Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hain ammattikorkeakouluun..

Vierailija
26.03.2015 |

Milloin saan tietää pääsenkö/en pääse pääsykokeisiin? Kirjat maksaa parisataa euroa enkä viitsi hankkia jollen pääsekään pääsykokeisiin. Keskiarvoni todistuksessa jolla hain, on keskiluokkaa. Pääsykoe kesällä.

Kyseessä Sairaanhoitajaopinnot Metropoliassa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa olla noista osa. Voin kattoo ku pääsen varastolle asti :) ja ne ois siis helsingissä

Vierailija
22/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]

Itse opiselen Metropoliassa sairaanhoitajaksi, pääsykoekirjat ovat olleet vuosia samat. Kannattaa varailla hyvissä ajoin kirjastosta niin ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi, tosin tuo afy tulee tarpeeseen myöhemminkin joten se on ihan hyvä hankinta. Tsemppiä pääsykokeisiin!

[/quote]

Päätin vasta pari vkoa sitten hakea, joten en siksi ole tajunnut varailla kirjastosta :( Eikä siis omaksi ostaminen haittaa jos pääsäreihin pääsee, tiedän että noista on varmasti hyötyä opiskelussa :)

Kerro hei vähän vinkkejä pääsykokeisiin? Ja siis siihenkin että milloin se tieto pääsykokeisiin pääsemisestä tulI esim sulle?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:18"]

Mulla saattaa olla noista osa. Voin kattoo ku pääsen varastolle asti :) ja ne ois siis helsingissä

[/quote]

Oooh!! Ostaisin ne sulta :) laita meiliä mulle suoraan harkosuv@gmail.com jos sinulla ne ois!

AP

Vierailija
24/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:00"] Käy kurkkaamassa kirjastossa, niin ei tarvitse itse ostaa. Jos ei kaupunginkirjastosta löydy niin yliopiston-/ammattikorkeakoulunkirjastossa todennäköisesti on jos ovat alan keskeisiä kirjoja. Noihin laitoksiin saa ihan ulkopuolinenkin kirjastokortin, ei tarvitse olla opiskelija. [/quote] Tsekkasin jo ja jonoon pääsin noihin kirjoihin :( Olisi vaan kiva tietää että pääsee kokeisiin ennen kuin sijoitan noihin kirjoihin. Käytettynä ei pahemmin ole myytävänä ja jos onkin niin joistain nettikaupoista saa uudet halvemmalla kuin mitä käytetyistä pyydetään.   AP [/quote] Korkeamman asteen opinnoissa ei oikestaan mitään kirjoja osteta itse vaan kaikki tulee kirjastosta, voisi äkkiä muuten upota tuhansia euroja vuodessa, eli siihen on ihan hyvä totutella ettei kaikkea tarvitse ostaa omaksi. Jos välttämättä haluat sijoittaa ja ostaa, niin miksi et näin alkuun lue noita kirjaston kun ilmaiseksi saat ja jos kutsu pääsykokeisiin ostat vasta sitten omaksi? [/quote] Koska noihin kirjoihin on yli 100 ihmisen jonot. Ilman muuta ottaisin kirjastosta jos voisin!   AP [/quote] Okei, et maininnut jonojen pituudesta niin vaikea arvioida sen perusteella :) katsoitko vaan kaupunginkirjastosta? Yliopistoille tms ostetaan yleensä useampi kappale ja esim Tugun Yliopistossa on tälläkin hetkellä kaksi noita "Ihminen, fysiologia ja anatomia" -kirjoja heti vapaana.

[/quote]

Hei tuo etiikka hoitotyössä löytyisi täältä Helsingistä yliopiston kirjastosta!!Pitää pikaisesti saada sinne hankittua kirjastokortti.. Tuota toista ei sieltä sitten löytynytkään :(

AP
[/quote]

Onhan tuolla HYn kirjastossa tota ihmisen fysiologiakirjaakin: https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?v1=3&ti=1,3&SC=Title&SA=Ihminen%20%3A%20fysiologia%20ja%20anatomia%20%2F&PID=sLcdl-jq3gNT3RxZZFC9JmYFBDLpzAB&SEQ=20150326131648&SID=2

Yksi henkilö lainausjonossa parhaimmillaan.

Vierailija
25/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itse asiassa tuo Etiikka hoitotyössä- kirja turhana itellä, sain sen ite kaverilta kouluun hakiessa ja nyt valmistuessa sillä ei kauheasti ole virkaa. Voit saada sen jos haluat? Näyttäis olevan vuodelta 2004, onko liian vanha?

17

Vierailija
26/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen opiskele sairaanhoitaajaksi! On näitä mukakorkeakouluja, joista valmistut luomaan paskaa. Ja kaupan päälle saat vielä tasaista tahtia turpaas töissä.

Vierailija
27/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:22"]

Mulla on itse asiassa tuo Etiikka hoitotyössä- kirja turhana itellä, sain sen ite kaverilta kouluun hakiessa ja nyt valmistuessa sillä ei kauheasti ole virkaa. Voit saada sen jos haluat? Näyttäis olevan vuodelta 2004, onko liian vanha?

17

[/quote]

Ei oo, kaikki painokset käy! Jos siitä luovut niin ilman muuta voin sulle siitä maksaakin :) Laita mulle meiliä vaikka, niin voidaan sopia asiasta :) harkosuv@gmail.com

AP

Vierailija
28/28 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin tästäkin palstasta jotain hyötyä jos tuo ap saisi tätä kautta ittelleen pääsykoekirjan. vaikka onhan tässäkin ketjussa noita idioottikommentoijia, kuten se suomi24:lle linkittävä hullu ja tuo jonka mielestä ei hoitsuks kannata opiskella