Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varhaiskasvatuksen lähihoitaja voi olla työttömänä Helsingissä?

Vierailija
16.12.2021 |

Kuulin juuri, että eräs tuttavani on ollut työttömänä lähes kaksi vuotta.
Tehnyt kuitenkin vuosia töitä päiväkodissa lastenhoitajana.
Luulin, että alalla on huutava pula työntekijöistä. Kummityttönikin oli töissä päiväkodissa vaikka ei ole muuta kuin yo- todistus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot ovat vähissä. Joko ei halua tehdä töitä tai on työnantajista epäilyttävä. Oletko katsonut onko rekisteröinti Terhikissä voimassa?

Vierailija
2/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei fyysisesti ole sopiva tuohon työhön, mutta ei niin huonokuntoinen, että lääkäri katsoisi hänet työkyvyttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole pätevyyttä niin silloin työkkäri ei tarjoile päiväkotipaikkoja.

Joten voi heittäytyä työttömäksi vaikka olisi vuosia ollut päiväkodissa epäpätevänä.

Vierailija
4/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mt- ongelmia tai päihdeongelmaa?

Olen itse töissä päiväkodissa (lto) ja töihin on jouduttu ottamaan epäpäteviä, koska pula työntekijöistä on valtava.

Vierailija
5/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvät sosiaalietuudet.

Vierailija
6/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen, koska selkäni ja mielenterveyteni meni paskaksi tuossa työssä . Ja monenkohan lapsen menee. En tajua miksi joku vanhemi antaa lapselle mahdollisuuden esim. sisarukse sairauspäivänä mennä mieluummin hoitoon. Mutta he eivät näe sitä paskaa mitä tuo on.

Vierailija
7/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mt- ongelmia tai päihdeongelmaa?

Olen itse töissä päiväkodissa (lto) ja töihin on jouduttu ottamaan epäpäteviä, koska pula työntekijöistä on valtava.

Koska siellä tyhmät kiltit suostuvat tekemään kaikkea mikä ei oikeasti olisi tarpeen. 

Vierailija
8/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, 59v. En kelpaa.

Vierailija
9/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri, että pääkaupunkiseudulla luvattiin alalle lupautuville sama palkka opparilla, mikä itselläni oli täydellä palkalla Keski-Suomessa. 

Kova on pula, koska olosuhteet ovat ihan todella huonot. 

Vierailija
10/10 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot ovat vähissä. Joko ei halua tehdä töitä tai on työnantajista epäilyttävä. Oletko katsonut onko rekisteröinti Terhikissä voimassa?

On niitä muitakin vaihtoehtoja. Voi esimerkiksi olla, että ei enää terveydellisistä syistä voi tehdä tuota työtä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi