Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalassa työssä olleet, oletko itse joutunut työkavereidesi potilaaksi?

Vierailija
25.03.2015 |

Millainen tilanne on ollut? Itse en haluaisi, harmi kun toiseen yliopistosairaalaan on niin paljon matkaa, siirtäisin siis hoitoni sinne jos olisi käytännössä mahdollista (jos siis tuollainen tilanne tulisi eteen).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen, tosin kyseessä oli harjoittelun ohjaaja eikä työkaveri. Olin siis ollut harjoittelussa naistentautien osastolla jossa ohjaajanani oli muutaman päivän ajan kätilö. Tulin myöhemmin viereiselle osastolle synnytyksen jälkeen ja eikö tämä sama kätilö minua siellä hoitanut sitten :D Hän ei tosin tainnut onneksi muistaa minua enkä halunnut muistuttaakaan, ei ole jotenkin kiva fiilis että tuttu ihminen näkee sinut heikoimmillasi sektion jälkeisenä aamuna kun yrität ensimmäistä kertaa nousta sängystä ja pyörryt vessan lattialle...

Vierailija
2/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä, mutta olen kyllä joutunut entisen potilaani potilaaksi. Hyvää hoitoa sain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:26"]

Itseasiassa olen, tosin kyseessä oli harjoittelun ohjaaja eikä työkaveri. Olin siis ollut harjoittelussa naistentautien osastolla jossa ohjaajanani oli muutaman päivän ajan kätilö. Tulin myöhemmin viereiselle osastolle synnytyksen jälkeen ja eikö tämä sama kätilö minua siellä hoitanut sitten :D Hän ei tosin tainnut onneksi muistaa minua enkä halunnut muistuttaakaan, ei ole jotenkin kiva fiilis että tuttu ihminen näkee sinut heikoimmillasi sektion jälkeisenä aamuna kun yrität ensimmäistä kertaa nousta sängystä ja pyörryt vessan lattialle...

[/quote]Oho, olinkin unohtanut että mennessäni synnärille minut vastaanotti mun oma muutaman vuoden takainen naistentautien opettaja ja hän kyllä muisti minut. Ei osallistunut muuten hoitooni, en tiedä millaisessa työsuhtessa hän enää silloin edes tuohon sairaalaan oli, kun tosiaan opetti mun käsittääkseni pääsääntöisesti. ap

Vierailija
4/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä anna ikinä anteeksi sitä asioitteni kertomista koko sairaalalle. Siis juoruamista vaikka ei mistään niin ihmeellisestä llutkaan kysymys. Labratkin tiesi erän työkaveri itseäni aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi