Eksoten henkilöstö sai joululahjaksi yhden joulutortun. Pane paremmaksi! Mitä te saitte töistä?
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Tai tarjosi työnantaja jouluaterian mutta vastapainoksi en saanut siltä päivältä ateriaetua, menetin vajaa neljä euroa. Eli maksoin sen verran työantajan "ilmaisesta" joululounaasta.
t. varhaiskasvatuksen lastenhoitaja
Eikös johtaja voi ilmoittaa palkkoihin tosta, että sitä ei peritä? Mun mielestä meillä näin.
Vuosien varrella on tullut kaikenlaista saatua, paras on ehkä ollut pehmeä torkkuhuopa.
Viime vuonna saimme juuston.
Joo. Juuston. Pomo jakoi kaikkien pöydille n50g klöntin juustoa (erillispakattuja sentään)
Hieman äimistelyä aiheutti, kunnes läheisessä supermarketissa sitten näkyi juustolajitelma - 30% jossa sattumalta samat juustot (pari isompaa palaa jäänyt varmaan pomolle).
Tänä vuonna toi ison pahvilaatikon ja kehui että jakakaa keskenänne, ja työpaikan iilimadot kehuivat kuorossa kuinka iiiihanaa.
Laatikossa oli paikallisen cittarin henkareita joita voi parkkihallin ovelta kerätä ilmaiseksi isosta pahvisäiliöstä.
Arvostettu olo ❤️
Vierailija kirjoitti:
Näin hoitajana olisin tyytyväinen ettei jo valmiiksi talousvaikeuksissa oleva työnantaja tuhlaisi rahojaan työntekijöiden joululahjoihin. En haluaisi edes torttua. Saan kyllä ostettua ne itsekin.
Kyllähän työnantaja saa yrityksen lahjat ym laitettua verotukseen.
Vierailija kirjoitti:
En muutoin välitä lahjoista niin, mutta jos sitä joulutorttua tai joulupiparia tai konvehtia mainostetaan nimenomaan joululahjana henkilöstölle eikä ole kysymys mistään työpaikan kahvitarjoiluista, niin onhan siinä vähän vittuilun makua. "1 per henkilö"? Olisi näissä tapauksissa parempi, jos ei saisi mitään.
Hyvin sanottu. Joulukahvit on eri juttu kun se, että joku hikinen pipari nostetaan firman papereissa "joululahjaksi".
Vapaapäivä,  100 e bonus ja e- passirahaa.
Ihan kai Ok näinkin, aiemmin tullut bonusta enemmän. Varhaiskasvatus
Vierailija kirjoitti:
Joo. Juuston. Pomo jakoi kaikkien pöydille n50g klöntin juustoa (erillispakattuja sentään)
Hieman äimistelyä aiheutti, kunnes läheisessä supermarketissa sitten näkyi juustolajitelma - 30% jossa sattumalta samat juustot (pari isompaa palaa jäänyt varmaan pomolle).Tänä vuonna toi ison pahvilaatikon ja kehui että jakakaa keskenänne, ja työpaikan iilimadot kehuivat kuorossa kuinka iiiihanaa.
Laatikossa oli paikallisen cittarin henkareita joita voi parkkihallin ovelta kerätä ilmaiseksi isosta pahvisäiliöstä.
Arvostettu olo ❤️
Nuo henkarit... voi jessus. Ei voi ymmärtää joidenkin järjenjuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin varmaan joulutortun seinään.
Ai miksi? Kahvitunnille tuodaan joulutorttuja kahvin kanssa nautittavaksi. Sinä otat yhden tortun ja heität seinään? No, omapa on torttusi. Minulle ainakin kelpaa ihan syödä oma.
Mielenosoituksellisista syistä.
Haha :D
Oletko aikuinen? 
Lämmintä kättä. Kuten joka päivä.
t: yksinyrittäjä ja etätyöläinen
Mies sai Fazerin sinistä. Mä en saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hieman äimistelyä aiheutti, kunnes läheisessä supermarketissa sitten näkyi juustolajitelma - 30% jossa sattumalta samat juustot (pari isompaa palaa jäänyt varmaan pomolle).Tänä vuonna toi ison pahvilaatikon ja kehui että jakakaa keskenänne, ja työpaikan iilimadot kehuivat kuorossa kuinka iiiihanaa.
Arvostettu olo ❤️
Anteeksi kuinka?
Etäglögit Teamsin kautta.
Glögi piti ostaa itse.
Olankohautuksen ja tiuskimista, ei edes hyvää joulua toivotettu. Ei ole ikävä
Joululounas työpaikkaruokalassa, tosin tänäkin vuonna se peruttiin, joten ei saada mitään.
Vierailija kirjoitti:
Emme mitään. Työpaikka ei anna mitään. Olen opettaja. Jos saamme oppilailta lahjoja, tulee meidän antaa ne koululle. Ihan siis vaikka yksi ruusu pitää antaa koululle. Emme saa ottaa vastaan laisinkaan lahjoja. Tämä on yleinen politiikka jo monessa koulussa.
tätä jäin miettiin voiko olla totta ja jos on niin miksi vanhemmille ei kerrota. Joka vuosi saa keksimällä keksiä opelle ja luokka avustajalle jotain pientä kivaa. olen kyllä ollut siinä käsityksessä että heille ne menevät.
Työpaikalta kylmälaukun, omalta esimieheltä 3 pv vapaata :)
Saatiin 60 euron lahjakortti. Sai itse valita usean liikkeen väliltä mistä sen ottaa.
Olen ollut 6 joulua kuntasektorilla töissä. Olen saanut yhden sukaalevyn, yhden heijastimen ja yhden lounarin joululahjaksi.
Kerran olen myös saanut illallisen työpaikalla, eräänlaiset sivistyneet pikkujoulut. Tänä vuonna sain pienen joulurahan. Hyvin maltillisen. Olen parina vuonna saanut kivan tulospalkkion, mikä ei siis makseta jouluna mutta sitä ei ole nyt näkynyt niin tää jouluraha on aika nimellinen....
Firman t-paidan koossa XXL. Olen kokoa M. No ihan hyvä siivouspaita siitä tulee. Voi vaikka vessan lattian pyyhkiä sillä.
Ilmainen joululounas (perunat, lihakastike, porkkanalaatikko, limppu), joka tosin syötiin täydessä päiväkodin ruokalassa lasten kanssa.