Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen tammela.. Minkälainen alue?

Vierailija
25.03.2015 |

Minkälainen alueena? Kauan keskutaan matkaa? Onko vain 500m? Kertokaa kaikki hyödyllinen :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka. Viheralueitakin löytyy ja kauppoja j ravintoloita

Vierailija
2/26 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt harmittaa muuttaa Tammelasta toukokuussa pois :( Tosin itse asun näissä Tasnan nuorisoasunnoissa, joissa on aika epämääräistä porukkaa ja kämppä huonossa kunnossa. Tykkään kyllä alueesta, mutta jos haluaisin parempaan kämppään samalta alueelta niin kalliiks tulis ja ois varmaan taas tyydyttävä tupakeittiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammela on kiva paikka asua. Olen itse asunut Tampereella 14 vuotta ja aina Tammelan kaupunginosassa. Pitänyt olen Tammelasta aina.Meillä on hyvät palvelut: Apteekki, Alko, 2 hyvää K-kauppaa, 2 Siwaa, hyvät Pubit Gastro Pub Praha, Pub Pikilinna, Wanha Mestari ja Amadeus :) Pub Pikilinnasta pääsee hyvin Tapparan ja Ilveksen kotipeleihin, jos tykkää lätkästä. Meillä on myös Tammelassa Tampereen paras tori TAMMELANTORI. Kesällä on ihana paikka istua torille juomaan aamukahvit sämpylän kera ja katsoa torielämää. Pitkä matka ei ole myöskään Kauppiin, jossa on hyvät ja ihanat lenkkeily maastot ja Lapinniemen kylpyläkään ei ole kaukana n. 1,5km. Mielestäni Tammela on parhaita jos ei ole PARAS kaupungin osa Tampereella ja itse olen tykännyt asua, enkä halua muuttaa täältä pois kun kaikki palvelut on lähellä.... Rautatieasemalle kävelymatka n.5min :)

Vierailija
4/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, melko rauhallinen paljon vanhuksia mutta myös nuorta porukkaa. Tammelan tori on ihana paikka etenkin kesällä, siellä on mukava juoda aamukahvit ja hyvällä tuurilla jos on ajoissa liikenteessä ehtii saada Uolevin kojulta mansikoita (ne loppuu usein ennen kymmentä ja jonoa on jo seitsemän aikaan aamulla) :D

Vierailija
5/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareita ja mamuja täynnä!

Vierailija
6/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:07"]

Narkkareita ja mamuja täynnä!

[/quote]

onko näin? :/

Vierailija
7/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kurjan näköistä betoniviidakkoa. Tammelantorilla joskus laitapuolen kulkijoita.

Vierailija
8/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammela on ihana paikka. Kaikki pikkulapsista vanhuksiin on sulassa sovussa. Kaikki palvelut lähellä ja silti myös metsälenkille on helppo lähteä Kauppiin. Niin ja järvenrannat lähellä. Tammelaan muutan heti jos tilanne sallii pk-seudulta poistumisen. :)

Vierailija
9/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustorille varmaan 3km. Mutta, on mukavaa seutua.

Vierailija
10/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammelaa verrataan Wikissä jopa Helsingin Kallioon. Yhteistä voisi olla mm. kivijalkaliikkeet, runsaat palvelut, nuorekas ilme - jopa hipstereitä joita ei Treella yleensä näe - jalankulkijoilla tietä antavat autoilijat (eivät tee niin yleensä Treella) ja baarit.

Sitä en sitten tiedä, että onko näistä syistä Tammela rauhaton kun en itse asu siellä - tosin harkitsen muuttavani.

Vierailija
11/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mamuja ja narkkeja oikeasti tÄynnä?

Vierailija
12/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Itsenäisyydenkadun alikulkutunneli samoin kuin asematunneli ovat kyllä ikäviä paikkkoja, varsinkin yöaikaan. Mutta niitä on välillä pakko käyttää. Läpi pääsee kyllä myös Rongan tunnelin ja Erkkilän sillan kautta.

Vierailija
13/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä keskustaa, oma alko, Tammelan tori, Leikkipuisto, Suihkulähde, paljon eläkeläisiä eli rauhallista, lyhyt matka Kaupin metsään sekä Rauhaniemen rantaan, koulut ja päiväkoti.. Tykkään.

Vierailija
14/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa herpan

Vierailija
15/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta km keskustaan?

Vierailija
16/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:57"]

[/quote]

Sehän käytännössä on keskustaa, Tammela alkaa rautatieasemalta.

Vierailija
18/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:29"]Se Itsenäisyydenkadun alikulkutunneli samoin kuin asematunneli ovat kyllä ikäviä paikkkoja, varsinkin yöaikaan. Mutta niitä on välillä pakko käyttää. Läpi pääsee kyllä myös Rongan tunnelin ja Erkkilän sillan kautta.
[/quote]
Joo, keskustan liepeillä nyt pyörii monenlaista porukkaa.

Vierailija
19/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just juopot tappeli aivan hirveetä.... Muutan täältä heti pois

Vierailija
20/26 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5, Tampereen paras kaupunginosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan