Miksi miehet käyttäytyy näin?
Yhtenä päivänä ollaan niin hyvissä väleissä ja mies vaikuttaa ehkä kiinnostuneeltakin, seuraavana ei edes katso päin eikä sano mitään, lähtee muualle jos tuun seuraan ja yritän jutella. Kyse ei huonosta päivästä tms, koska muita ihmisiä huomioi kyllä.
Ja onko tämä joku miehille tyypillinen juttu vai onko mussa jotain erityistä vikaa kun tapaan tällaisia tyyppejä jatkuvasti? En ole mikään yli-innokas ja epätoivoinen roikkuja joka pikku flirtistä alkaisi kuvitella sen suurempia, pikemmin kaverityyppiä, siksikään en tätä käsitä.
Kommentit (37)
Rakastunut suhun. Senhän halusit kuulla? :DD
menenpäs hankkimaan kaupasta ellei peräti hulluilta päiviltä idealampun, ei ihan vähäwattisen.
Veikkaisin varattua miestä. Ne on just tollaisia tuuliviirejä, todella mukavia välillä, sitten taas ihan kylmiä. Yks työkaveri mies jonka kaa oli ollut pitkään flirttiä iski tässä taannoin jopa mulle silmää. Aattelin että noniin, noin ei pelkät työkaverit enää tee. Sit seuraavana päivänä oli jotenkin vaivaantuneen oloinen ja toinen työkaveri kyseli lomastaan ja uudesta perheen VAUVASTA josta minä en ollut kuullut yhtään mitään (mikä aika outoa että minun kuullen tuosta ei ole jutellut mitään...). Joo enpä enää flirttaile hänelle!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:18"]Yhtenä päivänä ollaan niin hyvissä väleissä ja mies vaikuttaa ehkä kiinnostuneeltakin, seuraavana ei edes katso päin eikä sano mitään, lähtee muualle jos tuun seuraan ja yritän jutella. Kyse ei huonosta päivästä tms, koska muita ihmisiä huomioi kyllä.
Ja onko tämä joku miehille tyypillinen juttu vai onko mussa jotain erityistä vikaa kun tapaan tällaisia tyyppejä jatkuvasti? En ole mikään yli-innokas ja epätoivoinen roikkuja joka pikku flirtistä alkaisi kuvitella sen suurempia, pikemmin kaverityyppiä, siksikään en tätä käsitä.
[/quote]Ihan vastaavaan olen törmännyt joidenkin naisten kohdalla. -m
Se on tehnyt aloitteen, et ole vastannut siihen, ja on jättänyt sut rauhaan. Jos haluat sen, ota aloite käsiisi ja tee selväksi että olet kiinnostunut.
Pelkää että huomaat että on kiinnostunut
TAAS kävi näin. Ensin mies flirttaa viikkoja, kehuu ulkonäköä, luonnetta, älyä jne, haluaa nähdä vapaa-ajalla ja pitää aktiivisesti yhteyttä. Kuitenkaan ei ns. yritä mitään. Itse olen pitänyt häntä vain kaverina koko tuntemisemme ajan, enkä siis nytkään innostunut "sillai". Kunnes yllättäen olen hänelle kuin ilmaa. Ei edes kavereita.
Voiko näiltä vaan suoraan kysyä mikä vaivaa vai mitä tässä pitäisi tehdä? Mua loukkaa tuollainen kohtelu. Aloitusviestin tapauskin on taas uudelleen alkanut lämmitellä välejä...
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:19"]
TAAS kävi näin. Ensin mies flirttaa viikkoja, kehuu ulkonäköä, luonnetta, älyä jne, haluaa nähdä vapaa-ajalla ja pitää aktiivisesti yhteyttä. Kuitenkaan ei ns. yritä mitään. Itse olen pitänyt häntä vain kaverina koko tuntemisemme ajan, enkä siis nytkään innostunut "sillai". Kunnes yllättäen olen hänelle kuin ilmaa. Ei edes kavereita.
Voiko näiltä vaan suoraan kysyä mikä vaivaa vai mitä tässä pitäisi tehdä? Mua loukkaa tuollainen kohtelu. Aloitusviestin tapauskin on taas uudelleen alkanut lämmitellä välejä...
-ap
[/quote]
Kyllästyi yrittämästä. Mikä nyt? Ethän ollut kiinnostunut hänestä, joten mikä asiassa vaivaa? Sekö, että menetit hänen huomionsa ja itsetuntosi ei saa enää päivittäistä "se haluaa minua" annostaan?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:19"]
-ap
[/quote]
Kyllästyi yrittämästä. Mikä nyt? Ethän ollut kiinnostunut hänestä, joten mikä asiassa vaivaa? Sekö, että menetit hänen huomionsa ja itsetuntosi ei saa enää päivittäistä "se haluaa minua" annostaan?
[/quote]Edelleenkin pidän hänestä kaverina. Tolla käytöksellä myrkyttää työilmapiirin ja tekee ainakin mulle epämukavan olon. Sitä paitsi en usko että hän oikeasti edes mitään yritti, kunhan testaili viehätysvoimaansa/haki viihdettä päiväänsä. -ap
Ap, olet ns. huomiohuora. Tarvitse ihailua ja annat näille miehille hymyjä ja "ystävyyttä" juuri sen verran, että jaksavat yrittää. Sinua harmittaa, kun he lopulta tajuavat pelin hengen ja lopettavat. Tiedät hyvin, että he haluavat muutakin kuin ystävyyttä ja tarjoat heille ns. ystävyyttä pumpataksesi heistä kaiken irti omalle egollesi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:19"]TAAS kävi näin. Ensin mies flirttaa viikkoja, kehuu ulkonäköä, luonnetta, älyä jne, haluaa nähdä vapaa-ajalla ja pitää aktiivisesti yhteyttä. Kuitenkaan ei ns. yritä mitään. Itse olen pitänyt häntä vain kaverina koko tuntemisemme ajan, enkä siis nytkään innostunut "sillai". Kunnes yllättäen olen hänelle kuin ilmaa. Ei edes kavereita.
-ap
[/quote]Älä esitä kaveria jos haluat enemmän. Mies ei voi tietää sitä ellet jotenkin tuo sitä esille.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:30"]
Ap, olet ns. huomiohuora. Tarvitse ihailua ja annat näille miehille hymyjä ja "ystävyyttä" juuri sen verran, että jaksavat yrittää. Sinua harmittaa, kun he lopulta tajuavat pelin hengen ja lopettavat. Tiedät hyvin, että he haluavat muutakin kuin ystävyyttä ja tarjoat heille ns. ystävyyttä pumpataksesi heistä kaiken irti omalle egollesi.
[/quote]Vai niin. Ja mitenköhän miesten kanssa sitten tulisi käyttäytyä? Kohtelen heitä samalla lailla kuin naispuolisia kavereitakin. En todellakaan ala muuttaa persoonaani tai hymyillä vähemmän(!!) sen takia, että joku saattaa saada siitä kiinnostuksen kimmokkeen. -ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:39"]Älä esitä kaveria jos haluat enemmän. Mies ei voi tietää sitä ellet jotenkin tuo sitä esille.
[/quote] Ei, ei. Ongelma oli, että mies esitti kaveria ja yritti sitä kautta päästä sänkyyn tai suhteeseen. Nainen tiesi tämän ja piti miehen mukamas kaverina, koska hän imarteli niin ihanasti jatkuvasti yrittäessään. Lopulta miestä alkoi vituttaa tajutessaan sen, alkoi kohdella kuin ilmaa ja nainen päätyi tänne kysymään "miksi miehet käyttäytyvät näin".
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:30"]
[/quote]Vai niin. Ja mitenköhän miesten kanssa sitten tulisi käyttäytyä? Kohtelen heitä samalla lailla kuin naispuolisia kavereitakin. En todellakaan ala muuttaa persoonaani tai hymyillä vähemmän(!!) sen takia, että joku saattaa saada siitä kiinnostuksen kimmokkeen. -ap
[/quote]
Kun huomaat kiinnostuksen sanot, ettet tunne minkäänlaista vetovoimaa heitä kohtaan, mutta voit olla platonisesti vain kavereita. Sitten vain katsot vieläkö he jaksavat imarrella kauneuttasi ja älykkyyttäsi sekä kutsua sinut seuraksi vapaa-ajalla.
On kokemusta. Mutta tää mies onkin varattu. Itse teen joskus kans niin erinäisistä syistä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:55"] Niin että muillako ei ole kokemusta vastaavasta??? Ap [/quote] Ainakin mulla on ja juuri työkaverin kanssa erään työprojektin aikana joka kesti useamman viikon. Mies tuli meille lainaksi tuohon projektiin toiselta puolen Suomea sivutoimipisteestä. Eka viikko vilkuiltiin toisiamme palavereissa ja aina väliajalla hakeuduttiin toistemme seuraan. Työskenneltiin kyllä eri työpisteissä, mutta muutaman yhteispalaverin jälkeen alettiin hakeutua aina rinnakkain istumaan. Sovitettiin myös kaiki taukomme yhteen ja käytiin yhdessä lounaalla miehen autolla. Lopulta miehen ehdotuksesta käytiin myös yhdessä illalla töiden jälkeen baareissa ja suunilleen kuukauden päästä projektin alkamisesta, vietin eka yön miehen tilapäisasunnolla. Niinä viikonloppuina kun mies ei ajanut kotipaikkakunalleen, niin tuli mun luokse ja meillä oli taivaallista seksiä. Mun mielestäni sovittiin tosi hyvin yhteen ja oltiin kuin luodut toisillemme. Kaikki välilämme toimi ja mies sanoi nauttivansa kanssani. Aloinkin jo elätellä vaikka mitä toiveita, mutta projeksti päättyi ja mies palasi takaisin omalle työpaikkakunnalleen. Nyt kun ollaan muutaman kerran tavattu työn merkeissä firman pääkonttorilla, niin olen miehelle kuin ilmaa. Morjestaa kyllä, mutta ei jää koskaan kahden kesken juttelemaan. Ei kysy kuulumisia ja työasioistakin puhuu vain hyvin viralliseen sävyyn. Mä en ymmärrä mistä moinen käänne vois johtuu, kun alettiin olemaan jo todella läheisiä toisillemme. En kyllä voi ymmärää mieheltä tuommoista käytöksen muutosta. [/quote] Tuota kutsutaan panosuhteeksi.
[/quote]
Mies sai sulta varmaa pillua kuin vaimoltaan, jos oli varattu. Ei ollut pelkoa taudeista eikä mustasukkaisista miehistä, jos olet kerran vapaa. Nyt kun huomasi, että sinä aloit kuvitella jotain enemmän, niin ei haluakkaan sitä, koska sai jo tarvitsemansa. Olit sille vaan pelkkä pano ja tuskin halusikaan sinulta mitään muuta kuin vain pillua ja sitähän sinä annoit.