Onko teidän mielestä tuo Tiffany Cromwell kaunis?
https://www.is.fi/formula1/art-2000008481471.html
Tiffany Cromwell.
Hot or not?
?
Kommentit (102)
Minusta ne on harvinaisen nappipari ulkoisesti eli just sitä kuuluisaa "omaa tasoa" toinen toisilleen. Ja mitä ilmeisimmin myös sisäisesti kun kerran yhdessä hyvin viihtyvät ja hymyilyttää.
Nätti nainen ja vaikuttavat todella onnellisilta.
Ihmeellinen aloitus, ilmeisesti oli tarkoitus että täällä haukuttaisiin Valtterin uuden rakkaan ulkonäköä? Miksi?
Jos he molemmat ovat tyytyväisiä toistensa ulkonäköön ja rakastavat toisiaan niin miksi ulkopuolisten pitäisi heitä arvostella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurin osa formulakuskeista on kääpiöitä?
Mahtuvat paremmin kilpa-autoihin? Mitä Tiffanyyn tulee, niin varmaan ihan vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on. Erittäin energisen ja iloisen oloinen nainen ja se tunnetusti kaunistaa. Miljoona kertaa kauniimpi kuin joku isoa persustaan esittelevä IG mimmi jolla on billie eilishin tuijotus ja duckface
M27
M27 = Muori47.
Vierailija kirjoitti:
jaahas täällä taas naiset arvostelemassa naisten ulkonäköä. Vielä on pitkä matka pahan patriarkan tuhoamiseen.
Mistä näet kirjoittajien sukupuolet? :D
Minusta on ainakin nätti ja olen nainen.
Hei! Emilian veli Ville linkitti minulle tämän keskustelun ja pyysi että laittaisin jonkun Emiliaa puollustavan kommentin tähän ketjuun. Hän oli laittanut saman viestin myös ainakin kahdelle yhteiselle tutullemme. En tiedä kuinka monelle muulle hän on viestejä lähettänyt.
Itse en ole koskaan edes tavannut Emiliaa ja kun ilmoitin hänen veljelleen etten halua kirjoittaa mitään ihmisestä jota en ole koskaan tavannut hän hermostui todella pahasti ja alkoi uhkailla minua. Hän vaikutti päihtyneeltä ja kun suljin puhelimen hän yritti soittaa minulle vielä 11 uudestaan kunnes blokkasin hänen numeronsa.
No on kaunis.
Sen kerran kun suomalainen julkkis saa ulkomaalaisen naisen, alkaa tämmöinen kauhistelu. Ihan samaa oli sen tenniksenpelaajankin kohdalla. Ymmärrän hyvin miksei tänne sovi tuoda sota-alueilta naisia ja lapsia vaan nuoria miehiä. Mikä meteli siitä syntyisikään.
Vierailija kirjoitti:
No on kaunis.
Sen kerran kun suomalainen julkkis saa ulkomaalaisen naisen, alkaa tämmöinen kauhistelu. Ihan samaa oli sen tenniksenpelaajankin kohdalla. Ymmärrän hyvin miksei tänne sovi tuoda sota-alueilta naisia ja lapsia vaan nuoria miehiä. Mikä meteli siitä syntyisikään.
Samalla tavalla niitä julkkisten suomalaisiakin naisia kauhistellaan ja arvostellaan. Ei ulkomaalaisuudessa ole mitään sen hienompaa, eikä kyseinen nainen ole mikään megaluokan kaunotar. Ihan nätti kylläkin, joskana ei ihan edukseen aloituspostauksen linkin sisältämissä kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kuvissa muistuttaa paljon prinssi Andrewin tyttäriä.
Eikös Cromwell ole vanha brittisuku. Pienet piirit olleet siellä joskus 1500-luvulla. Voi olla vielä samoja geenejä, vaikka on Australiaan lähdetty.
Tiffany vaikuttaa täysipäiseltä ja itsenäiseltä naiselta, joka sopii Valtterille erinomaisesti. Heillä on selvästi paljon yhteistä ja hauskaa keskenään.
No on kaunis nainen. Tuossa kuvassa ei tosin parhaimmillaan.