Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia kiinnostaa, mitä muut naiset tekevät?

Vierailija
27.03.2015 |

Esimerkiksi muiden pukeutumiset ja syömiset ja ajanvietot ynnä muut aina otetaan puheeksi. Näin miehenä en oikein tajua, mikä siinä muiden elämän kyttäämisessä viehättää :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo keskustelut kuulostavat aina ulkopuolisen korvissa koomisilta. Kuten mikä hyvänsä keskustelu, jonka osanottajat ovat oikein tuttuja keskenään. Johtunee siitä, että kaikki elämää suuremmat aiheet on jo ajat sitten käsitelty. Jäljellä on vain se, mitä kukin söi edellispäivänä. Kyllä minuakin nauratti kerran kaupassa, kun kaksi 3-kymppistä miestä vatvoi perunalastujen ominaisuuksia, suola- ja ravintoainepitoisuuksia, vaikutuksia salitereeneihin, pelautumisjuomien vaikutuksia perunalastuihin ja päinvastoin... Olivat niin hirveän tosissaan! Sitä tuntui kestävän loputtomiin.

Vierailija
2/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat outoja, älä yritä ymmärtää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko jotain konkreettisia esimerkkejä tästä molempien sukupuolten kohdalta?

Vierailija
4/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä minäkään ymmärrä. Monia naispuolisia tuttavia vältänkin,kun ei ole yhteistä.

Vierailija
5/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:49"]

Olen nainen enkä minäkään ymmärrä. Monia naispuolisia tuttavia vältänkin,kun ei ole yhteistä.

[/quote]

Onkohan mun tuttavapiirissä jotain vikaa, kun en kukaan ei koskaan puhu tuollaisista asioista?

3

Vierailija
6/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmeessä oma mielipiteesi. Ei tämä ole sukupuolisidonnainen asia. Yhtäläisesti miehet varmaan asioista keskustelee sen enempää, että kiinostaisi mitä muut ajattelee. Eli sitä kutsutaan keskusteluksi asioista, jotka kiinnostaa.

Vierailija
7/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:47"]

Antaisitko jotain konkreettisia esimerkkejä tästä molempien sukupuolten kohdalta?

[/quote]

Okei eilen illalla tyttöystävä otti taas puheeksi erään ystävättärensä syömiset (en edes muista mitä kyseinen nainen syö, mutta joku tosi hip dieetti varmaan tai jotain). Mikä siinä muiden ruokailutottumuksissa voi kiehtoa? Minä ainakin keskityn ainoastaan omaan lautaseeni. Ap

Vierailija
8/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia juoruajia miehetkin ovat. Miehet vain aina toteavat perään "...vaikka eihän se siis minua millään tavalla kiinnosta, ajattelin vain sanoa."

Vierailija
9/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:00"]

naiset ovat laumaeläimiä. t m35

[/quote]

Heh, toisin kuin miehet, jotka kulkevat tunnetusti omia polkujaan, eivätkä sorru mihinkään laumakäyttäytymiseen... Kamoon, rajansa se on tyhmyydelläkin!

[/quote]

No aika harvinaiselta se näyttää mun silmissä. Kyllä porukka tekee ihan omia juttujaan mitä nyt omia kaveriporukoitakin mietin.

M27

Vierailija
10/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:48"]

Samanlaisia juoruajia miehetkin ovat. Miehet vain aina toteavat perään "...vaikka eihän se siis minua millään tavalla kiinnosta, ajattelin vain sanoa."

[/quote]

Ei, sori ei. Toki löytyy juoruämmämiehiä jotka pyörii omissa porukoissaan. Olen nähnyt, eipä ne kovin hyviä ystävyyssuhteita muodosta ja porukat hajoaa omaan mahdottomuuteensa. Yleensä tollasta touhua pidetään halveksittuna.

Vierailija
11/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua sosiaalisena eläimenä kiinnostaa toisten tekemiset ja kuulumiset.

Musta taas käsittämätöntä oli se, kun exäni mielestä ei ollut ollenkaan kiinnostavaa, onko eräs hänen ystäväpiiriinsä kuuluva mies seurustellut (kyseessä oli ikisinkku-tyyppinen mies, ei enää siis kaksikymppinen).

Liittyyhän noihin asioihin esimerkiksi sitä, että kaikkia virheitä ei tarvitse tehdä itse, kun kun kuulee muiden kokemuksista. Siksi on tosi outoa, jos miehet eivät harrasta asioista puhumista.

Vierailija
12/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum, ehkä ne puheenaiheet on eri, mutta jos naisilla on pientä keskinäistä kilpailua niin kyllä sitä on miehilläkin, ja se näkyy vain puheenaiheessa eri tavoin.

Tietenkin jonkun ruokavalio on kiinnostava asia, koska siihen liittyy se, onko henkilö hoikempi, terveempi tai ihan vaan ajan hermolla, kun kokeilee uusia asioita.

Kyllähän miehiäkin kiinnostaa keskimääräisesti se, onko kaverilla hienompi auto, kauniimpi tyttöystävä, kuinka muuten menestyy ja siten puheenaiheet, jotka sopisivat tuohon sapluunaan. Ap siis turhaan vähättelee tyttöystävän puheenaiheen tärkeyttä.

Vierailija
13/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten elämä on kovaa kilpailua toisia naisia vastaan. Pohjimmiltaan kilpailua saada huippumies omaksi. Miehilläkin on kilpailua, mutta erilailla, koska lisääntymiseen riittää hetken hurmaus, ja lisääntyä voi niin monien kanssa. Moni mies on tyytyväinen jos on saanut (edes nuoruudessaan) panna kauniita naisia, vaikka kotona odottaisikin fleecevalas. Nainen on tyytyväinen vasta kun mies on varmasti ikioma ja pysyvästi.

Ja miehet voivat ratkoa nokkimisjärjestyksen lopulta nyrkein. Se pitää rivit suorassa. Naisilla ei vastaavaa varaventtiiliä ole!

Vierailija
14/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta oltiin silloin syömässä illallista, joten ehkä tämä selittää tuon aiheen puheeksi ottamisen. Ap

Vierailija
16/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Okei eilen illalla tyttöystävä otti taas puheeksi erään ystävättärensä syömiset (en edes muista mitä kyseinen nainen syö, mutta joku tosi hip dieetti varmaan tai jotain). Mikä siinä muiden ruokailutottumuksissa voi kiehtoa? Minä ainakin keskityn ainoastaan omaan lautaseeni. Ap

[/quote]

Kannattaa nyt erottaa toisistaan se, mitä sinä tai sun tyttöystäväsi teette, ja mitä miehet ja naiset tekevät. Mä oon ollut koko ikäni nainen, enkä mä muista, että kukaan mun ystävä olisi ottanut puheeksi mun kanssa jonkun kolmannen osapuolen syömiset.

Vierailija
17/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:00"]

[/quote]

Heh, toisin kuin miehet, jotka kulkevat tunnetusti omia polkujaan, eivätkä sorru mihinkään laumakäyttäytymiseen... Kamoon, rajansa se on tyhmyydelläkin!

Vierailija
19/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:53"]

[/quote]

[/quote]

Jaha. Istuitte syömässä ja tyttöystäväsi mainitsi kaverinsa tavanomaisesta poikkeavan ruokavalion. Olisit kuunnellut, niin tietäisit, oliko se jokin "hip dieetti" vai jotakin oiken mainitsemisen arvoista. Luulen muuten, että jos tyttöystäväsi olisi kauhonut lautaselleen lihapullien, perunoiden ja kastikkeen sijasta pelkkää kastiketta ja perunoista vain kuoret, olisit sinäkin ruvennut keskittymään omasi sijasta hänen lautaseensa, vaikka niin Asiallinen, Suoraviivainen ja VainOmistaAsioistasiKiinnostunut Mies oletkin.

Vierailija
20/20 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mistäs naisten sitten pitäsi keskustella, että se ei oli kiinnostusta muiden asioista... Miehetkö sitten vain keskustelee politiikasta ja muista päivän poltavista aiheista. Otetaan streotyyppinen esim. kuten sinä mainitsit syömiset niin miksi miehillä on sairaanloinen kiinostus millaisella autolla joku ajaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän