Jos haluatte illan naurut käykää lukemassa Villa Angelica kahvilan google arvostelut
Kommentit (32)
Ihanan näköinen paikka. Kuvien perusteella viihtyisin siellä, mutta arvostelut pistää kyllä miettimään kannattaako käydä ikinä.
Mä satuin käymään kai "onnellisten tähtien" aikaan.
Kahvi ja leivos tuoreita, tosi herkullista. Palvelu ystävällistä.
Siksi hämmästyin, kun äiti ja siskoni haukkui koko paikan ja palvelun.
Siskolleni oli huomauttanut jotain kumisaappaista.🤤.
Eli päivän vireen mukaan mennään😄
Vierailija kirjoitti:
https://oiva.ruokavirasto.fi/kohteet/222878/raportit/1184875/pdf
Saanut laimean hymyn. Vaikea uskoa jos niin järkky kuin kerrotaan. Ilmoittavatko nuo oivan laatijat käynnistään etukäteen ja akka petraa juuri silloin?
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi ihana paikka oikein hoidettuna. Rouva on vanha (ja seniili) eikä jaksa hoitaa paikkaa kunnolla. Ja äärimmäisen pahantuulinen! Saanut osani siitä kun uskaltauduin kahville ja ihmettelin kaverille kakun kuivuutta
Seniiliyden puolesta puhuu jossei aina hamettakaan pue vaan sukkahousuissa häärää kahvilassa.
Taitaa olla naispuolinen Basil Fawlty!
Huomasin, että tarjoavat myös yksityistilaisuuksia jopa 150 hlö:lle. Huh, jos erehtyisi buukkaamaan tämän johonkin tärkeään juhlaan. Olisi toisaalta "teema" ainakin valmiina ja varmasti omaperäinen...
Helppo on tsempata kun terveystarkastaja tulee
Kerroin miehelleni tästä kahvilasta ja arvioista, ja olin todella yllättynyt kun hän kertoi, että on käynyt siellä kaksi kertaa. Hänelle ei ollut jäänyt mieleen mitään negatiivista. Kuulemma paikka oli herttainen, omistaja käyttäytyi ihan normaalisti, kahvi oli ihan tavallista kahvilakahvia ja korvapuustikin maistui. Hän ei voinut uskoa negatiivisia arvioita, vaikka tottakai ei vähättele muiden kokemuksia.
Mainittakoon, että mieheni on nuori, pitkä, komea, vaalea suomalaismies. Jos tässä jokin "pärstäkerroin" on. Halusin vain jakaa myös tämän kokemuksen, sillä itse yllätyin siitä.
Näin on ollut jo vuosia ja ilmeisesti tulee vielä jatkumaan.
😂😂😂 Vitsit miten huippuja arvosteluja! Uskomatonta, että paikka on vielä pystyssä. Taitaa olla joku rikas rouva, joka aikansa kuluksi harrastelee tätä kahvilan pitämistä. Palautteissa oli muutama 5/5, olikohan silloin pärstäkerroin kohdillaan, vai omistajalla päivän hyvä hetki? Saattaisi olla jotain pientä kaksisuuntaista rouvalla myös havaittavissa.