Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian vauvan kotiutumisesta teillä tuli käymään

Vierailija
16.12.2021 |

ensimmäiset vieraat katsomaan vauvaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi parin päivän päästä, loput ristiäisissä.

Vierailija
2/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se ollu 2kk kun kävi mun kummitäti ja tuttu pariskunta. Omaa perhettä kävi laitoksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäisissä 2kk iässä. Itse vein kyllä vauvaa näytille isovanhemmille ja kummeille n 2 viikon iässä.

Vierailija
4/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa vältellä vieraita RS virusta on runsaasti liikkeellä. Aikuisella tavis flunssa, vauvalla sairaalareissu.

Vierailija
5/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kävin katsomassa koiravauvaa viikon kuluttua siitä, kun hän kotoutui kennelistä. Ystävystyimme varsin nopeasti, koska hän tykkää jalkahiestä.

Vierailija
6/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 3 viikkoa, kun molempien puolen isovanhemmat kävivät. Halusin toipua rauhassa ja saada hommat rullaamaan ennen vieraita.

Vierailija
7/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä tuli siskoo kakun kanssa  <3  Seuraavana päivänä taisi tulla joko omat vanhemmat tai miehen vanhemmat, en muista enää kun on niin pitkä aika.

Vierailija
8/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kolmen lapsen kohdalla ekat vieraat tulivat seuraavana päivänä kotiutumisesta.

Vierailija
9/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo oli kuulemma pihalla odottamassa kun mies ja vauva kotiutuivat. Itse kiersin apteekin ja kaupan kautta, niin ei tarvinnut enää myöhemmin lähteä. Oltiin kotiutumisen yllätyksellisyyden vuoksi liikkeellä 2 autolla. Mummo tosin oli käynyt jo keskolassa.

Miehen sisko ja lapsensa kävivät muutamaa viikkoa myöhemmin. Ja mun veli samoihin aikoihin.

Muu miehen lähisuku näki vasta 9kk ikäisen, ei niitä kiinnostanut.

Vierailija
10/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat ja jotain kavereita kävi jo sairaalassa samana päivänä ( mun lapset on syntyeet aamuyöstä ja heti puolenyön jälkeen), muita sitten kaikessa rauhassa ajan kanssa. 

Kakkosen kanssa päästiin samana päivänä sairaalasta, ja ajeltiin siitä suoraan anoppilaan hakemaan esikoista ja päästiin syömään juhla-ateria samalla. Vauveli nukkui sen aikaa.

Vierailija
11/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat molemmilta puolin ja isoisovanhemmat olivat meillä odottamassa kun tultiin laitokselta kotiin.

Vierailija
12/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän päästä. Jouduttiin tosin olemaan sairaalassa yli viikko, kun vauva syntyi hiukan etuajassa.

Vierailija
13/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pakotti vanhempiensa mökille saman päivän iltana, kun pääsin sairaalasta kotiin. Eli olin synnyttänyt 2 päivää sitten. Anoppi haukkui synnytykseni vaikka ei nähnyt sitä.

Vierailija
14/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies pakotti vanhempiensa mökille saman päivän iltana, kun pääsin sairaalasta kotiin. Eli olin synnyttänyt 2 päivää sitten. Anoppi haukkui synnytykseni vaikka ei nähnyt sitä.

Tuolla mökillä on vielä ulkovessa, ei tule vettä.

15/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä teidän mielestä normaalia:

Kun minun pikkuvelipuoli syntyi kun minä olin 8-vuotias ja isosiskoni 16-vuotias, ei isämme antanut meidän tavata pikkuveljeämme kunnes hän oli jo usean viikon vanha ja isäni perusteli sitä sillä, että "yleensä vieraat ihmiset eivät tapaa näin pieniä vauvoja". Isäni oli siis sitä mieltä, että vauvan isosiskot ovat aivan vieraita ihmisiä.

Vierailija
16/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traumat jäi

Vierailija
17/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hullut päästäkö ketään ulkopuolisia vauvaa katsomaan ennenkuin 2-3 kk ikäraja on ylitetty. Nyt on liikkeellä influessa, RS-virus ja miljoona eri koronalajia. Pieni vauva on täysin suojaton niitä vastaan kun vastustuskyky on nolla. Kannattaa olla kotona vaan, ei vieraita eikä mitään ostosreissuja vauvan kanssa. Meille ei tule ketään ennenkuin lapsi on puoli vuotta eikä lapsi lähde mihinkään, kotimaisemissa ollaan. Ristiäiset välitetään striiminä ja papilta on jo pyydetty ajan tasalla oleva koronatestin tulos ja koronapassi, ilman niitä ei kynnyksen yli astu. Ei ollut millänsäkään ja lupasi molemmat hoitaa. Mummot tietysti vinkuu ja kiukuttelee, mutta ihan sama. Ei mitään asiaa vauvaa katsomaan elleivät käy koronatestissä ensin.

Vierailija
18/18 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo oli kuulemma pihalla odottamassa kun mies ja vauva kotiutuivat. Itse kiersin apteekin ja kaupan kautta, niin ei tarvinnut enää myöhemmin lähteä. Oltiin kotiutumisen yllätyksellisyyden vuoksi liikkeellä 2 autolla. Mummo tosin oli käynyt jo keskolassa.

Miehen sisko ja lapsensa kävivät muutamaa viikkoa myöhemmin. Ja mun veli samoihin aikoihin.

Muu miehen lähisuku näki vasta 9kk ikäisen, ei niitä kiinnostanut.

ei meilläkään miehen isää kiinnostanut p...aakaan, anoppi ja mun äiti taas oli koko ajan hössöttämässä, ja pyrkivät kylään samana päivänä kun tultiin sairaalasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän