Peukutusketju: mitä teit häihisi liittyen eri tavalla kuin monet muut?
Peukku ylös = sama juttu, tein näin itsekin. Peukku alas = en tehnyt näin itse. Yksi asia per viesti. Ap aloittaa:
En todellakaan halunnut kesähäitä, menimme naimisiin talvella.
Ap
Kommentit (23)
menin naimisiin kirkossa (kirkkohäät nykyään alle 50 % valinta)
En ostanut mitään kallista hääpukua. Sukulaiseni teki minulle hääpuvun.
Kutsuin vain lähimmistä lähimmät ihmiset ja häissämme oli alle 10 vierasta.
Ostin käytetyn hääpuvun, joka korjattiin minun mitoille sopivaksi.
Lasketaanko etten viettänyt koskaan polttareita?
(Ei olisi ollut ketään, joka olisi olisi järjestänyt)
en kertonut häistä etukäteen. vain muutamat häissä olleet tiesivät etukäteen, että menemme naimisiin. en kertonut kihlautumisestakaan muille, häät tulivat yllätyksenä.
Olin häissä tukevasti raskaana vikalla kolmanneksella :D
Emme koskaan saaneet otettua virallisia hääkuvia. Mietin jälkikäteen, pitäisikö ottaa jotkut vuosipäiväkuvat.
häissämme ei ollut alkoholitarjoilua. pienet häät ja kenellekään juhlijoista asia ei ollut tärkeä.
olen mennyt kahdesti naimisiin ja häät ovat olleet keskenään aivan erilaiset
Emme ole vieläkään ehtineet lähteä häämatkalle. Voipi koronan takia olla, ettei ihan hetkeen olla lähdössäkään. :D
En hankkinut juhlapäiväksi kaikkea turhaa krääsää. Koristeena juhlapaikalla oli kynttilöitä.
En askarrellut häihimme yhtään mitään.
Omat häät oli huonosti organisoidut, kiusalliset, kotikutoiset ja nuhjuiset. Olo oli kiusaantunut enkä edes jutellut kaikkien häävieraiden kanssa. Hävettää vieläkin, toivottavasti kukaan ei muista näitä typeriä juhlia.
En kutsunut häihini sukulaisia vanhempiani ja kummejani lukuunottamatta, ystäviä kyllä oli vieraana paljon. Mielummin juhlimme läheisten ihmisten kanssa, joiden kanssa viihdymme ja vietämme aikaa kuin ”pakolla” kutsuttujen sukulaisten.
Minua ei saatettu "alttarille" vaan kävelimme miehen kanssa yhdessä vihkijän eteen.
Avioiduimme ja juhlimme häät heti alle 2 kk kosinnasta ja kihlautumisesta, jotka ainakin meille olivat vain lupaus avioliitosta.
Häät järjestettiin niin, että vain meidän molempien vanhemmat oli todistamassa ja hääjuhlaa vietettiin myös näin pienellä porukalla. Ihana, kun ei tarvinnut järjestää isoja häitä!