Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas alkaa kotona istuminen omikronin myötä

Vierailija
16.12.2021 |

Takaisin kevääseen -20... En ole käynyt missään moneen päivään. Kotona työt, liikunta ja sosiaalinen elämä somen välityksellä. Nallea en ole vielä laittanut ikkunaan. Mites muut pk-seutulaiset?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omicron on lievä flunssa, koronan loppu. Jos tahdot jatkaa hysteriaasi, ole hyvä vaan. Älä vaan herran tähden odota meiltä muilta samaa. Me kaikki kun ei jaeta yhteista psykoosia.

ja yksi idoleitasi on Kärkkiksen juksuboy ja postin poika ?

Vierailija
22/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole missään vaiheessa vain istunut kotona enkä aio jatkossakaan.

-rokottamaton-

Pandemian myötä on tullut selväksi, että ihmisiä on kahdenlaisia; niitä jotka ajattelevat muita ja sitten niitä, jotka pelkkää omaa napaansa. 

Rokotehan otetaan vain itseään varten? Joten siinähän nimenomaan ajatellaan omaa napaa? Ei rokote estä tartuttamista muita.

Tuollahan nuo passilliset rokotetut ovat aiheuttaneet massoittain altistumistilanteita ravintoloissa ja baareissa, pääasia että itse pääsee viihtymään ja syömään ja juomaan, mitä sitä muista tarvitsisi välittää.

Haista nyt ruma sana. Rokotteet ovat kiistatta pelastaneet tuhansia ihmisiä Suomessa. Ja eihän se sinun rokottamattomuus tuo edes sitä vähäisintäkään suojaa ei itsellesi eikä muille. Kaiken lisäksi tauti on rokotekieltäytyjien ja koronadenilaistien mukaan täysin vaaraton flunssa joten miksemme me muut voida sitten edes hieman yrittää nauttia elämästä jos se on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpihullun hysteerikon Krista Kiurun voisin laittaa vaikka lepositeissä jonnekin pehmustettuun huoneeseen vähän rauhoittumaan, muutama nappi Leponexiä vielä nassuun ja se on siinä. Itse olen kaksi kertaa rokotettu, kolmatta en ota ja menen vaikka baariin juomaan pilkkuun asti. Todella kyllästynyt teihin hysteerikkoihin. Todella kyllästynyt.

Vierailija
24/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan vanhan harrastuksen. Ajelen illat ja yöt pillurallia. Eipähän seinät kaadu päälle. Jätän vielä puhelimen kotiin niin ei netti vaivaa.

Vierailija
25/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen elänyt kesästä 2020 alkaen.

Vierailija
26/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti olen elänyt kesästä 2020 alkaen.

Mitä tuo normaalielämisesi tarkoittaa ? 

Vierailija
27/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole missään vaiheessa vain istunut kotona enkä aio jatkossakaan.

-rokottamaton-

Pandemian myötä on tullut selväksi, että ihmisiä on kahdenlaisia; niitä jotka ajattelevat muita ja sitten niitä, jotka pelkkää omaa napaansa. 

Tässä maailmassa jokaisen on ensisijaisesti ajateltava itseään. Ei tänne ole muita tultu mielistelemään.

Vierailija
28/28 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK - ei voi muuta enää tähän todeta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän