Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituusero seksissä?

Vierailija
16.12.2021 |

Voisiko joku kertoa miten on käytännössä ratkonut suureen pituuseroon liittyviä ongelmia seksissä. Olen noin kaksimetrinen nuorimies ja olen nyt vähän ihastunut "pikkunaiseen", joka varmaan jotain 150 cm. Mitään fyysisempää en ole uskaltanut ehdottaa. Tulisiko siitä mitään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voitte tehdä yhdessä mitä vain! konstit on monet...

Vierailija
2/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee…. Edellyttäen, että olet kookas muualtakin. N155 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on reilut 40 cm pituuseroa puolison kanssa. Seisaaltaan esim suihkussa ei yhdyntä onnistu ja myös esim. doggy stylessa on jonkin verran haasteita, varsinkin emätinyhdynnässä - anaali on paremmin siinä tarjolla. Mutta suihkussa on sitten helppo panna puolisoa tissien väliin, kun ei tarvi mennä epämukavaan asentoon kummankaan. Eipä nyt juuri muita haasteita tuu mieleen. Enemmän haasteita on vaikka suutelussa tai meluisessa paikassa kuten baarissa tai konserttisalissa keskustelussa seisaaltaan.

Vierailija
4/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut, paitsi just seisaalteen ei kyl mitään saumaa ole että onnistuu, ellei ole koroketta alla. Oon 161cm ja mies 190cm

En näe ongelmaa teidän tilanteessa.

Vierailija
5/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa sen naisen päälle ratsastamaan. Tämä on ainakin meillä toiminut. Siinä se emäntä pystyy säätelemään montaa asiaa ja itsellekin jää kädet vapaaksi kaikenlaiseen kivaan,

Vierailija
6/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu ja yhdyntä yhtä aikaa on vaikeaa, mutta suudelkaa ja yhtykää eri aikaan. Ei siinä sen ihmeempää. Tuon takia ei kannata jättää väliin

Vierailija
7/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisia pareja on ja joillain on lapsiakin, joten pakosti se seksi jotenkin onnistuu. :D

Itse olen huomannut, että seksi on teknisesti helpointa ja kiihkeintä suunnilleen saman pituisen kanssa, mutta jos oma pituus on ääripäästä (eli tosi pitkä tai tosi lyhyt), niin pituuseroa tulee kumppaniin joka tapauksessa, joten samahan se on sitten vaikka sitä pituuseroa olisi suoraan puoli metriä. :)

Vierailija
8/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen mistään 10-20 cm pitempi? Lähetyssaarnaajassa voi samalla imeä tissiä. Kerran minulla oli sellainen naisystävä. Hän kärsi pituudestaan, oli heikko itsetunto sen takia, kun oli pitempi kuin muut.

Vierailija
9/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä se on aina noin 15 cm korkealla kellistettäessä.

Vierailija
10/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 ja 50kg ja mies parimetrinen. Ei ole ollut ongelmia seksissä. Seisaaltaan ei toki onnistu, mutta siinäkin mies voi nostaa syliinsä. Tai naiselle koroketta, vaikka saunan lauteella seisten. Päällä on just hyvä olla, päät on samalla tasolla, samoin sylikkäin. Lähärikin on ok ja suutelukin onnistuu siinä. En tosin tiedä miten mies siinä oikein on, kun eihän sieltä alta mitään näe. :D Omat kädet ei aina kunnolla yllä miehen ympärille tai alapäähän asti. Miehellä on aika iso varustus tai etenkin paksuutta. Mutta kyllä sekin mahtuu, onneksi olen yleensä todella märkä. Oon siis aika siro ja pienet paikat, vaikka pituutta on normaalisti.

Vierailija
11/14 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 151, mies 196cm. Hyvin onnistuu seksi :)

Vierailija
12/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuseroa 36cm, ei kyllä ole ollut mitään ongelmia seksin suhteen... hyvin siis onnistuu.

Vierailija
13/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 151 ja mies 187. Ei ongelmia. Jokin koroke alle suihkussa seisaallaan. Dogy, lähäri, nainen päällä, 69, mies seläpäällä ym...kaikki onnistuu

Vierailija
14/14 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 158cm/45kg ja mies 188/95. Ei olla edes ajateltu, että olisi jotain ongelmaa. Lähärissä mies keventää kyynärpäillään ja polvillaan, mutta niin kai muutkin tekevät. Seisoessa minä olen seinää vasten, jalat miehen ympäri. Ratsastaessanikin yltän hyvin suutelemaan suulle ja mies suutelee myös nännejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi