Miksi tavallinen nainen ei kelpaa miehelle
kun aina vaaditaan, että pitää olla hyvä takapuoli, isot tissit, hyvä kroppa (yhtään liikakiloa ei saa olla), pitkät hiukset on oltava ja mitä kaikkea... naisen luonne on ihan samantekevä, kunhan on vaan ulkonäkö sellanen että kehtaa näyttää kavereille.
Kommentit (56)
Kyllä kelpaa. Kunhan painoindeksi on alle 25 ja mukavaluonteinen.
Ei ole totta, moni parusuhteessa oleva nainen on ruma ulkoisesti
Kelpaa hyllyvä takapuoli samalla tavalla kuin ryhdikkäämpikin. Tissien ei tarvitse olla isot; pääasia ettei ole kahden kuppikoon eroa niiden välillä; pieni epäsymmetrisyys on ihan seksikästä. Saa olla lievästi ylipainoinen, jopa selvästi lievän ylipainon puolella, kunhan sitä ylipainoa ei olisi yli 10kg. Pitkät hiukset taitaa saada kuka tahansa, mutta ei niilläkään niin väliä, kunhan ei ihan siilitukka ole.
-Mies 29v-
Aivan samoin, miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille.
Kelpaahan. Muutenhan vain murto-osa ihmisistä pariutuisi eikä yli 3-kymppisenä kukaan.
Miksi ei kelpaisi? Laita kuva tavallisesta naisesta.
Katso ympärillesi ap. Suomi - ja maailma - on täynnä tavallisen näköisiä ja vähemmän kauniita parisuhteessa olevia ihmisiä. Varmaankin kaikissa ikäluokissa on joku pieni vähemmistö, jolla on hillitön litania vaatimuksia ja täydellinen ulkonäkö yksi niistä. Kappas, tällaiset ihmiset ovat usein sinkkuja.
Lihava on kylläkin tavallinen, mutta lihava ei ole normaali. Normaalipainoinen on normaali, ja mielummin normaali kun epänormaali nainen.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:19"]
[/quote]
Miksi tavallinen mies (miesten mies) kelpaa naiselle
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:19"]
[/quote]
http://www.uploads/images/2012.jpg
[/quote]
Ei taida olla Suomessa paljon tavallisia naisia, jos tuo on sellainen.
olen aina ollut sitä mieltä että häiriintynyt nainen joka miehen perässä jatkuvasti roikkuu ja häiriköi ei todellakaan ole minun ihanteeni.
tiedoksi että eräällä do -nimisellä naisella epäilin jo joulukuun puolivälissä 2014 olevan mielenterveydellisiä ongelmia ja taipumusta vastaavan vaonoamiseen. vainonta ei ole loppunut vaikka en kelpuuttanut tätä seuraksi. jotenkin riitti puhelinvarauksenkin aikana naisen puolelta heitetyt häirinnät mm. poikalapsen tekemiset minun kanssani, seksuaaliset häirintä soitot esim. radion kautta, päivittäinen häirintä Helsingissä liikkuessani. häirintä ei kuitenkaan riittänyt vaan muita täytyy saada sitä lisäämään.
Nämä ovat sellaisia tilanteita joissa minä passittaisin kyseisen naishenkilön hoitoon sekä vastaamaan häirinnästään mm. rikoslain mukaan. En yleistä tapausta muihin maahanmuuttaja taustaisiin;toisaalta vastaavaa löytyy kantaväestöstä.
On aika kovat sanktiot yleensä kunnianloukkauksesta, häirinnästä sekä muista nimikkeistä.
Tämä asia jatkuu niin kauan kuin tämä nainen häiritsee miestä, oli kanava mikä tahansa. mies on kyllä aika kaukana lääpäällään vastaavista.
Sinänsä on surullista mikäli kyseinen henkilö haluaa olla surullinen ja onneton jatkuvan häirintänsä takia.
Laittakaa nyt kuvia niistä tavallisista naisista!
Juttelin kerran miespuolisen ystävän kanssa että voisiko hän tapailla ylipainoista naista. Sanoi että voisi omasta puolestaan, mutta kavereille ei kehtaisi esitellä, koska jätkillä on tapana vittuilla asiasta kun nainen ei ole paikalla.
joo-o. Kyllähän me naisetkin keskenään kiherretään vaikka mille miesjutuille, mutta ainakaan omassa kaveriporukassa ei vittuilla toisillemme toisien kumppaneista. Jäi tosi paha olo tuosta miehen paljastuksesta. Onkohan näin kaikissa jätkäporukoissa?
Toi pinnallisin joukko on äänekkäin. Miehillä on erilaisia ulkonäkövaatimuksia ja erilaisia muita vaatimuksia. Mun mies sanoo olevansa peppumiehiä, ja se pitää mun pepusta valtavasti. Itse en ymmärrä, kun mun mielestä mulla on ihan normipeppu. Ei siis todellakaan mikään pyöreä fitness-peppu. Mun tissit on pienet ja vartalo luiseva. Niin se vaan tykkää musta tällaisena kuin oon. Ei todellakaan mitään silareita ja huulitäytteitä mulle haluaisi. Miehilläkin on erilaisia mieltymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:37"]Juttelin kerran miespuolisen ystävän kanssa että voisiko hän tapailla ylipainoista naista. Sanoi että voisi omasta puolestaan, mutta kavereille ei kehtaisi esitellä, koska jätkillä on tapana vittuilla asiasta kun nainen ei ole paikalla.
joo-o. Kyllähän me naisetkin keskenään kiherretään vaikka mille miesjutuille, mutta ainakaan omassa kaveriporukassa ei vittuilla toisillemme toisien kumppaneista. Jäi tosi paha olo tuosta miehen paljastuksesta. Onkohan näin kaikissa jätkäporukoissa?
[/quote]
Jossain keskenkasvuisten amissällien kokoontumisissa ehkä, mutta ei normaaleissa jätkäporukoissa. Enkä ole ikinä kuullut mitään toisen puolisoon menevää ilkeää kommentointia.
T: mies
Siksi ettei teille kelpaa työtön mies.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:26"]Ei sitä miehillekään työtön nainen kelpaa. Tai juu, varmaan noille paikallisen kantiksille kelpaa, mutta normimiehille ei.
[/quote]
Kelpaa normimiehelle, jos on nuori, hoikka ja ennen kaikkea kaunis nainen.
Tavallinen nainen:
http://www.metarthunter.com/content/1211/luiza-a-manolia-06.jpg
Näitä en ole nähnyt viikkoihin suomessa.
Juu en tiedä. En jaksa edes yrittää enää, ollaan sitten yksin ja runkataan.