Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Neurologinen rokotevaurio"

Vierailija
27.03.2015 |

Mitä se oikein tarkoittaa? Facebookin hörhöryhmästä bongasin, lapselle tai siis tässä tapauksessa saman äidin molemmille lapsille tällainen tullut, aika uskomattoman huonoa tuuria? 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rokota, emme käytä mitään lääkkeitä, emmekä prosessoitua ruokaa. Me hoidamme kaiken luonnollisesti. Paitsi lapsen diabeteksen hoidamme lääkkeillä, mieheni migreenin ja minulla nyt on silmälasit. Mutta noin muuten. Olemme täysin terveitä emmekä myrkkyjä tarvitse. Vain idiootti lapsensa vihaaja myrkyttää lapsensa tarkoituksella.

Vierailija
2/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:55"] Heh, kyllä minun lapsiani suojelee ihan joku muu, kuin sinun rokotetut kakarasi. Myrkytä sinä omasi vaan ihan rauhassa =) [/quote] Älä vaan sano että käytät homeopatiaa. [/quote] Tai pyhää blaablaata tai jotain enkelivyöhykkeitä?

[/quote] 

Rokottetuista tulee enkeleitä joten oikeassa olet 

[/quote]

Kuulut varmaan niihin hihhulimammoihin jotka paasavat facebookin homeopatiaryhmässä rokotteiden haitoista. Yksi heistä oli vienyt rokottamattoman lapsensa matkalle kehitysmaahan, todella vastuutonta.

[/quote] 

Sinä kuulut varmaan saatananpalvoojiin koska vihaat elämää ja kaikkea elävää 

[/quote]

Homeopatialla ei kannata hoitaa mielenterveysongelmia, mene oikealle lääkärille.

[/quote] 

Sinähän niistä ssri lääkityksistä parhaiten tiedät. En yhtään epäile, juu 
[/quote]
No katsos kun oikea lääkäri voisi määrätä sinulle faktaterapiaa. Aloitetaan lukion biologista, rokotteiden historiasta ja nykypäivän rokoteohjelmista. Mietitään vähän kandanterveyttä, terveyseroja ja terveydenhuoltoa. Voit myös syventyä ihmisen immuunijärjestelmän ihmeisiin ja tauteihin, joiden rokotteilla ollaan käännetty imeväis- ja lapsikuolleisuus huimaan laskuun. (Muutkin ikäryhmät tietenkin, mutta etenkin riskiryhmät)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:55"] Heh, kyllä minun lapsiani suojelee ihan joku muu, kuin sinun rokotetut kakarasi. Myrkytä sinä omasi vaan ihan rauhassa =) [/quote] Älä vaan sano että käytät homeopatiaa. [/quote] Tai pyhää blaablaata tai jotain enkelivyöhykkeitä?

[/quote] 

Rokottetuista tulee enkeleitä joten oikeassa olet 

[/quote]

Kuulut varmaan niihin hihhulimammoihin jotka paasavat facebookin homeopatiaryhmässä rokotteiden haitoista. Yksi heistä oli vienyt rokottamattoman lapsensa matkalle kehitysmaahan, todella vastuutonta.

[/quote] 

Sinä kuulut varmaan saatananpalvoojiin koska vihaat elämää ja kaikkea elävää 

[/quote]

Homeopatialla ei kannata hoitaa mielenterveysongelmia, mene oikealle lääkärille.

[/quote] 

Sinähän niistä ssri lääkityksistä parhaiten tiedät. En yhtään epäile, juu 

[/quote]

Taidat kyllä tarvita jotain vahvempaa.

Vierailija
4/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, katsos. Muuta faktaa sinulla ei ole. Parin vuoden kuluttua faktasi kuomotaan ja lääkkeet poistetaan myynnistä 

Vierailija
5/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:02"]Katsos, katsos. Muuta faktaa sinulla ei ole. Parin vuoden kuluttua faktasi kuomotaan ja lääkkeet poistetaan myynnistä 
[/quote] Rokotteet on pelastaneet ihmiseten ja eläinten elämiä vähän pidempään kun muutaman vuoden.. Ja epäonnistuneen valmisteen sijalle ei koskaan tule homeopaattista valmistetta vaan tieteellisesti kurantimpi tuote. Perseilemällä et onnistu.

Vierailija
6/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole väittänytkään, ettei rokotteista voisi seurata sivuvaikutuksia. Rokotteet perustuvat siihen, että hyötyjä on huomattavasti enemmän kuin haittoja.
Rokotevastaiset ovat ns. Vapaamatkustajia, jotka ottavat vain hyödyt ilman riskejä (muut rokotettu, ottaneet rokotteen riskit, saatu taudit tehokkaasti kitkettyä) ja riskeeraavat muut rokottamattomat (vaikkapa vauvat, jotka tarkoitus myöhemmin rokottaa). Voiko itsekkäämpää olla? Ilman rokotteita olisi suuri riski sairastua moniin vakaviin tauteihin, jotka aikoinaan ovat tappaneet lapsia paljonkin.

Vierailija
7/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, katsos 

Vierailija
8/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:00"]

Se, joka sokeasti luulee, että rokotteet olisivat 100% turvallisia, on väärässä. On vain huono vitsi, kun ikävä tapaus osuu oman lapsen kohdalle, viimeistään siinä vaiheessa loppuu nauraminen heille, jotka tiedostavat nämä riskit. 

[/quote] 

Tuota samaa olen minäkin miettinyt. Mahtaa olla ristiriitaiset ajatukset lynkkaajilla sitten kun osuu omalle kohdalle. Elämä on joskus oikeudenmukaista 

[/quote]

Minä olen rokotettujen lasten äiti. Tiedostan varsin hyvin sen, että rokotuksiinkin liittyy riskejä. Mutta ne ovat kuitenkin paljon pienempiä kuin rokottamattomuuteen liittyvät riskit. Kaltaistenne hörhöjen vapaamatkustaminen tässä rokoteasiassa on ylipäänsä mahdollista vain sen takia, että enemmistö suomalaisista on kaltasiani vastuuntuntoisia ihmisiä. Minun rokotetut lapseni suojelevat teidänkin rokottamattomia muksujanne.
[/quote]

Juuri näin.

Eikä tämä ole mikään mielipidekysymys vaan puhdasta faktaa, hassua että joku kokee asiaksensa väittää vastaan!?

Vierailija
9/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kaivella hihhulien sivuja kun menee hermot idiootteihin, mutta voisiko rokotteenvastustaja tiiviistiää tämän kantansa pääpiirteiset syyt ja miten hän hoitaa immunivasteen itselleen ja lapsillee.

Vierailija
10/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun nyt ottaa tupla määrä rokotuksia? 

Vierailija
11/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:55"]Heh, kyllä minun lapsiani suojelee ihan joku muu, kuin sinun rokotetut kakarasi. Myrkytä sinä omasi vaan ihan rauhassa =)
[/quote]

Voi jeesus mikä tollo. Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.

Vierailija
12/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:18"]

Pitääkö mun nyt ottaa tupla määrä rokotuksia? 

[/quote] 

Kun pelkään niin kauhiasti kuolemaa? 

Vierailija
13/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapselleni diagnoitiin keskittymis vaikeus puolen vuoden päästä influenssa rokotteesta, eikä oma äitini minua ainakaa tiputtanut päälleen. En tiedä miksi olet noin vihainen kun ihmiset täällä yrittävät keskustella rokotteista ja niiden todistetuista haitoista.

Vierailija
14/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen sota täällä on meneillään? Huoltajat saavat päättää niin kovin monia asioita lapsensa puolesta. Lapsen rokottaminen on yksi näistä asioista. Minusta vanhempi, joka päättää olla rokottamatta lastaan, on paljon vastuuttomampi kuin esimerkiksi vanhempi, joka liittää lapsensa kirkkoon. Se, että pappi valelee vettä päähän, on paljon vaarattomampaa kuin se, että lapsi sairastaa kaikki taudit oikeina tauteina.

Rokoteohjelma on kehitetty sellaisia tauteja vastaan, jotka tappavat tai vaurioittavat ihmistä pysyvästi pahasti. Nykypäivänä ei tauteja pääse pakoon. Ihmiset kuvittelevat, että maailma on turvallinen paikka, koska heidät itsensä on rokotettu aikoinaan eivätkä he ole kuulleet kenenkään tutun - tai edes kauhujuttuna jonkun tutun tutun kummin kaiman - kuolleen lastentautiin.

Minun lapseni on rokotettu, paitsi pneumokokkirokotuksia otimme vain ensimmäisen, koska lapsi sai siitä niin pahoja sivuvaikutuksia. Olemme kuitenkin harkinneet vesirokkorokotuksen ottamista omakustanteisesti lapsellemme. Vesirokko on todella kurja tauti sairastaa.

Rokotuksessahan ei anneta elävää tautivirusta vaan kuolleita viruksia sen verran, että elimistö tunnistaa ne ja kehittää vastutuskyvyn taudille. Minusta tämä on oiva tapa suojautua pahoilta taudeilta.

Vierailija
15/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lääke on todella hyvä ja moni todella huono 

Vierailija
16/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet ovat tehokas suoja, olen kaikki kolme lastani rokotuttanut ilman ongelman ongelmaa.

- Proviisori

Vierailija
17/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki 9 tautia, joita vastaan lapset rokotetaan, ovat vakavia sairauksia, jotka voivat johtaa kuolemaan tai pysyviin vaurioihin, ellei lasta rokoteta. Rokotuksella voidaan alentaa merkittävästi riskiä sairastua esim. aivokalvontulehdukseen.

Jotkut taudeista, joita vastaan lapsesi rokotetaan, ovat nyt harvinaisia Suomessa lasten rokotusohjelman ansiosta. Tauteja esiintyy kuitenkin yhä muissa maissa, ja kokemukset osoittavat, että ne voivat ilmaantua uudelleen, ellei suomalaisia lapsia rokoteta.

Jotkut taudit voidaan pidemmällä tähtäimellä näin hävittää kokonaan.

Vanhemmat, jotka eivät rokotuta lapsiaan, altistavat lapsensa vakaville sairauksille. Tutkimukset osoittavat, että sekä sairaudet että jälkitaudit kuten aivokalvontulehdus ja nielutulehdus ovat vähentyneet Suomessa rokotusohjelman käyttöönoton jälkeen."

Vierailija
18/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:12"]

17, ei niin, mutta kun tietyt ihmiset vannovat rokotteiden nimeen ja tunkevat kaikki mahdolliset rokotetteen lapsiinsa, ja luulevat että sillä ne taudit pysyy poissa. =)

[/quote]

kyllähän ne pitääkin lähes varmasti ne taudit poissa. Olen ottanut itselleni kaikki rokotusohjelman rokotteet ja matkustelun takia useita muita. Samoin lapseni. Minulla oli Pienempi riski on saada rokotteesta vakava haitta, kuin sairastua japanin aivotulehdukseen vaikka. 

Vierailija
19/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotan tai en 

- professori 

Vierailija
20/63 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:26"]

Minun lapselleni diagnoitiin keskittymis vaikeus puolen vuoden päästä influenssa rokotteesta, eikä oma äitini minua ainakaa tiputtanut päälleen. En tiedä miksi olet noin vihainen kun ihmiset täällä yrittävät keskustella rokotteista ja niiden todistetuista haitoista.

Puolen vuoden päästä? Ja sinä sitten fiksuna likkana liitit tämän rokotteeseen? Ihan mielenkiinnosta, millä perusteella?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi