Tänään menny taas pelkäksi ahminnaksi :(
Juustohampurilainen ja ranskalaisia ravintolassa.
3 hillomunkkia ja donitsi.
Kismet, fazerin sininen patukka ja geisha patukka.
Paaljon kermaista kanapastaa. :(
Kommentit (13)
Mulla samoin. 2 jumbopussia karkkeja, joista en erityisemmin pidä...
Kauheeta! Jos söisin tuollaista sontaa ei vatsa kyllä kestäisi...
Nyt jumalauta punkerot sitä itsekuria ja lenkille! Mars mars!!
Ahmimishäiriö on sairaus, se ei parane itsekurilla.
Mahtaa olla hiivan poikasta tolla herkuttelulla..
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:40"]
Kauheeta! Jos söisin tuollaista sontaa ei vatsa kyllä kestäisi...
[/quote]
Jep, ripulina tulis 5min syömisen jälkeen ulos
Jos syöt jatkuvasti noin, olet aliravittu. Puutosta vitamiineista ja hivenaineista on varmasti.
Itse söin aamulla banaanin, profeel juoman, kaksi kuppia kahvia. Myöhemmin kasvispyöryköitä, riisiä, hieman kermaviilikastiketta, salaattia, hapankorppua jonka päällä levitettä. Toinen ateria risottoa. Sipsiä itse tehdyn dipin kanssa (viikonloppuherkut etuajassa). 1 ruokalusikallinen pellavansiemenrouhetta. Vähän kokista. Yksi vitamiiniporejuoma. Liikaa syötävää ehkä..
10 lisää. Pari ruisnappia ja miniluumutomaattia
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:14"]Jos syöt jatkuvasti noin, olet aliravittu. Puutosta vitamiineista ja hivenaineista on varmasti.
[/quote] No, ahminnan jälkeen syön sen 800kcal päivässä tai paastoan. Tyhmäkin tajuaa mitä tapahtuu kun ei ole syönyt vähään aikaan. Ei vaan osaa lopettaa vaikka aivot yrittää huutaa, ettei noin kannata tehdä. Ap
Mä olen syönyt eilistä nakkikastiketta perunoilla ja parskaalilla, salin jälkeen söin kasvissosekeittoa raejusstolla ja pari ruikkarii. lisäksi pari hornettia varastin mieheltä. Äskön söin mandariinin ja hapankorpun juustolla. Jotain teksi vielä mieli vaikka maha on täynnä :/ Nii ja oon juonut tänää mehuu pari lasii, normaalisti juon vain vettä.
Ap nyt juot vettä ja kun heräät menet lenkille, tulee parempi olo!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 01:14"]Jos syöt jatkuvasti noin, olet aliravittu. Puutosta vitamiineista ja hivenaineista on varmasti. [/quote] No, ahminnan jälkeen syön sen 800kcal päivässä tai paastoan. Tyhmäkin tajuaa mitä tapahtuu kun ei ole syönyt vähään aikaan. Ei vaan osaa lopettaa vaikka aivot yrittää huutaa, ettei noin kannata tehdä. Ap
[/quote]Miksi paastoat?? kannattaisko syödä usein ja normaalia ruokaa eikä pelleillä tollattii!
Miksi et syö kas.sos.kei. + raej. ?