Romaninaiset ovat niin kauniita.
Mustat paksut hiukset ja ruskeat silmät. Sääli vaan, että se kulttuuri on mitä on...
Kommentit (33)
Jos tykkää kyömynenistä ja mustista pitkistä hameista. Hyvää pääsiäistä vaan kaikille!
Amadeus on niiiin ihana, ja kaunis suomalaisespanjalainen vaimo, lapsensa varmaan jatkavat tän hyvän mustalaissuvun perinteitä:
Lundbergin suku on tehnyt jotain niiiin oikein, ovat kaikki ylpeitä mustalaisuudestaan, mutta elävät valkolaisten kanssa sujuvasti ja tasa-arvoisesti. Että tosiaan ei pidä paikkaansa joku Miranda Vuolasrannan selittely, että mustalaiskulttuuri tuhoutuu jos ei pukeudu röijyyn ja tekee töitä. Näitä kunnioittavat muutkin mannet, vaikka tosiaan eivät elä sääntöjen mukaan varastellen ja kansallispuvut päällä. Ihme juttu.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:32"]
Paksut ja tummat hiukset ei tee kenestäkään kaunista.
[/quote]No todellakin tekee, tollo.
[/quote]
Thaimaassa kaikilla naisilla on pakstu ja mustat hiukset, kuten myös naapurimaissa... Taitaa myös kiinalaisilla ja japanilaisilla olla, afrikkalaisilla on tietysti kaikilla ja eikö etelä- ja keski-amerikkalaisillakin ole....
Enemmistö naisista on siis mielestäsi kauniita, vaaleat hiukset kun ovat harvinainen poikkeus, kun tarkastellaan koko maapallon väestöä.
Ymmärrätkö että jos joku ominaisuus on yleinen yli 80% maapallon ihmisistä, niin harvinaisempi ominaisuus saattaa olla kiehtova, juuri harvinaisuutensa johdosta.
41v m
olen samaa mieltä. Lapsesta asti olen ihaillut romaninaisten ulkonäköä. Hyvin kauniita
N24
Omasta mielestäni puoli romani miehet ovat komeampia ja osaavat käyttäytyä paremmin. Ärsyttää se romanien Euroopan omistaja käytös.
Olen seurustellut puoli romanin kanssa ja hän oli kymmenen kertaa komeampi kuin joku Amadeus. Hän oli todellakin mies ihan joka asiassa ja osasi kohdella naista juuri niinkuin pitääkin. En milloinkaan hänen jälkeensä ole saanut yhtä ihania ja järisyttäviä
Org...a.
Niin on. Harmi itse luirut vaaleat hiukset ja väritön olemus ylipäätään. Mielestäni monet ovat myös mukavia.
No hyi helv! Hirveet nenät ja muutenkin kolhon näkösiä. Värikin sellainen kellertävän harmaa
Äitiä luultiin nuorena mustalaiseksi. Luonnostaan melkein mustat hiukset ja ruskeat silmät ja tummahko iho. :D sen aikainen permanenttimuoti vielä lisäs mustalaisen näköisyyttä. :D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:32"]
[/quote]No todellakin tekee, tollo.
Munkin mielestä ovat kauniita. :)
Niin ovat! :)
3-vuotias tyttärenikin aina ihastelee heitä ja sanoo että isona hänestäkin tulee yhtä kaunis prinsessa :D
Tunnen yhden erittäin kauniin romaaninaisen ja on heittämällä kauneimpia ihmisiä joita tiedän ihan yleisellä taasolla, eli ei pelkästään tutuistani. Toisaalta teidän myös vähemmän kauniita romaaneja, joten eiköhän tilanne ole aika tasan eri ryhmien välillä.
Harvassa on ne kauniit ja jotka ei katso killiin tms.Koulutuksen puute ja sisäsiittoisuus näkyy päällepäinkin liian usein.
Lundbergit taitaa olla poikkeuksellinen suku, Amadeus on superkomea ja tätinsä Anneli Sari äärettömän kaunis. Heikki Lampela ja komea Markus Lampela (Eija Kantolan ex) samaa perhettä, Taisto Lundbergin kasvattamia myös. Muita oikeasti kauniita/komeita mustalaisia näkee harvoin, samaa velttoutta piirteissä tavallaan kuin somaleilla. Eikä ne hiukset nyt niin paksuja naisillakaan ole, pitkiä ja tietyssä kampauksessa vaan.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:45"]Harvassa on ne kauniit ja jotka ei katso killiin tms.Koulutuksen puute ja sisäsiittoisuus näkyy päällepäinkin liian usein.
Lundbergit taitaa olla poikkeuksellinen suku, Amadeus on superkomea ja tätinsä Anneli Sari äärettömän kaunis. Heikki Lampela ja komea Markus Lampela (Eija Kantolan ex) samaa perhettä, Taisto Lundbergin kasvattamia myös. Muita oikeasti kauniita/komeita mustalaisia näkee harvoin, samaa velttoutta piirteissä tavallaan kuin somaleilla. Eikä ne hiukset nyt niin paksuja naisillakaan ole, pitkiä ja tietyssä kampauksessa vaan.
[/quote]
Amadeuksen serkku on lapsuudenystäväni. :D Lundberg hänkin. :) Kaikki ne serkukset ovat kauniita ja komeita. Olin lapsena ihastunut yhteen heistä. :D En muista enää kuka se heistä oli.
No ainakin hiuksista juu. Muuten niin pidä väliä :D
Nuo Lundbergit tosiaan on omaa luokkaansa, upeita laulajia ja kauniita ja järkeviä ihmisiä.
Multa (olen asiakaspalveluammatissa) on muutaman kerran romaninainen kysynyt olenko itsekin romani. Ovat muuten todella mukavia kun heitäkin kohtelee mukavasti.