Mitkä täytteet ottaisit pizzaan?
Jos saisitte valita 5 täytettä pizzaan, niin mitkä ne olisi :-) Itsellä kebab, feta, aurajuusto, pekoni ja salami :-D
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:04"]Kinkku ja ananas, en muuta :D
[/quote] Tyydytpä sinä vähään :-P
katkarapu, herkkusieni, aurajuusto, kapris ja valkosipuli
Kana, feta, aurajuusto, katkarapu ja tonnikala/salami
Tuplakatkarapu, herkkusieni, kana, mozzarella.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:05"]Läskit täällä vaan pitsasta haaveilee hah. Menisitte lenkille senkin ihraläjät.
[/quote] En ole läski. (193/95) vuosi sitten intissä meni coper testissä 2900m. Taidat itse olla. -AP.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:05"]Läskit täällä vaan pitsasta haaveilee hah. Menisitte lenkille senkin ihraläjät.
[/quote]
Mitä itse haluat syödä?
Mozzarella, chorizo, punainen tuore paprika, banaani ja rucola. Nam!
Kebab, herkkusieni, sipuli, jalapeno ja valkosipuli (+ tietty majoneesikastike)
[/quote]
Lasketaanks se lenkiks, jos jätän auton vähän kauemmas parkkiin ja kävelen 150m pizzeeriaan?
Chorizo, herkkusieni, mozzarella, valkosipuli, tuore rucola
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:05"]Läskit täällä vaan pitsasta haaveilee hah. Menisitte lenkille senkin ihraläjät.
[/quote]
Mitä itse haluat syödä?
[/quote]
1 herne per päivä
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:05"]Läskit täällä vaan pitsasta haaveilee hah. Menisitte lenkille senkin ihraläjät.
[/quote]
Lasketaanks se lenkiks, jos jätän auton vähän kauemmas parkkiin ja kävelen 150m pizzeeriaan?
[/quote] Lasketaan.
Mozzarella, parsa, tomaatti. Täydellinen yhdistelmä, en tarvitse enää kahta lisätäytettä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:01"]
Kebab, maustekurkku, turkinpippuri, aurajuusto, tomaatti.
[/quote]
Maustekurkkua pizzaan? :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:06"]Ei kuulu ruokavalioon.
[/quote]
Miksi vastasit?
Omat valinnat tomaatti, paprika, basilika (tuore) ja mozzarella.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:09"]
Chorizo, herkkusieni, mozzarella, valkosipuli, tuore rucola
[/quote]
Chorizon tilalle simpukat, muuten kaikki samat!
Ohhoo viisi, yleensä mulla on kolme. Hmm, punasipuli, oliivi, tomaatti, herkkusieni ja ananas :DD Vaikka. Vähän kaikki menee pitsassa
Läskit täällä vaan pitsasta haaveilee hah. Menisitte lenkille senkin ihraläjät.