Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostan tämän kellon, mutta ymmärtäväkö naiset sen päälle?

Vierailija
26.03.2015 |

Tuo tuossa on ollut pitkään toivelistalla ja nyt sen sitten ostan itselleni. Kohottaako tämä tämmöinen mitenkään 'markkina-arvoani? Ajatteletteko jotenkin positiivisemmin jos miehellä onkin ranteessa hieno kello? Huomaatteko edes tämmöisiä seikkoja miehessä? En ensisijaisesti osta tätä tehdäkseni vaikutuksen satunnaisiin naisiin vaan pidän kelloista ja jos mahdollista, tulen ostamaan joskus tulevaisuudessa huomattavasti kalliimman kellon ihan vaan omaksi iloksi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kello sun "markkina-arvoa" kohota :D On toi ihan kivan näköinen kello. Tyylikäs. Naisia kiinnostaa kyllä enemmän se mies vaatteiden alla, eikä miehen omaisuus ja materia.

Vierailija
2/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset tee usein juurikin noin. Ostaa jotain kivaa ja kallista. Itsestä tuntuu mukavalle sitä käyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:43"]

No ei kello sun "markkina-arvoa" kohota :D On toi ihan kivan näköinen kello. Tyylikäs. Naisia kiinnostaa kyllä enemmän se mies vaatteiden alla, eikä miehen omaisuus ja materia.

[/quote]Mutta 'markkina-arvoahan' juurikin kohotetaan ulkokohtaisilla lisäkkeillä?

Vierailija
4/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:44"]

Eikö naiset tee usein juurikin noin. Ostaa jotain kivaa ja kallista. Itsestä tuntuu mukavalle sitä käyttää. 

[/quote]

Joo tekee. Mut ei niitä kiinnosta, mitä sä ostat. Paitsi jos se on naiselle. Kunhan et rupulta näytä, niin kyllä sä kelpaat.

Vierailija
5/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:45"]

[/quote]Mutta 'markkina-arvoahan' juurikin kohotetaan ulkokohtaisilla lisäkkeillä?

[/quote]

Ne liittyy ulkonäköön. Hanki mieluummin tupeeta, lopeta juominen ja ala kuntoilemaan. Tai mulle ainakin terveys ja ulkonäkö on miehessä tärkeämpiä kuin tyylikäs rannekello.

Vierailija
6/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis hanki ihmeessä toi kello. Hienohan se on :) Tee sit jotai muuta, millä saat kohonnettua asemaasi naisten silmissä.

- 2, 5, 6

Vierailija
7/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:47"]

[/quote]

Ne liittyy ulkonäköön. Hanki mieluummin tupeeta, lopeta juominen ja ala kuntoilemaan. Tai mulle ainakin terveys ja ulkonäkö on miehessä tärkeämpiä kuin tyylikäs rannekello.

[/quote]Mutta kello, varsinkin kallis, on ulkonäön kohottamista? Tupeet, läskit, alko sun muut ei ole akuutti ongelma. Jos kaksi samantasoista miestä olisi rinnakkain niin kallistaisiko huolella valittu kalliihko kello vaakaa?

Vierailija
8/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:52"]

[/quote]

[/quote]Mutta kello, varsinkin kallis, on ulkonäön kohottamista? Tupeet, läskit, alko sun muut ei ole akuutti ongelma. Jos kaksi samantasoista miestä olisi rinnakkain niin kallistaisiko huolella valittu kalliihko kello vaakaa?

[/quote]

Ei mulla. Siis ulkonäölliset asiat on kiinni miehessä = ne on miehen vartalossa. Pukeutuminen on asia erikseen. Toki valitsisin paremmin pukeutuvan miehen. Mutta ei joku kello kauheesti katseita kiinnitä. Toki naisia on erilaisia.

Vierailija
9/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea. Mulla oli just tuon näköinen kello ysärillä.

Ei siis nostaisi mun silmissä markkina-arvoa. Liian mitättömän näköinen ja liian ysäri.

Vierailija
10/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt, että monet (naisetkin!) oppivat katsomaan ajan kellosta jo ennen alakoulun aloittamista. Uskoisin siis, että naiset ymmärtävät kellosi päälle ja osaavat lukea siitä ajan. Olikos muuta?

Vierailija
11/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:57"]

Oon ymmärtänyt, että monet (naisetkin!) oppivat katsomaan ajan kellosta jo ennen alakoulun aloittamista. Uskoisin siis, että naiset ymmärtävät kellosi päälle ja osaavat lukea siitä ajan. Olikos muuta?

[/quote]Oooh, nyt meni jauhot suuhun :o

Vierailija
12/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:52"]

[/quote]

[/quote]

Ei. 

Vierailija
13/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ajattelet markkina-arvoteoriaa, joka täysin huuhaata, kertoo sinusta paljon enemmän kuin kello. Ei jatkoon. 

Vierailija
14/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jollakin riitti puhuttavaa kellosta yli 16 minuutiksi?..

Enpä osaisi arvostaa jos vastaan tulisi. Mutta enpä muutenkaan ymmärrä tämän tapaisista asioista mitään.

N32

Vierailija
15/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan millään kellolla ole mitään merkitystä. Jos itse uskot, että on niin osta sitten se kello molempiin käsiin ja vaikka vielä kaulankin ympärille - eiköhän siinä sitten ala pesää irtoamaan.

Vierailija
16/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja vitut! Ainahan naiset kyylää miesten pukeutumista, autoa ja muita ulkoisia tunnusmerkkejä. Tuo "mies vaatteiden alla" alkaa kiinnostamaan vasta sitten, kun muut kriteerit on täytetty.

Vierailija
17/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuuni liian feminiininen kello miehelle. 

Vierailija
18/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäkää te naiset aasialaisten orjien tekemät Vuitton laukut sun muut rihkama 'luxus' merkit, tämä sentään on aidosti tyylikäs ja viimeisen päälle tehty. Toisin kuin rihkamaluxus tämä kello on arvokas ilman tuotemerkkiä.

Vierailija
19/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nosta. Eikä nosta myöskään auto, vaikka moni mies tuntuu niin luulevan ajellessaan wunderbaumit heiluen.

Vierailija
20/34 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku sporttisempi tai joku kunnon miesten kello äläkä tuollaista naismaista pikkusievää, niin alkaa se markkina-arvo kohota.