Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdestä pahimmista koulukiusaajastani tuli sairaanhoitaja

Vierailija
17.12.2021 |

Hienosti ovat koulukiusaajani pärjänneet elämässään.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä mun pahimmasta kiusaajasta tuli. Kahdesta "apurista" toisesta tuli valokuvaaja ja toisesta narkkiäiti.

Vierailija
2/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Mulla kahdesta pahimmasta koulukiusaajasta tuli sairanhoitajia, toisesta vieläpä psykiatriselle puolelle. Mietin mitähän hän mahtaa keskustella potilaiden kanssa jotka kertovat ollensa koulukiusattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen lähiesimies veti raskauden aikana röökiä kuin korsteeni. Synnytyksen jälkeen kolmiolääkkeitä ja kahvia. Lapsi parka pyörii tupakansavussa liikehuoneistossa kopassa nukkumassa.

Välillä miettii pitäisikö vanhemmuuteen olla ajokortti.

Vierailija
4/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen lähiesimies veti raskauden aikana röökiä kuin korsteeni. Synnytyksen jälkeen kolmiolääkkeitä ja kahvia. Lapsi parka pyörii tupakansavussa liikehuoneistossa kopassa nukkumassa.

Ilman muuta tarvittaisiin tsekkaus vanhemmuuteen ja jos ei läpäise niin erityistä silmälläpitoa.

Vierailija
5/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ala-asteen luokkakokous reilu 30 vuotta myöhemmin. Yllätys, yllätys, moni ihminen ei enää ollutkaan nelikymppisenä samanlainen kuin kymmenvuotiaana. 

Vierailija
6/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen sotealalle koulutettu ja sen koulutuksen aikana kaksi nuorta naista kiusasi mua. Kyllä karisi nopeasti usko, että soteala eroaisi jotenkin muista. Työelämässä taas kaksi esihenkilöä ovat joko kiusanneet tai seks.ahdistelleet. Terapeuttini tokaisi, että valitettavasti persoonallisuushäiriöiset aistivat, kenet kannattaa ottaa kohteekseen. Yritän kasvaa pois epävarmuudestani ym. mistä nuo "haistaa", että mulla on traumatausta ja pelkään.

Vierailija
7/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuvat kirjoitti:

Meillä oli ala-asteen luokkakokous reilu 30 vuotta myöhemmin. Yllätys, yllätys, moni ihminen ei enää ollutkaan nelikymppisenä samanlainen kuin kymmenvuotiaana. 

Tuon selvitit yhden illan aikana. Aha. Taidat itse olla kiusaaja ja yrität kiillottaa kuvaasi.

Vierailija
8/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämmöisillä keskustelupalstoilla huomaa, että aikuiset ihmiset ovat yhtä lailla kiusaajia. Haukutaan ja ilkeillään ja arvostellaan esim ihmisten ulkonäköä jatkuvasti.

Vierailija
9/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt kiusaamiseni syyt eli ujous ja arkuus. Olen antanut kaikille anteeksi. ap

Vierailija
10/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sarkasmi, ap? Sairaanhoitaja on aivan kunniallinen ammatti.

Vierailija
11/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tuskin hirveästi ovat 10v aikana muuttuneet. Somejuttujensa perusteella ovat aika samanlaisia kuin aikaisemminkin. Eivät tosiaan mitään sisarhentovalkoisia.

Toisaalta myös tyhmin tietämäni ihminen on sairaanhoitaja. En kertakaikkiaan ymmärrä miten hänen älynlahjoillaan on päässyt mihinkään korkeakouluun.

Sairaanhoitajien taso hiukan pelottaa, kun tietää millaisia ihmisiä heissä on. Välttelenkin sairaaloita kuin ruttoa.

Vierailija
12/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soveltuvuustesteistäkin luovuttiin. Mun lapsi sai muuten ihanana empaattisena ihmisenä (ei oo tullut muhun) siitä testistä täydet, mutta vaihtoi alaa kesken opiskelujen

Nyt kaikki rokotepakkoa vastustavat fiksut hoitajat vaihtaa alaa.

Onnea Suomi, sillä sitä te tulette totisesti tarvitsemaan!

Vierailija
13/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he#@@ enää nykyään koulutetaan ketään hoitoalalle? Kaikkien rahathan siinä menee hukkaan.

Vierailija
14/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä kiusaajasta tuli kuppilaan kaljan kaataja. Juoppo, edelleen ilkeä.

Vierailija
15/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta tarvittaisiin tsekkaus vanhemmuuteen ja jos ei läpäise niin erityistä silmälläpitoa.

Onneksi olkoon, olet keksinyt neuvolajärjestelmän.

Vierailija
16/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuvat kirjoitti:

Tuon selvitit yhden illan aikana. Aha. Taidat itse olla kiusaaja ja yrität kiillottaa kuvaasi.

Lapsena ennemminkin kiusattu, kun olin muuttanut muualta ja puhuin eri tavalla kuin muut. Vaan niin ne ajat muuttuvat. Kympintyttökin oli päätynyt pätkätöihin ja kutosen raggaripoika johtajaksi.

Vierailija
17/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hieman ohi aiheen, mutta ihmetyttää, mistä te koulukiusatut tiedätte, mitä niistä kiusaajista myöhemmin tuli.

Pidättekö vasiten niihin yhteyttä ja jos, niin miksi ihmeessä?

Itse tiedän parin parhaan koulukaverini kuulumiset, mutta muista ei kyllä ole pienintäkään käsitystä.

Vierailija
18/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Tuskin hirveästi ovat 10v aikana muuttuneet. Somejuttujensa perusteella ovat aika samanlaisia kuin aikaisemminkin. Eivät tosiaan mitään sisarhentovalkoisia.

Toisaalta myös tyhmin tietämäni ihminen on sairaanhoitaja. En kertakaikkiaan ymmärrä miten hänen älynlahjoillaan on päässyt mihinkään korkeakouluun.

Sairaanhoitajien taso hiukan pelottaa, kun tietää millaisia ihmisiä heissä on. Välttelenkin sairaaloita kuin ruttoa.

Eihän hän korkeakouluun olekaan päässyt.

Vierailija
19/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri HS jutussa alaa vaihtava erityisopettaja sanoi, että pääsi kaipaamalleen lomalle kun opiskelee nyt sairaanhoitajaksi. Mitä sekin kertoo sh-koulutuksesta?

Vierailija
20/41 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sarkasmi, ap? Sairaanhoitaja on aivan kunniallinen ammatti.

Ei Ammattivalittaja harrasta sarkasmia. Sen mielestä sairaanhoitajaksi päätyminen ON elämässä hienosti pärjäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi