Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostan tämän kellon, mutta ymmärtäväkö naiset sen päälle?

Vierailija
26.03.2015 |

Tuo tuossa on ollut pitkään toivelistalla ja nyt sen sitten ostan itselleni. Kohottaako tämä tämmöinen mitenkään 'markkina-arvoani? Ajatteletteko jotenkin positiivisemmin jos miehellä onkin ranteessa hieno kello? Huomaatteko edes tämmöisiä seikkoja miehessä? En ensisijaisesti osta tätä tehdäkseni vaikutuksen satunnaisiin naisiin vaan pidän kelloista ja jos mahdollista, tulen ostamaan joskus tulevaisuudessa huomattavasti kalliimman kellon ihan vaan omaksi iloksi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:13"]

No pitäkää te naiset aasialaisten orjien tekemät Vuitton laukut sun muut rihkama 'luxus' merkit, tämä sentään on aidosti tyylikäs ja viimeisen päälle tehty. Toisin kuin rihkamaluxus tämä kello on arvokas ilman tuotemerkkiä.

[/quote]

Ja ketään ei kiinnosta!

Vierailija
22/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että kalliita kelloja ostetaan toisten miesten takia? Niitä voi sitten vaivihkaa vertailla. Oikeasti. Naisia ei kiinnosta. Vai haluatko puolison joka kiinnostuu sinusta tuollaisen vuoksi?

Oma mies harrastaa kalliita kelloja mikä on mielestäni turhaa hömpötystä. Mutta kun on muuten hyvä mies ja tuottavat hänelle ilmiselvästi mielihyvää niin kestän kyllä :) parisuhteen kanssa kellolla ei ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin; tämä on siis se mitä oikeasti haluan ja ulkonäöstä voikin päätellä, että tuota ei osteta naisia varten. Muutama muukin tourbillon skeleton malli on mielessä. On se hieno se oikea ammattitaidolla tehdy tekninen vempain. Toisin kuin joku reuhka jonka joku orja on joutunut vääntämään kemikaaleista turtuneena jossakin sikolätissä :(

Vierailija
24/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen melko läheisesti noin sata naista. Heistä yksi on sellainen, joka saattaisi tuntea kellomerkkejä ja ehkä arvostaa tietynmerkkistä ajannäyttäjää miehen ranteessa. Me muut ei voitais vähempää välittää.

Brassaile ap vaan mieskavereillesi noilla rannekoruillasi. Tehdäksesi vaikutuksen naiseen, sinun täytyy yrittää vähän enemmän.

Ootko muuten se  sama, joka yrittää päästä naisten pöksyihin vaatetyylillään?

Vierailija
25/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei ihmisiä kiinnosta kellot :D Pidin yhdessä vaiheessa niistä itsekin ja käytin melkoisen summan pariin laadukkaaseen kelloon. Jälkeenpäin nolottaa jopa, kuinka paljon kellojen mekaniikka arvosti. Nykyään semmonen perus muutaman sadan, hinta-/laatusuhteeltaan hyvä kello kädessä, eikä todellakaan vaikuta keneenkään vaikkei olisi kelloa ollenkaan.

Vierailija
26/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt aina hieno ja kallis kello herättää mielenkiinnon miestä kohtaan. Vähän kuin hienot kengät. Miehellä saa olla lähes millaiset housut vaan tai paita, mutta jos kengät on kuluneet ja vanhat resut halpahalli tossut, niin nou nou. Sama, jos ranteessa on hirveä kello, mutta vaatetus muuten hyvä. Nou nou. Kengät ja asusteiden laatu kertoo enemmän kuin t-paidan merkki.

Jos näin ensivaikutelmaa mietitään. Paremmin tutustuttaessa nämä seikat luonnollisesti menettää merkitystään.

Vierailija
27/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:19"]

Ai niin; tämä on siis se mitä oikeasti haluan ja ulkonäöstä voikin päätellä, että tuota ei osteta naisia varten. Muutama muukin tourbillon skeleton malli on mielessä. On se hieno se oikea ammattitaidolla tehdy tekninen vempain. Toisin kuin joku reuhka jonka joku orja on joutunut vääntämään kemikaaleista turtuneena jossakin sikolätissä :(

[/quote]*syvä hiljaisuus palstalla*. Mietittekö te naiset koskaan elämäntyyliblogeja selatessanne, että niillä orjilla, jotka ovat sairauksissaan joutuneen täyttämään sen muotibloggarin viimeisimmän tuotemerkkifetismin, että heillä on merkitystä ja esineet ovat muutakin kuin tyhjää ilmaa täyteen puhallettuja tuotemerkkejä?

Vierailija
28/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toi on kaunis kello ja olisin ihan mielissäni jos seurustelukumppanini käyttäisi tuollaista.

Mutta aloitusviestisi paljastaa sinun olevan ihmisenä.. aika epäkiinnostava, ainakin minulle. Sillä on paljon enemmän merkitystä kuin jollain kellolla. En osaa tarkemmin selittää mistä se epäkiinnostavuus johtuu, mutta sellaisen olen huomannut ajan myötä että yleensä kiinnostavimmat miehet eivät ole lainkaan kiinnostuneita parisuhteen markkina-arvoteoriasta, eivätkä muutenkaan näe ihmisiä ennustettavina robotteina tai algoritminpätkinä.

Vierailija
29/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:19"]

[/quote]*syvä hiljaisuus palstalla*. Mietittekö te naiset koskaan elämäntyyliblogeja selatessanne, että niillä orjilla, jotka ovat sairauksissaan joutuneen täyttämään sen muotibloggarin viimeisimmän tuotemerkkifetismin, että heillä on merkitystä ja esineet ovat muutakin kuin tyhjää ilmaa täyteen puhallettuja tuotemerkkejä?

[/quote]

Niin, me naiset kun kaikki vaan ollaan tämmösii, että me vaan selaillaan niitä lifestyleblogeja ja haaveillaan seuraavasta laukusta tai merkkirätistä. Ihan kaikki ollaan semmosia. Ei me oikeastaan muuta ajatellakaan. No miesten kelloja joskus.

Vierailija
30/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellot, kengät, vyöt, laukut yms. ovat statuksen näyttämistä omalle sukupuolelle, joskus jopa vain omalle viiteryhmälle (kuten vaikka kengät keikareille tai tekorusketukset pissiksille, muille ne eivät välttämättä "aukea" lainkaan).

Vierailija
31/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:31"]

Ap, toi on kaunis kello ja olisin ihan mielissäni jos seurustelukumppanini käyttäisi tuollaista.

Mutta aloitusviestisi paljastaa sinun olevan ihmisenä.. aika epäkiinnostava, ainakin minulle. Sillä on paljon enemmän merkitystä kuin jollain kellolla. En osaa tarkemmin selittää mistä se epäkiinnostavuus johtuu, mutta sellaisen olen huomannut ajan myötä että yleensä kiinnostavimmat miehet eivät ole lainkaan kiinnostuneita parisuhteen markkina-arvoteoriasta, eivätkä muutenkaan näe ihmisiä ennustettavina robotteina tai algoritminpätkinä.

[/quote]No se suluissa oleva 'markkina-arvo' taisi sokaista teidät. Luulen kuitenkin, että se olen minä joka näkee esineissä muutakin kuin tuotemerkkifetismin vaan niissä jatkuu ja annetaan eteen päin tekijän arvokkuus. Nörtteys ei tee maailman tulkinnasta 'algoritminpätkää' tai toisista ihmisistä 'robotiikkaa' vaikka ehkä niin kuvittelet.

Vierailija
32/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset katso miehen tyylistä mitään rannekelloa vaan kokonaisuutta. Eikä naiset mieti mitään laasaslaisia markkina-arvoteorioita ja ihmisten tasokkuutta tuolla tavalla kuin sinä ap asian esität. Osta ihmeessä kello jos saat siitä iloa, mutta älä odota, että monikaan nainen pitää sinua sen takia jotenkin parempana kuin ennenkään. Vai valitsetko itse naiset käsilaukun perusteella?

Vierailija
33/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:43"]

No ei kello sun "markkina-arvoa" kohota :D On toi ihan kivan näköinen kello. Tyylikäs. Naisia kiinnostaa kyllä enemmän se mies vaatteiden alla, eikä miehen omaisuus ja materia.

[/quote]

Ja vitut! Ainahan naiset kyylää miesten pukeutumista, autoa ja muita ulkoisia tunnusmerkkejä. Tuo "mies vaatteiden alla" alkaa kiinnostamaan vasta sitten, kun muut kriteerit on täytetty.

[/quote]

Höpsis, vain jotkut materialisti-bimbot kattoo sellasia, se on ihan sama vaikka olis käsivarret kainaloon asti kalliita kelloja, jos on luonteeltaan mulkku, ja ulkonäöltään jotenkin todella luontaantyöntävä, tai esim. hiki ja tupakka haisee, hampaat likaiset ja hoitamattomat, paskaiset ylikasvaneet hiukset kampaamatta... Ei ulkonäköä voi ostaa kalliilla esineillä. Toisaalta naiset "aina rakastuu renttuihin" eli just epäsiisteihin haiseviin mulkkuihin, ja naiset sit ostaa niille kalliita kelloja ja toivoo että se renttu muuttuu unelmien prinssiksi, tai menee edes töihin...

Vierailija
34/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:38"]

Kellot, kengät, vyöt, laukut yms. ovat statuksen näyttämistä omalle sukupuolelle, joskus jopa vain omalle viiteryhmälle (kuten vaikka kengät keikareille tai tekorusketukset pissiksille, muille ne eivät välttämättä "aukea" lainkaan).

[/quote]

Juuri näin. Mulle mitkään vaate- tai asustemerkit ei merkkaa yhtään mitään, minä en kyttää vastaantulijoiden merkkejä, mun huomion kiinnittää se, jos joku on jollain lailla erikoisen näköinen, merkkituotteet on yleensä tylsän näköisiä. Minulla on ollut oma kello- ja kultaliike, ja siltikään mua ei kellot kiinnosta pätkääkään, eikä edes korujen merkit, tykkään hienoista laadukkaista koruista, mutta halvatkin käy jos ne on kivan näköisiä. Ja joo, en lue koskaan mitään muotiblogeja, en montaa tylsempää aihetta keksi.