Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Jos saisitte muokata ulkonäkönne miksi tahansa...

Vierailija
26.03.2015 |

Lyhyt vai pitkä tukka? Väri?
Silmien väri?
Ihonväri?
Paino?
Pituus?
Kuppikoko?
Jalankoko?
Itse ottaisin nämä: ruskeat silmät, latinoiho, pitkät, paksut tummat hiukset, 50kg, 175cm, joku B-C, 38

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi osa haluaa olla isojalkaisia, eli joku 39-40. Ruma piirre minusta naisessa.

37-38 on ihan ok.

Vierailija
22/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi iho, nykyinen kuivuu helposti ja on täynnä epäpuhtauksia.

Vähemmän noita ylimääräisiä karvoja. On mukavaa, että hiukset on paksut ja hyvät, mutta kun ne kaikki muutkin karvat sitten on paksuja ja nopeasti kasvavia niin ehh... Eilen huomasin vielä bonuksena, että huulen yläpuolella kaksi tummaa karvaa. Alkaa vissiin viikset kasvaa. Prkl.

T: N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:21"]Mä en ymmärrä miksi osa haluaa olla isojalkaisia, eli joku 39-40. Ruma piirre minusta naisessa.

37-38 on ihan ok.
[/quote]
37 näyttäisi pitkässä varressa vammaiselta.

Vierailija
24/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät, latinoiho, keskiruskeat hiukset, pottunokan tilalla siro nenä, hyvä iho ja suorat hampaat. Pituuden, painon ja kengänkoon pitäisin ennallaan, niihin olen tyytyväinen.

Vierailija
25/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti sanoen: muuttaisin kaikki naiselliset piirteeni miehisiksi, ja myös penis olisi kiva.

Vierailija
26/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla pidempi, painoa saisi olla n. 10-15kg vähemmän, kasvot voisi olla kapeat ja nenän muokkasin myös. Kauniit sääret olisi myös ihanat. Eli ne kaikki mistä en itsessäni tykkää.
Terveisin. 164/64 ruma pyöreäkasvoinen

Vierailija
27/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin samanlaisen kropan kuin Eva Longorialla. Naisellinen ja siro.

Mun kroppa on sellainen, että vaikka olisin kuin hoikka, en ole siro. Jalat on semmoiset töppöjalat, pohkeet on heti kunnon emännän pohkeet ja polvet paksut. Ja reidet ja takamus on aina kokoa liian isot. Jos laihdun, laihdun yläkropasta (ja tisseistä) ja sitten ylä- ja alakroppa on eri paria.

Vierailija
28/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ja selluliitit pois Atooppinen iho pois ja ihosta tasaisen värinen. Hiuksista paksummat. Nuo parannukset ois ihan jees :)

Vierailija
29/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin terveenä ja nättinä. En sairastuisi syöpään.

Kortisonin vuoksi olen lihonut valtavasti, turvonnut kasvoista ja olen hyvin heikossa kunnossa. En jaksa liikkua, kuten aiemmin. Vaaleat pitkät hiukseni lähtivät ja tilalle kasvoi kihara tumma "mummotukka". En saa nukuttua kunnolla, joten minulla on mustat silmänaluset. Silmäni kuivuvat niin pahasti, että joudun tiputtamaan silmätippoja 20 kertaa päivässä. 

Pahinta on, kun lapset ja nuoret tuijottavat minua ja hihittävät kaamealle ulkonäölleni. Toivoisin, että lapset kasvatettaisiin paremmin - ja/tai näyttäisin jälleen normaalilta.

Vierailija
30/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vai pitkä tukka? Pitkä
Väri?     Turkoosi
Silmien väri? Nykyinen keltavihreäharmaa ok
Ihonväri? Aavistuksen tummempi (nyt sävyä A4 ja vaaleimmatkin meikkivoiteet liian tummia)
Paino/pituus? En osaa sakaalata. Olisin mielusti pidempi parilla sentillä, mutta se sääriin kiitos. Nyt 176/60 eikä vaatteita meinaa löytyä, kun vaihtoehdot on caprit ja napapaidat tai muumimörkökaavut, eli kyseessä kaksiteräinen miekka.
Kuppikoko? Tyytyväinen 65DD, en muuttaisi, mutta standardimpi kelpaisi niin olisi enemmän valinnanvaraa alusvaatehyllyillä.
Jalankoko? 39 kiitos. Nyt aasian halpalafkakengät jäävät saamatta, kun eivät suostu uskomaan, että 41&42 kokoisia kanootteja tarvisi joku.

Vierailija
31/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät silmät, tummanruskea tukka, nenä saisi olla yhä vähän pysty mutta kapeampi ja pienempisieraimisempi, paino on hyvä mutta pituus voisi olla 170cm, kengänkoko 38 ja ja kuppikoko C. niin ja haluisin myös hammaskaluston ilman pahaa ylipurentaa sekä valkoisempana, kiitos!

Vierailija
32/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä nahka (rinnoissa, vatsassa ja käsivarsissa) sileäksi ja kimmoisaksi. Jalkoja voisin muokata niin että olisivat kapeammat ja jalkapöydästä hieman matalammat. Minulla on lättäjalat. Ei mitään toivoakaan löytyy söpöjä ja siroja kenkiä näihin räpylöihin. Muuten on hyvä.

Vierailija
33/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin punertavan ruskeat pitkät, paksut, suorat hiukset ja kirkkaanvihreät silmät, vähän ruskettuneen ihon, pituus saisi olla 165cm ja paino 55-60kg (enkä lihoisi vaikka herkuttelisin kuinka!), kapea vyötärö, isohkot terhakat, kauniin pyöreät rinnat, muutenkin haluaisin olla siro, myös sirot kasvonpiirteet, kengänkoko 38.

Vierailija
34/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:16"]

Jalkoja voisin muokata niin että olisivat kapeammat ja jalkapöydästä hieman matalammat. Minulla on lättäjalat.

[/quote] Nyt en tajua. Lättäjalassahan juuri jalkapöydän sisäkaari on laskeutunut niin, että koko jalkapohja koskettaa maata. Jos jalkapöytäsi olisi vielä matalampi, lättäjalkaisuutesi vain pahenisi!

Vierailija
35/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, etten koskaan olisi ollutkaan lihava, vaan edelleen siinä kuosissa, missä parikymppisenä olin. Tämä riittäisi, kaikki muu on ihan ok.

Vierailija
36/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:16"]

Jalkoja voisin muokata niin että olisivat kapeammat ja jalkapöydästä hieman matalammat. Minulla on lättäjalat.

[/quote] Nyt en tajua. Lättäjalassahan juuri jalkapöydän sisäkaari on laskeutunut niin, että koko jalkapohja koskettaa maata. Jos jalkapöytäsi olisi vielä matalampi, lättäjalkaisuutesi vain pahenisi!

[/quote]

Jalkapöytä on se jalan yläpuoli? Se on lättäjalan lisäksi korkea. Eli jalka on joka leveä ja korkea mutta kuitenkin lyhyt. 

Vierailija
37/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:15"]

Lyhyt vai pitkä tukka? Väri? Silmien väri? Ihonväri? Paino? Pituus? Kuppikoko? Jalankoko? ******************** Itse ottaisin nämä: ruskeat silmät, latinoiho, pitkät, paksut tummat hiukset, 50kg, 175cm, joku B-C, 38

[/quote]

Pitkät, vahvat, hyväkuntoiset, kiiltävät, aidot blondit.

Kirkkaan sininen

päivettynyt

50kg

oma pituuteni eli 167

kuppikokoni on joku 70E-F vois olla vaikka 60g

oma jalankokoni 36

Vierailija
38/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:15"]Lyhyt vai pitkä tukka? Väri?
Silmien väri?
Ihonväri?
Paino?
Pituus?
Kuppikoko?
Jalankoko?
Itse ottaisin nämä: ruskeat silmät, latinoiho, pitkät, paksut tummat hiukset, 50kg, 175cm, joku B-C, 38
[/quote]
Olen 5/7 tästä :D ruskeat silmät, pitkä tumma tukka, 50kg, 175cm ja Kengän koko 38 :)

Vierailija
39/40 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kireän pimpin

Vierailija
40/40 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:31"]Pysyisin terveenä ja nättinä. En sairastuisi syöpään.

Kortisonin vuoksi olen lihonut valtavasti, turvonnut kasvoista ja olen hyvin heikossa kunnossa. En jaksa liikkua, kuten aiemmin. Vaaleat pitkät hiukseni lähtivät ja tilalle kasvoi kihara tumma "mummotukka". En saa nukuttua kunnolla, joten minulla on mustat silmänaluset. Silmäni kuivuvat niin pahasti, että joudun tiputtamaan silmätippoja 20 kertaa päivässä. 

Pahinta on, kun lapset ja nuoret tuijottavat minua ja hihittävät kaamealle ulkonäölleni. Toivoisin, että lapset kasvatettaisiin paremmin - ja/tai näyttäisin jälleen normaalilta.
[/quote]
Voimia :(!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä