Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyttäytyy näin?

Vierailija
26.03.2015 |

Yhtenä päivänä ollaan niin hyvissä väleissä ja mies vaikuttaa ehkä kiinnostuneeltakin, seuraavana ei edes katso päin eikä sano mitään, lähtee muualle jos tuun seuraan ja yritän jutella. Kyse ei huonosta päivästä tms, koska muita ihmisiä huomioi kyllä. 

Ja onko tämä joku miehille tyypillinen juttu vai onko mussa jotain erityistä vikaa kun tapaan tällaisia tyyppejä jatkuvasti? En ole mikään yli-innokas ja epätoivoinen roikkuja joka pikku flirtistä alkaisi kuvitella sen suurempia, pikemmin kaverityyppiä, siksikään en tätä käsitä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ekana päivänä kännissä? :D

Vierailija
2/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt miestä vain kaksi kertaa ja onko köytöksessä mitään välimuotoja? Jos tuo olisi jatkuvaa, niin antaisin moisen tuuliviirin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin nämä tuuliviirit on olleet. Ap

Vierailija
4/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä työkaveri tällä(kin) kertaa. Nähdään vaan satunnaisesti kun ei työskennellä samalla osastolla, aiemmin oltiin lähinnä moikkailututtuja mutta viime vkolla tehtiin yks projekti yhdessä jossa tutustuttiin paremmin. Ja nyt sitten näin. Ap

Vierailija
5/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pelästyi että olet kiinnostunut. Varattu tai et vain kiinnosta

Vierailija
6/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että muillako ei ole kokemusta vastaavasta??? Ap

Vierailija
7/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:55"]Niin että muillako ei ole kokemusta vastaavasta??? Ap
[/quote]

En koskaan mene juttelemaan miehille. Paitsi jos heillä tiedän olevan jo naispuolisia kavereita työpaikalta. Miehillä on usein asennevamma naisia kohtaan.

Vierailija
8/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suojelee itseään esittämällä kovaa ja tylyä; pelkää näyttävänsä riippuvaiselta, muistaen vanhan läheisyyden.

Tai on vain kusipää.

-Mies 29v-

Vierailija
9/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko vain kavereita vai odotatko mulkkua? haluaako se mies sua?

Vierailija
10/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaanpas miehen kannalta esimerkki;

nainen rakastuu,leikkii ehkä särkee itsensä? miten hän on yrittänyt ottaa miehen yhteyttä? ei mitenkään. tai siiten niin että tuodaan esille muita kandidaatteja? eli aletaan alussa jo painostamaan että jos et tuu näkymään, katsastan muita? millaisen kuvan itsestäsi annat? mitäs jos toinen tekee samoin? entäpä kun haluatkin vaihtelua nykyisestä, millaisen kuvan itsestäsi silloin annat?

mitä sitten voit odottaa mieheltä? tulla sokkona ja palavasti luoksesi?

miehenä minä kyllä odottaisin ja kuvittelisin aikas konkreettista vuorovaikutusta ILMAN LEIKKEJÄ vaikka jo ihan alkumetreillä eikä takakaarteessa, varsinkin jos tai kun kiinnostus on alkanut viriä eri vaiheessa; toinen ei ehkä ole siinä pisteessä. niin se vain on; kaikki kun eivät ravaa se ylhäällä kuin liputuspäivänä.

hami4

Vierailija
11/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:55"]Niin että muillako ei ole kokemusta vastaavasta??? Ap [/quote] En koskaan mene juttelemaan miehille. Paitsi jos heillä tiedän olevan jo naispuolisia kavereita työpaikalta. Miehillä on usein asennevamma naisia kohtaan.

[/quote]

Mä en koskaan mene juttelemaan kenellekään. Mulla on asennevamma itseäni kohtaan.

Vierailija
12/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaileeko ap useitakin MIEHIÄ !

Vierailija
13/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:20"]

otetaanpas miehen kannalta esimerkki; nainen rakastuu,leikkii ehkä särkee itsensä? miten hän on yrittänyt ottaa miehen yhteyttä? ei mitenkään. tai siiten niin että tuodaan esille muita kandidaatteja? eli aletaan alussa jo painostamaan että jos et tuu näkymään, katsastan muita? millaisen kuvan itsestäsi annat? mitäs jos toinen tekee samoin? entäpä kun haluatkin vaihtelua nykyisestä, millaisen kuvan itsestäsi silloin annat? mitä sitten voit odottaa mieheltä? tulla sokkona ja palavasti luoksesi? miehenä minä kyllä odottaisin ja kuvittelisin aikas konkreettista vuorovaikutusta ILMAN LEIKKEJÄ vaikka jo ihan alkumetreillä eikä takakaarteessa, varsinkin jos tai kun kiinnostus on alkanut viriä eri vaiheessa; toinen ei ehkä ole siinä pisteessä. niin se vain on; kaikki kun eivät ravaa se ylhäällä kuin liputuspäivänä. hami4

[/quote]

En tajunnut mitään.

Vierailija
14/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei vaan panettanu sinä toisena päivänä. Miehet on yllättävän yksinkertaisia. Silloin ku vaikutti kiinnostuneelta näki siis edessään pillun.

Vierailija
15/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen joka ei halua tavata ärsyttävää ämmää joka päivä, niin neiti hiekkapillu lyttää kaikki miehet

Vierailija
16/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:40"]Kyseessä työkaveri tällä(kin) kertaa. Nähdään vaan satunnaisesti kun ei työskennellä samalla osastolla, aiemmin oltiin lähinnä moikkailututtuja mutta viime vkolla tehtiin yks projekti yhdessä jossa tutustuttiin paremmin. Ja nyt sitten näin. Ap
[/quote]Miksi aina täytyy syödä kuormasta

Vierailija
17/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:55"]

[/quote]

Ainakin mulla on ja juuri työkaverin kanssa erään työprojektin aikana joka kesti useamman viikon. Mies tuli meille lainaksi tuohon projektiin toiselta puolen Suomea sivutoimipisteestä.  Eka viikko vilkuiltiin toisiamme palavereissa ja aina väliajalla hakeuduttiin toistemme seuraan.  Työskenneltiin kyllä eri työpisteissä, mutta muutaman yhteispalaverin jälkeen alettiin hakeutua aina rinnakkain istumaan. Sovitettiin myös kaiki taukomme yhteen ja käytiin yhdessä lounaalla miehen autolla.

Lopulta miehen ehdotuksesta käytiin myös yhdessä illalla töiden jälkeen baareissa ja suunilleen kuukauden päästä projektin alkamisesta, vietin eka yön miehen tilapäisasunnolla. Niinä viikonloppuina kun mies ei ajanut kotipaikkakunalleen, niin tuli mun luokse ja meillä oli taivaallista seksiä. Mun mielestäni sovittiin tosi hyvin yhteen ja oltiin kuin luodut toisillemme. Kaikki välilämme toimi ja mies sanoi nauttivansa kanssani.

Aloinkin jo elätellä vaikka mitä toiveita, mutta projeksti päättyi ja mies palasi takaisin omalle työpaikkakunnalleen. Nyt kun ollaan muutaman kerran tavattu työn merkeissä firman pääkonttorilla, niin olen miehelle kuin ilmaa. Morjestaa kyllä, mutta ei jää koskaan  kahden kesken juttelemaan. Ei kysy kuulumisia ja työasioistakin puhuu vain hyvin viralliseen sävyyn. Mä en ymmärrä mistä moinen käänne vois johtuu, kun alettiin olemaan jo todella läheisiä toisillemme. En kyllä voi ymmärää mieheltä tuommoista käytöksen muutosta.

Vierailija
18/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:55"]

[/quote]

Ainakin mulla on ja juuri työkaverin kanssa erään työprojektin aikana joka kesti useamman viikon. Mies tuli meille lainaksi tuohon projektiin toiselta puolen Suomea sivutoimipisteestä.  Eka viikko vilkuiltiin toisiamme palavereissa ja aina väliajalla hakeuduttiin toistemme seuraan.  Työskenneltiin kyllä eri työpisteissä, mutta muutaman yhteispalaverin jälkeen alettiin hakeutua aina rinnakkain istumaan. Sovitettiin myös kaiki taukomme yhteen ja käytiin yhdessä lounaalla miehen autolla.

Lopulta miehen ehdotuksesta käytiin myös yhdessä illalla töiden jälkeen baareissa ja suunilleen kuukauden päästä projektin alkamisesta, vietin eka yön miehen tilapäisasunnolla. Niinä viikonloppuina kun mies ei ajanut kotipaikkakunalleen, niin tuli mun luokse ja meillä oli taivaallista seksiä. Mun mielestäni sovittiin tosi hyvin yhteen ja oltiin kuin luodut toisillemme. Kaikki välilämme toimi ja mies sanoi nauttivansa kanssani.

Aloinkin jo elätellä vaikka mitä toiveita, mutta projeksti päättyi ja mies palasi takaisin omalle työpaikkakunnalleen. Nyt kun ollaan muutaman kerran tavattu työn merkeissä firman pääkonttorilla, niin olen miehelle kuin ilmaa. Morjestaa kyllä, mutta ei jää koskaan  kahden kesken juttelemaan. Ei kysy kuulumisia ja työasioistakin puhuu vain hyvin viralliseen sävyyn. Mä en ymmärrä mistä moinen käänne vois johtuu, kun alettiin olemaan jo todella läheisiä toisillemme. En kyllä voi ymmärää mieheltä tuommoista käytöksen muutosta.
[/quote]

Tuota kutsutaan panosuhteeksi.

Vierailija
19/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:55"]

[/quote]

[/quote]

Klassinen stoori. Olit sille vain hetken huvi. Tylsäähän se yksin on olla vieraalla paikkakunnalla. Luultavasti kotipuolessa on vielä vaimo. Miehet on. Ota opiksesi. Pillua se vaan halus.

Vierailija
20/37 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:55"]

[/quote]

[/quote]

Klassinen stoori. Olit sille vain hetken huvi. Tylsäähän se yksin on olla vieraalla paikkakunnalla. Luultavasti kotipuolessa on vielä vaimo. Miehet on. Ota opiksesi. Pillua se vaan halus.
[/quote]

Minä sain tuosta enemmän sellaisen kuvan, että kirjoittaja halusi munaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan