Miten siskonmakkarat voivat olla niin kalliita K-marketeissa?
Tästä pitää puhua: K-supermarketissa maksavat tarjouksessa 5€, kaksi 250 g:n rasiaa, eli 500 g, ilman tarjousta 2,95€. Rasiat ovat puolet Lidlin koosta. Lidlissä yksi 500 g rasia maksaa tarjouksessa 1,99 €, ja ilman tarjoustakin 2,99 €. Eli hintaa on yli puolet enemmän K-supermarketissa. Lidlin makkarat on valmistanut Wursti, K-marketin ovat Pirkka-tuotteita.
Muistaakseni joku mainitsi myös että voisarvia myytiin jossakin paikallisessa K-marketissa eurolla kappale paistopisteestä, mutta kun Lidl saapui paikalle kilpailijakauppana, niin hinta yhtäkkiä puolittui K-marketissa😄.
T. Lidl-mies
Kommentit (14)
K-marketit ja K-supermarketit on eri kauppoja, K-marketit pieniä ja kalliimpia. Ne ovat kauppiasvetoisia ja saavat itse päättää hinnoistansa, vain Keskon sanelemat ketju-tarjoukset ovat yhtenäisiä.
Vierailija kirjoitti:
K-marketit ja K-supermarketit on eri kauppoja, K-marketit pieniä ja kalliimpia. Ne ovat kauppiasvetoisia ja saavat itse päättää hinnoistansa, vain Keskon sanelemat ketju-tarjoukset ovat yhtenäisiä.
Puhuin nyt K-supermarketin hinnoista, K-marketissa lienevät nämä makkarat vielä kalliimpia. K-supermarketit ovat myös Lidlin kokoisia kauppoja.
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin nyt K-supermarketin hinnoista, K-marketissa lienevät nämä makkarat vielä kalliimpia. K-supermarketit ovat myös Lidlin kokoisia kauppoja.
T. Lidl-mies
Johan tuossa otsikossa lukee K-market....
No ei noissa kiskuri K-kaupoissa kannata käydäkään, paitsi jos rahalla ei ole väliä.
T. Lidl-nainen
Wurstin makkaroita en söisi, vaikka ilmaiseksi saisin, joten sinänsä ihan sama, mitä ne maksavat.
Hauska seikka, mutta K-Supermarket Seilorissa Wurstin siskonmakkarat 2,95 500g paketti. Pirkka siskonmakkarat 2 X 250g pakkaus 5 euroa. Se miksi Pirkka-pakkaus kilohinnaltaa kallein kolmesta kaupassa löytyvästä vaihtoehdosta onkin jo henkimaailman juttuja.
Wurstin 500g pakkaus siis Lidlissä 2,99 ja K-Supermarket Seilorissa 2,95.
Vierailija kirjoitti:
No ei noissa kiskuri K-kaupoissa kannata käydäkään, paitsi jos rahalla ei ole väliä.
T. Lidl-nainen
Kyllä mä maksan todellakin mielummin siitä että rahat menee kotimaiselle yritykselle.
Siitä että saa hyvää asiakaspalvelua.
Siitä että kauppa on kävelymatkan päässä.
Maksan siitä että nää tuotteet mitä myydään ovat enimmäkseen suomalaisia, varsinkin liha, koska en todellakaan halua syödä mitään halpaa antibiooteilla kasvatettua elukkaa. Lidlissä on tosi huono valikoima ylipäätään. Se painottuu lähinnä pakasteisiin ja valmisruokiin.
Kukaan järkevä ei käy K-Marketissa, kuin korkeintaan tupakkaa ostamassa.
Ne pilaantuvat nopeasti, paljon hävikkiä ja alemyyntiä. Kallista pitää vakiovalikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ei käy K-Marketissa, kuin korkeintaan tupakkaa ostamassa.
K-marketi lienee monille se pieni lähikauppa, josta haetaan kävellen 1-2 tuotetta mitkä unohtunut varsinaisella kauppareissulla tai äkillinen tarve yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-mies
Kuis tää nyt menee, kun netin perusteella Wurstin 500 gramman pakkaus on K-Supermarketissa halvempi kuin Lidlissä? Tuus ny Lidl-mies kertoo miten meni omasta mielestä.
Ei K-Marketissa ja K-Supermarketissa ole samat hinnat.
Nehän ovat ihan eri kauppojakin.