Onko teillä joku tietty ihmistyyppi (ulkoisilta ominaisuuksiltaan), joka tuntuu kiinnostuvan teistä?
Mä olen huomannut, että musta tuntuu kiinnostuvan yksinomaan tyypit, joilla on silmälasit, luonnonkiharat tummat hiukset ja jotka on väh. 20 cm pidempiä mua. Usein ovat myös erittäin hoikkia. Harmi sinänsä, että itse en yleensä viehäty kyseisestä ihmistyypistä seksuaalisessa mielessä.
Kommentit (7)
No joo, tavallaan. Yleensä ovat keskimääräistä hieman lyhyempiä, ehkä vähän pyöreähköt kasvot, mutta silti ihan miehekkään vantteria vartaloltaan. Tummat luonnonkiharat hiukset ja tummat silmät. Ja yleensä kiinnostun heistä myös takaisin. Aika hassua, kun miettii tarkemmin.
Joo-o. Hoikat ja pitkät omanikäiset miehet sekä kaljut ja möhömahaiset minua vanhemmat motoristit.
Ei ulkonäköisesti, mutta maalaismiehet. Jos ei asu enää maalla maatalossa niin on ainakin ennen asunut. Osa myöskin perheellisiä.
Joo keskipituiset, vaaleat tai ristiverit ja kasvoiltaan söpöt miehet viehättävät ulkoisesti eniten.
Yleensä plus 50v, perheelliset isukit jotka eivät kotona mammalta saa.
Yhteistä heille kaikille on ylimpään palkkadesiiliin kuuluminen. Yhtään persaukista ei ole minun vällyihini päätynyt.
Ei ollenkaan. Ei ole mitään yhteistä kiinnostuneiden ulkonäössä.
Sen vain tietää.