Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei pidä hellyydestä

Vierailija
16.12.2021 |

Hänen mielestään oikeaa hellyyttä on vain paneminen. Jos lähestyn häntä ja yritän vaikka hieroa niskaa tai muuten vaikka suukotella työntää aina pois. Onko muilla samaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on valitettavasti.

JOKAINEN pari kohtaa ennen pitkää ristiriitoja ja erimielisyyksiä – eikä se tarkoita, että parisuhteessa itsessään olisi jotain vialla.

Ongelmalliseksi ristiriidat muuttuvat siinä vaiheessa, jos niitä ei pystytä rakentavasti ratkomaan, ja tulehtunut tilanne jää päälle.

Kun kiristävä tilanne jatkuu tarpeeksi pitkään, jommallekummalle osapuolelle voi tulla jopa mieleen, olisiko eroaminen ratkaisu.

Vierailija
2/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta ymmärrän miten kipeää tekee olla suhteessa vailla asioita, jotka ovat itsestänselvyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies kiertoon. Mullakin ollut tuollaisia. Yhden exän kanssa jankkasin tuosta asiasta monet kerrat. Kun selitin että mulla panohalujen syttymiseen tarvitaan hellyyttä ja läheisyyttä, mies perusteli että hän tarvitsee panemista halutakseen naisen kanssa halailua ja pussailua. Se miehen hellyys oli vielä tottakai pusu ja suihkuun tai heti uusi seksikierros perään. Koetti kiristää että seksin jälkeen voidaan sopia esim. 15 minuuttia halailua. Jooei.

Vierailija
4/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies mainitsee esim. deittiprofiilissa tykkäävänsä läheisyydestä tai hellyydestä, se tarkoittaa seksiä. 🙄 Silti ei voi kirjoittaa suoraan, että seksiä on hakemassa, vaikka sama asia. Jotkut puhuvat erotiikasta. Sekin tarkoittaa nimenomaan panemista.

Mies on yksioikoinen otus.

Vierailija
5/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ilmeisesti vaadit hellyyttä ja se on sinun mielestäsi ainoa oikea tapa toimia?

Vierailija
6/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa on valitettavasti.

JOKAINEN pari kohtaa ennen pitkää ristiriitoja ja erimielisyyksiä – eikä se tarkoita, että parisuhteessa itsessään olisi jotain vialla.

Ongelmalliseksi ristiriidat muuttuvat siinä vaiheessa, jos niitä ei pystytä rakentavasti ratkomaan, ja tulehtunut tilanne jää päälle.

Kun kiristävä tilanne jatkuu tarpeeksi pitkään, jommallekummalle osapuolelle voi tulla jopa mieleen, olisiko eroaminen ratkaisu.

Ainoa keino saada parisuhteet kestämään on se että mies joustaa omista periaatteista ja tekee niin kuin nainen haluaa. Naiset ei jousta omista periaatteista

Vierailija
8/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa on valitettavasti.

Ainoa keino saada parisuhteet kestämään on se että mies joustaa omista periaatteista ja tekee niin kuin nainen haluaa. Naiset ei jousta omista periaatteista

Parisuhde kestää, kun sen osapuolet rakastavat ja kunnioittavat toisiaan.

Tämä on hyvä periaate, josta kummankaan ei tarvi tinkiä.

Vierailija
9/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies mainitsee esim. deittiprofiilissa tykkäävänsä läheisyydestä tai hellyydestä, se tarkoittaa seksiä. 🙄 Silti ei voi kirjoittaa suoraan, että seksiä on hakemassa, vaikka sama asia. Jotkut puhuvat erotiikasta. Sekin tarkoittaa nimenomaan panemista.

Mies on yksioikoinen otus.

Naiset myös kertoo pitävänsä läheisyydestä, eivätkä välttämättä halua seksiä yms. yms. ja sitten pitäisi kuitenkin olla panemassa kokoajan ja tulee kriisi kun ei saa munaa. Näyttää vähän siltä, että läheisyys naisillekin on suurimmaksi osaksi sitä munansaantia.

Vierailija
10/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa on valitettavasti.

Parisuhde kestää, kun sen osapuolet rakastavat ja kunnioittavat toisiaan.

Tämä on hyvä periaate, josta kummankaan ei tarvi tinkiä.

Pelkkä rakkaus ei riitä että saisi suhteen kestämään. Harva nainen miehelle kunnioitusta antaa, älä ymmärrä väärin kyllä se tiedän että naiset kunnioittavat miehen tekoja mutta ei itse miestä

Vierailija
11/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys ja seksi on eri asia. En halua seksiä, jos en saa läheisyyttä. Jos pitäisi olla loppuelämä ilman toista, luopuisin ennemmin seksistä kuin läheisyydestä. Toisaalta läheisyyttä voi saada myös lapsilta, kotieläimiltä, jne. Raastavaa, jos sitä ei saa rakkaaltaan.

Vierailija
12/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ex oli tuollainen. Mm. Tuosta syystä on nyt ex. Löysin myöhemmin ihanan miehen joka tykkää sekä halailla että harrastaa seksiä. Nämä kaksi eivät liity hänellä automaattisesti yhteen.

Ei ketään voi pakottaa läheisyyteen tai sen puutteeseen. Kannattaa erota heti alkuvaiheessa jos tämmöistä kitkaa on ja asia on itselle tärkeä. Ei ihmiset tuosta muutu.

Vierailija
13/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla vaimo sanoi että ei halua läheisyyttä. Panna kuitenkin antaa vaikka joka päivä.

Vierailija
14/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni siihen, että piti laittaa ensin munakello 5 minuutiksi, että tuli halia, ennenkuin mies hyökkäsi päälle panemaan. Nyt menee jo paremmin. Miehet pitää ehdollistaa tähän.

Vierailija
15/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuka ihme haluaa miehensä alkavan lääppimään. Vaatteet pois ja seksiä, muu aika ollaa sitten erillään.

Vierailija
16/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, joka kaipaa läheisyyttä. Toivon sitä päivittäin tai lähes päivittäin kumppaniltani. Tarkoitan tällä ihan vaikkapa vierekkäin olemista, halailua, suukottelua. Päivän kivoin hetki on istua illalla sohvalla TV:tä katsoen sylikkäin tai vierekkäin. 

Haluan läheisyyttä myös ennen seksiä, sen aikana, ja sen jälkeen. Vaimoni haluaa aika ajoin pikaseksiä, minä suostun, mutta sen jälkeen jää usein vajaa olo, kun ei voi jäädä toisen viereen köllöttelemään, esimerkiksi alasti lusikkaan makailemaan. Onneksi useimmiten harrastamme seksiä ns. pitkän kaavan mukaisesti.

Vierailija
17/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika normaali suhde, eli aika vähän kosketellaan. Mies laskee haliksi senkin, kun puristaa perseestä kun kumarrun tai yllättää takaapäin tarttuen tisseihin.  Sen takia en ole edes halunnut puhua koko asiasta, ettei innostu vielä enempää. 

Vierailija
18/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies, joka kaipaa läheisyyttä. Toivon sitä päivittäin tai lähes päivittäin kumppaniltani. Tarkoitan tällä ihan vaikkapa vierekkäin olemista, halailua, suukottelua. Päivän kivoin hetki on istua illalla sohvalla TV:tä katsoen sylikkäin tai vierekkäin. 

Haluan läheisyyttä myös ennen seksiä, sen aikana, ja sen jälkeen. Vaimoni haluaa aika ajoin pikaseksiä, minä suostun, mutta sen jälkeen jää usein vajaa olo, kun ei voi jäädä toisen viereen köllöttelemään, esimerkiksi alasti lusikkaan makailemaan. Onneksi useimmiten harrastamme seksiä ns. pitkän kaavan mukaisesti.

Mies?

Vierailija
19/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaimosi haluaa sitä pikaseksiä? Siis mitä hän sanoo?

Vierailija
20/36 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies?

Kyllä nykyaikainen mies voi pitää halista ja läheisyydestä siinä kuin nainenkin, idioottti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi