Koska raskausoireet alkaa?
Tein positiivisen raskaustestin viikko sitten. Koska raskausoireiden pitäisi alkaa? Minulla ei ole vielä mitään oireita.
Kommentit (13)
Viimeisellä kolmanneksella. Silloin on iskiaskivut alkaneet ja sitten loppuraskaudessa liitoskivut. No kai sitä mahan kasvua voi myös pitää oireena. Ekassa maha alkoi näkyä joskus rv 20 ja tokassa n. rv 12.
Minulla alkoi myös jo ennen kuin plussasin. Rinnat olivat arat, väsytti niin maan perkuleesti, hajut kävivät nenään ja ällötti. Ajattelin että kuvittelen oireet ja enhän minä voi olla raskaana. Tein kuitenkin testin kun kuukautiset olivat viikon myöhässä ja hyvin hyvin hailea plussa sieltä tuli. Tein uuden testin pari päivää myöhemmin ja se olikin sitten jo tumma plussa nopeasti :D
Kai se on yksilöllistä että kenelle tulee ja mitä oireita ja missä vaiheessa. Mutta yleistä käsittääkseni on että oireet alkavat ennen plussausta.
Taitaa olla keskenmeno, jos ei vielä mitään ole..
Joskus kasiviikon paikkeilla väsytti ihan sikana, mutten tajunnut heti yhdistää sitä raskausoireisiin, kun olin myös flunssassa samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:42"]Taitaa olla keskenmeno, jos ei vielä mitään ole..
[/quote]
Typerys.
Mun "keskenmeno" tuossa juuri leikkii kynillä. Oireeton raskaus, mitä nyt maha kasvoi ja lapsivedet meni.
Mulla alkoi kai rv 3 rintojen kihelmöinnillä.
Voi mennä parikin viikkoa, sitten yks'kaksä huomaatkin oksentavasi aamiaisesi tiskialtaaseen.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:42"]Taitaa olla keskenmeno, jos ei vielä mitään ole.. [/quote] Typerys. Mun "keskenmeno" tuossa juuri leikkii kynillä. Oireeton raskaus, mitä nyt maha kasvoi ja lapsivedet meni.
[/quote]
No minulla se kyllä oli keskenmeno, kun oireet puuttuivat. Kaikissa neljässä muussa raskaudessa kyllä oireita ollut. Kyllä kroppansa tuntee!
Juu kaikilla ei tu oireita. Don't worry. Be happy.
1. raskaus, ei oireita nimeksikään. Muutama yökötyskerta ja se oli siinä.
2. raskaus, ei oireita ollenkaan.
3. raskaus. Oireet alkoi jo ennen plussaa ja koko ajan etova olo. Pitää syödä 1-2h välein. Väsyttää hulluna. Nyt menossa 10.raskausviikko.
Mun kaverilla oli yhtenä päivänä ollu huono-olo ja se sano sillon pelänneensä, et nyt se loputon pahoinvointi alkaa..mut ei, se jäi siihen :) Ja koko aikana ei muita raskausoireita (kun et tietty maha kasvo jne).
Tein eilen positiivisen testin kun menkat eivät tulleet tällä viikolla. Oireita ovat kauhea panetus sekä lievä huonovointisuus.
mulla alkoi molemmilla kerroilla kolme-neljä päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.