Onko merkitystä ottaako rokotteeen eri/samaan olkapäähän?
Otin kolmannen koronapiikin eri olkapäähän kuin kaksi ekaa.
Ajattelin että on parempi näin.
Lihakseen se piikki laitetaan ja solumuisti on paikallista vaikka vasta-aineet leviääkin koko kehoon.
Tosin käytännössä sillä ei liene suurtakaan vaikutusta, Vai onko?
Voiko joku jolla olisi tietoa rokotteiden toiminnasta kommentoida. Pohdiskella.
Kommentit (14)
Vai olisiko parempi laittaa se kolmaskin samaan olkapäähän?
Jos silloin se solumuisti kehittyy paremmaksi.
Kuhan pohdiskelen.
AP
Ei ole merkitystä, nämä jaettavat myrkkypiikit tappavat yhtälailla hieman pidemmällä aikajaksolla.
Normaalisti et kuole heti rokotuksen saatuasi.
Sillä ei ole väliä kumpaan olkapäähän se töötti isketään, jos sisällä on ei ole placeboa niin se ei myrkystä mihinkään muutu iskettiin se kumpaan olkapäähän tahansa.
Luulis siinä jotain eroa olevan.
ap
Mulla on kaikki kolme laitettu samaan-vasempaan olkavarteen. Eipä tullut edes kysyttyä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuullemma saa laittaa kahta kertaa samaan paikkaan. Mulle laitettiin ne samaan paikkaan.
Missä näin sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole merkitystä, nämä jaettavat myrkkypiikit tappavat yhtälailla hieman pidemmällä aikajaksolla.
Normaalisti et kuole heti rokotuksen saatuasi.
Älä viiti jauhaa tätä paskaa taas.
Pyysin tokan eri olkapäähän kuin ekan. Kuulemma ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti et kuole heti rokotuksen saatuasi.Älä viiti jauhaa tätä paskaa taas.
Sehän jää nähtäväksi kumpi meistä sitä paskaa jauhaa. Älä unohda ottaa myrkkypiikkejäsi, sä todella tarvitset niitä.
Tehokas ja turvallinen. Ota kerralla 5!
Oikea kätisellä vasempaan ja päinvastoin. Voi kipeytyä.
Vierailija kirjoitti:
Luulis siinä jotain eroa olevan.
ap
Luulo ei ole tiedon väärtti
Se pieni tippa ainetta leviää verenkiertoon. Ei sinne olkapäähän pysyvästi mitään jää.
Ei kuullemma saa laittaa kahta kertaa samaan paikkaan. Mulle laitettiin ne samaan paikkaan.