Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku tietty ihmistyyppi (ulkoisilta ominaisuuksiltaan), joka tuntuu kiinnostuvan teistä?

Hassu juttu
17.12.2021 |

Mä olen huomannut, että musta tuntuu kiinnostuvan yksinomaan tyypit, joilla on silmälasit, luonnonkiharat tummat hiukset ja jotka on väh. 20 cm pidempiä mua. Usein ovat myös erittäin hoikkia. Harmi sinänsä, että itse en yleensä viehäty kyseisestä ihmistyypistä seksuaalisessa mielessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain tietää.

Vierailija
2/7 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tavallaan. Yleensä ovat keskimääräistä hieman lyhyempiä, ehkä vähän pyöreähköt kasvot, mutta silti ihan miehekkään vantteria vartaloltaan. Tummat luonnonkiharat hiukset ja tummat silmät. Ja yleensä kiinnostun heistä myös takaisin. Aika hassua, kun miettii tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Hoikat ja pitkät omanikäiset miehet sekä kaljut ja möhömahaiset minua vanhemmat motoristit.

Vierailija
4/7 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäköisesti, mutta maalaismiehet. Jos ei asu enää maalla maatalossa niin on ainakin ennen asunut. Osa myöskin perheellisiä.

Vierailija
5/7 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo keskipituiset, vaaleat tai ristiverit ja kasvoiltaan söpöt miehet viehättävät ulkoisesti eniten.

Vierailija
6/7 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä plus 50v, perheelliset isukit jotka eivät kotona mammalta saa.

Yhteistä heille kaikille on ylimpään palkkadesiiliin kuuluminen. Yhtään persaukista ei ole minun vällyihini päätynyt.

Vierailija
7/7 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Ei ole mitään yhteistä kiinnostuneiden ulkonäössä.