen rokotevaurio"

Vierailija
27.03.2015 |

Mitä se oikein tarkoittaa? Facebookin hörhöryhmästä bongasin, lapselle tai siis tässä tapauksessa saman äidin molemmille lapsille tällainen tullut, aika uskomattoman huonoa tuuria? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole 100% turvallista, ei yhtään mikään. Ei kotisängyssä nukkuminen, ei pähkinäsuklaan syöminen, ei koiran tai kissan silittäminen, ei vessanpöntöllä istuminen eikä mikään muukaan. Saati sitten mikään lääkeaine tai rokote. Elämä on sairaus, joka johtaa 100% kuolemaan. 

Vierailija
62/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, ei niin, mutta kun tietyt ihmiset vannovat rokotteiden nimeen ja tunkevat kaikki mahdolliset rokotetteen lapsiinsa, ja luulevat että sillä ne taudit pysyy poissa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:00"]

Se, joka sokeasti luulee, että rokotteet olisivat 100% turvallisia, on väärässä. On vain huono vitsi, kun ikävä tapaus osuu oman lapsen kohdalle, viimeistään siinä vaiheessa loppuu nauraminen heille, jotka tiedostavat nämä riskit. 

[/quote] 

Tuota samaa olen minäkin miettinyt. Mahtaa olla ristiriitaiset ajatukset lynkkaajilla sitten kun osuu omalle kohdalle. Elämä on joskus oikeudenmukaista 

[/quote]

Minä olen rokotettujen lasten äiti. Tiedostan varsin hyvin sen, että rokotuksiinkin liittyy riskejä. Mutta ne ovat kuitenkin paljon pienempiä kuin rokottamattomuuteen liittyvät riskit. Kaltaistenne hörhöjen vapaamatkustaminen tässä rokoteasiassa on ylipäänsä mahdollista vain sen takia, että enemmistö suomalaisista on kaltasiani vastuuntuntoisia ihmisiä. Minun rokotetut lapseni suojelevat teidänkin rokottamattomia muksujanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme