Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, että olenko hänen mielestään

Vierailija
26.03.2015 |

yhtä kaunis kuin tavatessamme. Kuulemma olen vain kaunistunut.
Ei kuulemma haittaa sekään, kun olen lihonut kymmenen kiloa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:05"]Uskokaa jo kantturat. Rakkautta on olemassa. Ei kaikki miehet ole joka pillun perään ja varsinkaan teinien. Mitä yhteistä olisi. Pitää olla mistä ottaa kiinni. Luut on rumia. Mies.
[/quote]
luut on 100 kertaa kauniimpia kuin ihra. Kädestäkin voi ottaa kiinni. Luut ei paljoa paina, lihas ja läski on eri asia. Aito mies.

Vierailija
22/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:21"]Mun mielestä moni kaunistuu vanhetessaan, tai ainakin tulee seksikkäämmäksi. Tuskin kukaan siinä mielessä voi ihannoida lapsen kasvoista nuorta tyttöä. Siinä mielessä uskon että pitää paikkaansa miestenkin mielestä. [/quote] Kyllä on teinipimppi maistunut monelle ukkomiehelle. :'D

[/quote]Hmm... Mitä nelikymppinen mies saa irti teinitytön pimpistä jos paketissa ei muuta mukana tulekaan? :-D Yksi nauraa hihittelevä epävarma ihan kaikesta oleva pissis vastaan nelikymppinen itsevarma ja aikuinen nainen - kumpi voittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:21"]Mun mielestä moni kaunistuu vanhetessaan, tai ainakin tulee seksikkäämmäksi. Tuskin kukaan siinä mielessä voi ihannoida lapsen kasvoista nuorta tyttöä. Siinä mielessä uskon että pitää paikkaansa miestenkin mielestä. [/quote] Kyllä on teinipimppi maistunut monelle ukkomiehelle. :'D

[/quote]

Voi vittu mitä idiootteja täällä oikeasti on !  Luuletteko te ihan oikeesti, että kaikille miehille joku teinien värkki on kaikki kaikessa ? Ja joku  nainen varmaan tämänkin tekstin takana. Olisi ihan mukava tietää mielenkiinnosta, että minkä ikänen älypää olet ? Onks sun elämä yhtä pillua ???

Vierailija
24/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:03"]Läski ja ruma taidat olla? Toivottavasti olet edes rikas tai täydellistä seuraa. Kannattaa vaan antaa miehelle lupa käydä muualla tyydyttämässä halunsa
[/quote]
Todennäköisesti kuitenkin kauniimpi kuin tuollainen ilkimys :)

Vierailija
25/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaus mielestäsi jotenkin väärä, vai mitä haet aloituksellasi?

Vierailija
26/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:35"]Onko vastaus mielestäsi jotenkin väärä, vai mitä haet aloituksellasi?
[/quote]
Tuli hyvä mieli :) saa kai sitä iloisia asioita jakaa?

Vierailija
27/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:20"]

[/quote]Hmm... Mitä nelikymppinen mies saa irti teinitytön pimpistä jos paketissa ei muuta mukana tulekaan? :-D Yksi nauraa hihittelevä epävarma ihan kaikesta oleva pissis vastaan nelikymppinen itsevarma ja aikuinen nainen - kumpi voittaa?

[/quote]

Ei varmaan paljoa mitään, mutta ihan OT, ukkomies voi olla myös 19v ja saattaa teinipimpero maistua hyvinkin, kaikki ukkomiehet eivät ole nelikymppisiä...

Vierailija
28/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:03"]Läski ja ruma taidat olla? Toivottavasti olet edes rikas tai täydellistä seuraa. Kannattaa vaan antaa miehelle lupa käydä muualla tyydyttämässä halunsa
[/quote]
[/quote]
ei pidä paikkaansa :) minulla ei ole tullut 10 kiloa ylimääräistä miehen kanssa ollessani, muutakuin hetkellisesti raskauden aikoina. Edelleen kaunis :) muidenkin kuin mieheni mielestä

Vierailija
29/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:03"]Läski ja ruma taidat olla? Toivottavasti olet edes rikas tai täydellistä seuraa. Kannattaa vaan antaa miehelle lupa käydä muualla tyydyttämässä halunsa
[/quote]
[/quote]
ei pidä paikkaansa :) minulla ei ole tullut 10 kiloa ylimääräistä miehen kanssa ollessani, muutakuin hetkellisesti raskauden aikoina. Edelleen kaunis :) muidenkin kuin mieheni mielestä
[/quote]
No voi hitsi. Mäkin oon monen mielestä kaunis, vaikka painoa on tullut lisää. Kaiken lisäksi olen mukava, enkä ilkeile kellekään. :)

Vierailija
30/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:21"]Mun mielestä moni kaunistuu vanhetessaan, tai ainakin tulee seksikkäämmäksi. Tuskin kukaan siinä mielessä voi ihannoida lapsen kasvoista nuorta tyttöä. Siinä mielessä uskon että pitää paikkaansa miestenkin mielestä. [/quote] Kyllä on teinipimppi maistunut monelle ukkomiehelle. :'D [/quote] Muttei kannolliselle miehelle, joka on sinut itsensä ja oman vanhenemisen kanssa

[/quote]

Eipä nyt sekoiteta kunnollisuutta ja biologisia viettejä. Voisihan minäkin sanoa, että kunnollista naista ei haittaa, jos mies on häntä lyhyempi, mutta ettehän te siitä tykkää.

Vierailija
31/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:21"]Mun mielestä moni kaunistuu vanhetessaan, tai ainakin tulee seksikkäämmäksi. Tuskin kukaan siinä mielessä voi ihannoida lapsen kasvoista nuorta tyttöä. Siinä mielessä uskon että pitää paikkaansa miestenkin mielestä. [/quote] Kyllä on teinipimppi maistunut monelle ukkomiehelle. :'D [/quote] Muttei kannolliselle miehelle, joka on sinut itsensä ja oman vanhenemisen kanssa [/quote] Kaikille miehille. [/quote] Höpö höpö. Seksi on parempaa aikuisen naisen kanssa. Joka on seksuaalisesti sinut itsensä kanssa. Teineistä kiinnostuu vain epävarma mies

[/quote]

Älkää nyt naiset lähtekö miesten puolesta puhumaan. Kovin noloa toi touhu.

Vierailija
32/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:05"]

Uskokaa jo kantturat. Rakkautta on olemassa. Ei kaikki miehet ole joka pillun perään ja varsinkaan teinien. Mitä yhteistä olisi. Pitää olla mistä ottaa kiinni. Luut on rumia. Mies.

[/quote]

Kyllä tervettä miestä nuori nainen kiinnostaa, mutta ei se tarkoita etteikö vanhassa olisi usein vara parempi, niin sanotusti.

Vierailija
33/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:20"]

[/quote]

Jos on noiden väliltä pakko valita, niin en tiedä... itse ottaisin kolkytvuotiaan, kypsän ja elämäniloisen naisen. Keski-ikäiset naiset ei kiinnosta, sori.

Mies 42

Vierailija
34/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:21"]Mun mielestä moni kaunistuu vanhetessaan, tai ainakin tulee seksikkäämmäksi. Tuskin kukaan siinä mielessä voi ihannoida lapsen kasvoista nuorta tyttöä. Siinä mielessä uskon että pitää paikkaansa miestenkin mielestä. [/quote] Kyllä on teinipimppi maistunut monelle ukkomiehelle. :'D [/quote] Muttei kannolliselle miehelle, joka on sinut itsensä ja oman vanhenemisen kanssa

[/quote]

Eipä nyt sekoiteta kunnollisuutta ja biologisia viettejä. Voisihan minäkin sanoa, että kunnollista naista ei haittaa, jos mies on häntä lyhyempi, mutta ettehän te siitä tykkää.

[/quote]

Naisia häiritsee pinnallisuus kovasti, siis silloin kun se tulee miesten puolelta.

Vierailija
35/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just puhuin miehelle eilen, että haluaisin itselleni sellaisen juoksijan vartalon, ei mallilaiha mut ei mikään bodari.
Tuntu et suuttuu mulle ja haukku kaikki naisjuoksijat ällöttäviksi yms...ja tarkoitan siis ihan kilpatason juoksijoita, en lenkkeilijöitä :D

Vierailija
36/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:17"]

Onhan valehtelukin tossa tilanteesa parempi, oikeastion olemassa miehiä jotka ei kauniita sanoja sano, töksäyttää vaan asiat ja ei välitä jos loukkaa.

[/quote]

Näitä tuntuu olevan Av-mammojen miehissä aika paljon. Pöyristyttävää, että naiset alistuvat kuuntelemaan ulkonäköön kohdistuvia loukkauksia omassa parisuhteessaan. Itse olen kerran törmännyt tuollaiseen urpoon, joka kehtasi arvostella ulkonäköäni ja sai kyllä kenkää saman tien.

Vierailija
37/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:03"]Läski ja ruma taidat olla? Toivottavasti olet edes rikas tai täydellistä seuraa. Kannattaa vaan antaa miehelle lupa käydä muualla tyydyttämässä halunsa [/quote] Todennäköisesti kuitenkin kauniimpi kuin tuollainen ilkimys :) [/quote] ei pidä paikkaansa :) minulla ei ole tullut 10 kiloa ylimääräistä miehen kanssa ollessani, muutakuin hetkellisesti raskauden aikoina. Edelleen kaunis :) muidenkin kuin mieheni mielestä

[/quote]

Epävarmuus löyhkää tänne asti...

Vierailija
38/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:12"]

yhtä kaunis kuin tavatessamme. Kuulemma olen vain kaunistunut. Ei kuulemma haittaa sekään, kun olen lihonut kymmenen kiloa.

[/quote]

Noinhan se menee kun oikeasti tykkää jostakusta. Se vaan muuttuu paremmaksi, ihanammaksi, kauniimmaksi ajan kuluessa. :)

Vierailija
39/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:12"]

yhtä kaunis kuin tavatessamme. Kuulemma olen vain kaunistunut. Ei kuulemma haittaa sekään, kun olen lihonut kymmenen kiloa.

[/quote]

Noinhan se menee kun oikeasti tykkää jostakusta. Se vaan muuttuu paremmaksi, ihanammaksi, kauniimmaksi ajan kuluessa. :)

[/quote]

Varmasti näin. Mutta jos keski-ikäinen mies joutuu sinkuksi tahtoen tai tahtomattaan, niin kyllä siinä usein enemmän pää kääntyy niiden nuorten naisten suuntaan ja tämä on luonnollista ja täysin okei. Jos jotain keski-ikäistä naista tämä asia kovasti häiritsee, niin kannattaa muistaa että te naiset olette kovasti kiinnostuneet miehen pituudesta, leuan koosta, hiusten pituudesta (hyi kalju!) ym. ominaisuuksista, joille mies ei mitään voi. Siihen voidaan tietysti lisätä monta ominaisuutta, joihin miehen on vaikeaa tai aika kohtuutonta vaikuttaa (esim. pitäisikö ahkeran työmiehen hankkia akateeminen tutkinto kelvatakseen akateemisille naisille?).

On se niin kauhean väärin jos nainen ei enää jokaiselle miehelle kelpaa ikänsä puolesta. Hyi, sikamiehet.

Vierailija
40/41 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:03"]Läski ja ruma taidat olla? Toivottavasti olet edes rikas tai täydellistä seuraa. Kannattaa vaan antaa miehelle lupa käydä muualla tyydyttämässä halunsa
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Onko se sitten sulta pois, jos sp on miehensä mielestä kaunis? Eikä 10 kg vielä kenestäkään läskiä tee. Taidat olla joku ulkonäkökeskeinen narttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme