Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin toistuva myöhästely johon pomo ei puutu mitenkään. Mistä kysymys?

Vierailija
16.12.2021 |

Hän tulee autolla joten ei mene julkisten piikkiin.
Siis välillä saapuu työpaikalle lähempänä puoli kahdeksaa, vaikka työt alkavat klo 7.
En halua puuttua muiden asioihin, mutta kyllä tämä vähän närkästyttää.
Me muut tullaan viimeistään klo 6:45 paikalle ja monet tulevat jo 6:30 kahville.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pomon kanssa järjestely, että saan tulla ja mennä miten haluan. Tämä johtuu siitä, että tosipaikan tullen (ja nyt puhutaan satojen tuhansien tappiosta tunnissa) hän pystyy luottamaan vain minuun, että saan tilanteen korjattua.

Vierailija
22/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku menee töihin puoli tuntia liian aikaisin? En ole ikinä tajunnut tätä.

Haluan olla paikalla ajoissa, enkä myöhässä, ja voi vielä käydä töräyttää tortun pönttöö jos mahassa sekoilee.

Jos tuut aina myöhässä ja meet sit vielä veskiin, niin vieläkö pomo tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan mitenkään olla mahdollista, että pomo tietää työkaverista jotain, mitä sinä et?

Asia ei todellakaan ole sinun, ellei sinua ole määrätty portsariksi ;)

Ehkä työkaveri tietää pomosta jotain, mitä pomo ei halua muiden tietävän.

Vierailija
24/29 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma zziii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku menee töihin puoli tuntia liian aikaisin? En ole ikinä tajunnut tätä.

Haluan olla paikalla ajoissa, enkä myöhässä, ja voi vielä käydä töräyttää tortun pönttöö jos mahassa sekoilee.

Jos tuut aina myöhässä ja meet sit vielä veskiin, niin vieläkö pomo tykkää?

Itse olen paikalla oikeaan aikaan. Ei kiinnosta roikkua työpaikalla ilmaiseksi yhtään ylimääräistä minuuttia.

Vierailija
25/29 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esimiehen kanssa tehty työsopimus, jossa on sovittu, että työmatkani toinen suunta menee omaan piikkiin, toiseen suuntaan saan käyttää työaikaa. Lähden aamulla kotoa töihin, kun työaika alkaa ja vastaavasti töistä kotiin, kun työaika päättyy. Joku saattaa luulla, että myöhästelen.

Vierailija
26/29 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on sopinut pomon kanssa asian. Tai jos teillä liukuva työaika niin silloinhan tuo on ok sopimattakin.

Mitä te itse menette jo 6.30 töihin jos työt alkaa 7.00?

Vierailija
27/29 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole työntekoa, potkut.

Vierailija
28/29 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tämmösen kroonisen myöhästelijän. Aina myöhässä ja selityksiä riittää. Koskaan ei ole oma syy.

On muutenkin todella laiska töissään. Istuu kassalla kännykkää selailemassa. Ihmetyttää, miten ei oo saanu vielä potkuja.

Vierailija
29/29 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on selvästi liian arka eikä uskalla puuttua. Tämä myöhästelijä on tajunnut sen ja pitää myöhästelyä nyt automaattisena oikeutenaan. Pomon saamattomuuden syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi