Mies: laukeatko yleensä yhtä hitaasti/nopeasti riippumatta kumppanista?
Miehille kysymys: jos esim.yleensä laukeat yhdynnässä helposti, tapahtuuko niin eri kumppanien kanssa? Vai meneekö niin, että jonkun kumppanin kanssa laukeaa helposti ja jonkun kanssa kestää?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä riippuu siitä kuinka kiihottavana päidän toista. Mitä hakuttavampi sen nopeammin tulee vaikka yrittäisi himmata.
Mulla sama homma, tietty riippuu myös milloin olen saanut viimeksi, ja miten tiukka toinen on, asento jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä riippuu siitä kuinka kiihottavana päidän toista. Mitä hakuttavampi sen nopeammin tulee vaikka yrittäisi himmata.
Mulla sama homma, tietty riippuu myös milloin olen saanut viimeksi, ja miten tiukka toinen on, asento jne.
Jos mies laukeaa pian, koen olevani jotain extraa ja onnistuneeni. Sinkku N
Riippuu ihan siitä mitä päässä liikkuu sillä hetkellä. Stressi, masennus, heikko itsetunto vaikuttavat paljon. Mitä vetävämpi mimmi sitä epävarmempi voi olla. Sitten taas jos ei oo niin erikoinen voi olla että sitä on itsekin vapautuneempi ja laukeaa nopeammin. Ei siis voi vetää suoraa johtopäätöstä että nainen on aiheuttanut nopean laukeamisen.
Ulkonäkö ei vaikuta mitenkään siihen miltä tuntuu. Ei ole väliä onko xxl vai missi. Mutta pillu tuntuu kaikilla eriltä. Myöskään sellainen ihan mieletön jyystö ei tunnu hyvältä... Joidenkin kanssa tulee heti, jotkut tuntuvat niin huonoilta että ei tiedä mitä ajattelis että seisois edes...
Saman ihmisen kanssa saattaa ollappi eri. Vaimoni oli joskus tiukka ja sai minut tulemaan tooodella nopeaan. Nyt lapsia 2 ja muistelen kaiholla sitä alkuaikojen tiukkuutta. Ja millään ei tahdo kuti irrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että miehet pääsääntöisesti laukeavat liian pian. Musta se on tylsää. Paitsi jos jaksavat toisen kierroksen.
Joo, ei todellakaan. Todella seksikkään (ulkoisesti, sisäisesti jne.) tai erityisen hyvän tuntuisen kanssa tulee paljon nopeammin vaikka kuinka yrittäisi himmailla. Pahin yhdistelmä on kun kaikki (edellämainitut + oma fiilis ym.) on kohdillaan, niin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkuN osuu naulan kantaan, kyllä tämä on aito mittari, jota ei voi puhumalla muuksi muuttaa.
Oikein seksikäs nainen (silmät, suu, rinnat yms. Ja yhteinen kemia) niin kyllä satsit lähtee vaikka mitä teet.
On myös kokemusta, kun vaan halunnut naida ja toinen ei nyt sytytä, mutta on vain saatava naida, niin kyllä sitä kykenee maratooni matkalle...
Kyllä se ihan yhtä helposti tulee jos antaa tulla. Käytännössä siis aika nopeasti. Siinä pidättämisessä voi sitten olla kumppanista riippuen eriasteisia vaikeuksia.