Siivooja Auri, en voi kuin ihmetellä
Miten jotkut jaksaakin siivota. Itse pidän kyllä kodin siistinä ja puhtaana, mutta on se vastenmielistä. En millään jaksaisi. Mielestäni on hienoa mitä Auri tekee. Se on ihan käsittämätön apu minkä hän tuo esim masentuneelle ihmiselle kun siivoaa tämän asunnon. Toivottavasti hän saisi paljon huomiota ja kiitosta työstään.
Kommentit (620)
Loistava esimerkki siitä miten "masennus" on alkoholismia ja laiskuutta. Miten tämä masentunut jaksaakin raahata tuota lonkero ja keskikaljamäärää kotiinsa! Ei jaksa siivota tai maksaa laskuja mutta jaksaa laskea tukirahansa miten riittää kaljarahojaan, pukea ja lähteä kauppaan. Lisää näitä videoita ja sossulle ilmoituksia rahan väärinkäytöstä.
Aurikatariina YouTube 1,52 milj. tilaajaa
Hei Auri. Miten sinuun saa otettua yhteyttä? Onko email parempi vai joku muu?
Mulla on ystävä, joka elää kaaoksen, lian, kissankarvojen ja täydellisen rojumäärän keskellä niin, että tekisi mieli ottaa Auriin yhteyttä. Ainoa, ettei ystäväni halua luopua kaaoksestaan. Häntä ahdistaa siisteys. Itse en voi enää kyläillä hänen luonaan. Tapaamme kahviloissa tai luonani. Kaikki eivät edes halua apua.
Kumpa tavallista siivoojaakiin arvostettaisiin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha raha raha.
Tosin minulle siivoaminen ei ole millään tavoin vastenmielistä. Mielummin siivoan kuin istun vaikka tietokoneen ääressä.
Miten niin "raha raha raha"? Olen käsittänyt, että tämä Auri siivoaa ilmaiseksi.
-ei ap
Ei vaan tekee somesisältöä siivouksesta jolla tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska uutisoi maanantaina (11.4.), että siivoavan sometähden Auri Kanasen eli Aurikatariinan uskotaan jättäneen jälkeensä valtaisan roskavuoren.
Jospa vihdoin pönttö tajuaa, että hänen täytyy huolehtia myös niistä roskista eikä jättää niitä taloyhtiön riesaksi.
Auri on juuri niin itsekkään oloinen kuin olen kuvitellutkin olevan. Tekee vain sen mistä itselle tulee kunniaa ja jättää harmit muille. En ymmärrä miksi ei voi järkeistää tuota hommaa loppuun saakka. Varsinkin jos hän saa siitä tuloja ja köyhät asiakkaansa eivät pysty maksamaan ylimääräisiä jätemaksuja.
Tämä on jo sairas kommentti. _Aurin_ pitäisi tehdä yhä lisää, kun itsekkäänä siivoaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Loistava esimerkki siitä miten "masennus" on alkoholismia ja laiskuutta. Miten tämä masentunut jaksaakin raahata tuota lonkero ja keskikaljamäärää kotiinsa! Ei jaksa siivota tai maksaa laskuja mutta jaksaa laskea tukirahansa miten riittää kaljarahojaan, pukea ja lähteä kauppaan. Lisää näitä videoita ja sossulle ilmoituksia rahan väärinkäytöstä.
Voi hyvä luoja mitä yksinkertaisuutta. Oikeastiko sulle ei tule edes mieleen että päihteitä kotiin raahamalla turrutetaan juuri sitä masentuneisuutta? Nousuhumalassa ei ahdista yhtään.
Katsoin just näitä videoita ja en voi kuin ihmetellä miten siistiä tulee näistä ihmisten kodeista/ asunnoista. Onko nämä ihan tosi juttuja vai onko lavastettu?
Upea juttu. Toivottavasti hänellä on joku kaapin kokoinen turvamies mukana, kun menee ventovieraiden ihmisten kämppiin.
Onko tullut esiin, mitä Auri käyttää kylppärin kaakelilattian pesussa?
Sillä on aina suu ihan apposen auki
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ystävä, joka elää kaaoksen, lian, kissankarvojen ja täydellisen rojumäärän keskellä niin, että tekisi mieli ottaa Auriin yhteyttä. Ainoa, ettei ystäväni halua luopua kaaoksestaan. Häntä ahdistaa siisteys. Itse en voi enää kyläillä hänen luonaan. Tapaamme kahviloissa tai luonani. Kaikki eivät edes halua apua.
Eläinsuojeluilmoitus jos kissa noissa oloissa.
Tulishan sinne jätekatokseen samanlainen määrä säkkejä, vaikka se itse asukas sen lopulta siivoaisi. Kyllähän tuollaisia tilanteita tulee tavallisestikin, esim. ihmisten muuttaessa, että roskiksiin hilataan kerralla enemmän tavaraa.
Kaikesta Seiskakin viitsii tehdä juttuja.
Ei hän miusta heitä toisen tavaroita pois,vaan kerävät pusseihin yms ja ne laitetaan johku talteen.Ei sitä voi muuten siivota jos kamppeet edessä.Kyseinen asukas saa itse katsoa ne läpi ja laittaa minne laittaa.Olen lukenut paljon Aurista ja katsonut videoita,tutkinut vähän miten homma äytännössä menee.👍🏻 Mieletön tyyppi,ei kaikista ole tuohon hommaan.👍🏻💪
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi jos Auri hommaisi jätelavan pihalle ja huolehtisi siivouksen loppuun asti.
Peräkärry auton perään ja vie mennessään lajitellut raaka-aineet jätekeskukseen tai millä nimellä se raaka-aineen/materiaalin/jätteen -keräys asiakkaan kaupungissa/kunnassa toimiikaan.
Maksut voi hoitaa yrityksen menoista. Ehkä sopia keräämön kanssa -10% alennuksesta, kun näyttää logot somessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, ettei ystäväni halua luopua kaaoksestaan. Häntä ahdistaa siisteys.
Onko hän koskaan kertonut tarkemmin mitä asioita hänellä tuohon liittyy?
Arvelen nimittäin, että kyse on monitahoisemmasta asiasta, kuin vain siitä, että "näyttää siistiltä". Se mitä kaikkea siihen liittyy, että ollaan siinä pisteessä, että koti näyttää siistiltä.
Taitaa olla joku persu tuo Auri. Selvästi halveksuu vasemmistolaista elämäntyyliä.
Ei noilla ihmisillä itsellään ole aloitekykyä tai rahaakaan hoitaa ongelmiaan itse. Häätää voi kyllä, jolloin siivousvastuu kaatuu osakkaalle eli vuokranantajalle, joka voi sitten joko siivota itse, tai ostaa palveluita ja yrittää periä vuokralaiselta. Takuuvuokra ei tosiaankaan riitä.
Eli parempi että Auri käy auttamassa ennen kun sattuu mitään pahempaa. Jos hän hoitaisi myös jäteasemakeikat, hän ehtisi auttaa huomattavasti pienempää määrää ihmisiä.