Minua ei kiinnosta...
Jakaa jollekkin Vitun Puusilmälle ja Vitun loiselle elämääni Face bookissa. En halua että jotkut puusilmä loiset näkee et hinkutan Lauantai iltana jullin kanssa pimeessä peiton alla... ja mitä vittuuu mun asiat kuuluu SULLE? En halua olla missäään naamoissa kirjoissa ja jakaa omaa vitun mielenkiintoista elämääni sinulle. Joko älykääpiö ymmärrät sen. Mun panot ja asiat on Mun omia asioita ja mun yksityistä elämää.... ei sun. PISTE
Kommentit (7)
Just otin tolta ukolta suihin.. Voi en ottanu kuvaa anteeks.. Ai niin en kuulu Fasepookkiin niin en voi toimittaa kuvia kun se sai sen... HARMI.
On se sitten vakuuttavaa kun lopettaa PISTE.
Melkein yhtä vakuuttavaa kuin "UGH. Olen puhunut".
Mun elämä on HAUSKAAAA Omaaa Elämäää Ilman naamakirjoja ja mitään ylimääräsii twiittejä. Ihan on kiva nytkin mennä nukkuun oman kullan viereen ja aamulla herätä siittä ja tehdä OMIA Yksityisiä Asioita Oan perheen kanssa. Voin ymmärtää oksentaa teidän asioillenne jotka niitä jakavat somessa. Itse en sitä YMMÄRRÄ.
EN YMMMÄRRÄ????? KERTOKAAA NYT MIKÄ SIINÄ ON NIIN HAUSKAA???
No nyt voi kertoo ihan omin pikku kätösin kirjoittaa mikä on niin hauskaa FACEBOOKISSA ja muissa some jutuissa???? Ihan kiinnostaa kun EN itse jaa omista asioistani mitään nettiin. Minä tykkään pitää
Mutta mikali hairikoit minulle missa tahansa, muistat minut pitkaan. Hami4
Joten en kuulu mihinkään vakoilu/ stalkkeri sivustoon:o) Onnenii on ollaaa.... yksityinen omista asioista tiiviisti itsellä pitävä/ juoruton mauon ihminen. MUtta rakkautta on paljon kotona ja kaikkee kivaaa, mut ei sulle ja sun kavereiiles nyt voi niistä kertoo.... Harmi.